Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@03:55:54 GMT

محموله واکسن اهدایی ایتالیا به کشورمان رسید

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۳۵۰۱

محموله واکسن اهدایی ایتالیا به کشورمان رسید

محموله واکسن اهدایی ایتالیا به کشورمان رسید و تحویل مقامات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد.

به گزارش «تابناک»، به فاصله چند روز از انتشار خبر اهدای واکسن توسط دولت ایتالیا به کشورمان، سفارت این کشور در تهران از رسیدن محموله واکسن اهدایی به تهران خبر داد. محموله‌ای شامل یک میلیون و ۱۳۹ هزار و ۶۰۰ دوز واکسن آسترازنکا-آکسفورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
به تاکید این مرجع رسمی، این محموله شب گذشته به تهران رسیده و تحویل مقامات ایران شده است. محموله‌ای که ابتدا قرار بود شامل ۱ میلیون دوز واکسن باشد و بعد ۱۳۹ هزار و ۶۰۰ دوز دیگر به حجم آن افزوده شد

بدین ترتیب مجموع واکسن وارداتی کشورمان به ۱۱۲ میلیون و ۳۸۸ هزار و ۲۰۶ دوز رسید؛ واکسن‌هایی که عمده شان سینوفارم هستند و سهم آسترازنکا از آن‌ها به رغم واردات محموله امروز، به ده میلیون دوز هم نرسیده است.  

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران ولی الله سیف احمد عراقچی رسول جلیلی سفارت ایتالیا واکسن کرونا ایران ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران ولی الله سیف احمد عراقچی رسول جلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۳۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه وجود رب فله در سه تریلی را به کارشناسان غذا و دارو، گزارش دادند.

 

دکتر شیما نصراله‌ الحسینی افزود: کارشناسان با حضور در محل ایستگاه بازرسی، غیر مجاز و غیر بهداشتی بودن محمولهِ ۵۰ تُنی رب را تایید کردند.

 

وی با بیان اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده ۴۰ میلیارد ریال است، ادامه داد: سه دستگاه تریلی توقیف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب تربت حیدریه معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • راه‌اندازی مرکز زنجیره سرمای واکسن با اعتبار ۱۳ میلیارد در زاهدان
  • محکومیت تکرار تقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • محکومیت تکرارتقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران وارد تهران شد
  • درباره سرخک و واکسیناسیون آن چه می‌دانید؟
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد