Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشاکننده پرونده دخالت روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا، موسوم به "اسناد استیل" در گفت‌وگویی، ترامپ را تهدیدی بالقوه دانست.

 به نقل از یاهونیوز، کریستوفر استیل، عامل سابق سرویس‌های اطلاعاتی انگلیس (ام.آی۶) که با تحقیقات و افشاگری‌اش درباره دخالت روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا خبرساز و همچنین با انتقاداتی مواجه شد، حال در گفت‌وگویی به دفاع از اظهارات آن‌ سال‌های خود برآمده و بیان کرده است که هنوز ترامپ را یک "تهدید بالقوه" می‌بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استیل گفت تا زمانی که ترامپ در سیاست نقشی داشته باشد، او را تهدیدی بالقوه برای امنیت ملی آمریکا می‌بیند و احتمال اینکه شواهد بیشتری را برای اثبات اتهامات مطرح شده علیه ترامپ بیابد، بیشتر دانست.

او در این گفت‌وگو با ای‌بی‌سی نیوز در پاسخ به این سوال که آیا اتهاماتی که وی به ترامپ وارد کرده صحت دارد یا نه، اظهار داشت که برخی از آن‌ها ثابت شده‌اند و بعضی‌هایشان هنوز ثابت نشده، اما رد هم نشده‌اند و وی معتقد است که این ماجرا هنوز تمام نشده است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۳۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد

 دونالد ترامپ در گفتگو گو با مجله تایم با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، گفت: افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند.

به گزارش تسنیم، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در گفتگو با مجله تایم با انتقاد از نتانیاهو، گفت: انتقادها از "بنیامین نتانیاهو" بجاست، چرا که نتوانست مانع کشته شدن غیرنظامیان اسرائیلی در هفتم اکتبر شود.

رییس جمهور سابق آمریکا با تاکید بر این موضوع که افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند، افزود: خیلی‌ها از هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) اطلاع داشتند، اما اسرائیل اطلاع نداشت و نتانیاهو به همین خاطر خیلی ملامت و سرزنش می‌شود.

ترامپ ادامه داد: آنچه در هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) رخ داد، نباید هرگز اتفاق می‌افتاد، همه چیز برای جلوگیری از آن وجود داشت.

دونالد ترامپ پیش از این با انتقاد از عملکرد جو بایدن، رییس جمهور آمریکا گفته بود که اگر من رئیس‌جمهور بودم هفتم اکتبر هرگز اتفاق نمی‌افتاد، حتی یک فرصت کوچک.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • صنعا: سرکوب دانشجویان موید دروغ بودن شعار دموکراسی آمریکاست
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست
  • تشکل‌های دانشجویی غزه دوشادوش جنبش دانشگاهی تاریخ ساز در آمریکاست
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟