Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@01:58:39 GMT

بهترین مارک فلاش تانک ایرانی  

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۳۵۱۱

بهترین مارک فلاش تانک ایرانی  

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، فلاش تانک یک منبع ذخیره آب فلزی یا پلاستیکی است که به سمت توالت فرنگی یا ایرانی هدایت می‌شود و هر زمان که نیاز داشتید می‌توانید از آب ذخیره شده برای شستشوی توالت استفاده کنید. فلاش تانک با آب پر می‌شود و هر زمان خواستید با کشیدن طناب یا فشردن دکمه تمام یا بخشی از حجم آب با سرعت زیادی تخلیه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این مطالب فلاش تانک هم مانند شیرآلات نقش زیادی در رعایت حفظ بهداشت محیط دارد. در ادامه این مقاله بهترین مارک فلاش تانک ایرانی را معرفی میکنیم و در انتها برخی از شیرآلات ارزان و باکیفیت را نیز معرفی خواهیم کرد. پس اگر می‌خواهید تجهیزات باکیفیت و مناسب برای سرویس بهداشتی خود تهیه کنید این مقاله برای شماست.

انواع فلاش تانک

ابتدا انواع فلاش تانک را معرفی می‌کنیم تا با توجه به سلیقه و نیاز خود بهترین نوع فلاش تانک را انتخاب کنید.

فلاش تانک ساده

این نوع فلاش تانک یک اهرم طنابی دارد که در صورت نیاز به تخلیه آب باید آن را بکشید. آب با شدت زیادی از فلاش تانک تخلیه می‌‌شود و ممکن است صدای زیادی ایجاد کند. با کشیدن طناب تمامی آب تخلیه می‌شود و این یکی از معایب فلاش تانک ساده است زیرا ممکن است در مصرف آب اسراف شود.

فلاش تانک دو زمانه

مخزن فلاش تانک دو زمانه به دو قسمت تقسیم شده که یکی کوچک و یکی بزرگتر است و هر مخزن دکمه جداگانه‌ای دارد. در اینصورت شما می‌توانید حجم مناسبی از آب مخزن را استفاده کنید.

فلاش تانک توکار

فلاش تانک توکار برای فضاهای کوچک انتخاب مناسبی است و ظاهری لوکس و مدرن دارد. این فلاش تانک درون دیوار قرار می‌گیرد و فقط دکمه فلاش تانک را می‌توانید ببینید. نصب این محصول در خانه‌های نوساز راحتتر و به صرفه‌تر است زیرا نیاز به تخریب کاشی‌ها نیست.

فلاش تانک اتوماتیک

فلاش تانک اتوماتیک مناسب مکان‌های عمومی است زیرا برای تخلیه آب نیاز به فشار دادن دکمه یا کشیدن اهرم نیست. این فلاش تانک با باز شدن درب دستشویی فعال می‌شود و حجم مناسبی از آب را به طور اتوماتیک خالی می‌کند.

معرفی بهترین مارک فلاش تانک ایرانی

در ادامه شما را با بهترین مارک فلاش تانک‌ های ایرانی که از کیفیتی خوبی برخوردارند آشنا می‌کنیم.

فلاش تانک ایران

فلاش تانک ایران از سال 1367 در تهران کار خود را شروع کرد و به عنوان اولین تولید کننده فلاش تانک ایرانی شناخته شد. این برند هم اکنون بعد از 30 سال تجربه توانسته‌ است به یکی از بهترین برندهای ایرانی تبدیل شود که کیفیت بالایی دارد. فلاش تانک های توکار فوق باریک این برند توانایی رقابت در سطح جهانی را دارد.

فلاش تانک ایمن آب

ایمن آب یکی دیگر از برندهای محبوب در کشور است که با تولید محصولات به روز و باکیفیت توانسته است بازار خوبی در ایران داشته باشد و با محصولات خارجی رقابت کند. فلاش تانک های ایمن آب دارای گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله است که بیانگر کیفیت بالای محصولات این برند است.

فلاش تانک محک

برند محک یکی از برندهای خوشنام ایرانی است. این برند محصولات باکیفیتی ارائه می‌کند تا برای سالها بدون مشکل از آنها استفاده کنید. فلاش تانک‌های برند محک با کیفیت بالا و قیمت مناسب انتخاب خوبی برای خرید هستند.

فلاش تانک سنی پلاستیک

سنی پلاستیک از سال 1360 فعالیت خود را شروع کرد. این برند محصولات متنوعی تولید می‌کند طوریکه تنوع محصولات سنی پلاستیک به بیش از 1000 محصول می‌رسد. سنی پلاستیک محصولات باکیفیتی دارد که تمامی استاندارهای ملی را رعایت کرده است به همین دلیل محصولات این برند به بیش از 40 کشور در دنیا صادر میشود.

فلاش تانک ملودی

ملودی یکی از زیربرندهای کسری است و فلاش تانک نیز یکی از محبوبترین محصولات ملودی است. فلاش تانک‌های ملودی از تنوع بالا، قیمت مناسب و کیفیت خوبی برخوردارند. اگر به فلاش تانک‌های طرح دار علاقه دارید، این برند برای شما انتخاب خوبی است.

معرفی شیرآلات ارزان و باکیفیت در بازار

علاوه بر فلاش تانک خرید شیرآلات باکیفیت و با قیمت مناسب نیز بسیار مهم است زیرا در طول روز بارها از شیرآلات استفاده می‌شود. در ادامه برخی از مدل‌های ارزان قیمت و باکیفیت از شیرآلات ایرانی را معرفی می‌کنیم.

شیرآلات قهرمان مدل موج شیرآلات شادان مدل مانلی شیرآلات کسری مدل کنکورد شیرآلات شادان مدل زمرد شیرآلات کسری مدل امگا شیرآلات درخشان مدل بل شیرآلات سدنا کلام آخر

امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و بتوانید بهترین فلاش تانک ایرانی با قیمت مناسب و کیفیت بالا را با توجه به نیازهای خود انتخاب کنید.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار فلاش تانک فلاش تانک قیمت مناسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۳۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایدی در امارات با رکورد یک استقلالی مساوی شد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قایدی روز گذشته به درخشش در لباس اتحاد کلباء ادامه داد و گل نخست ببرها را در جدال حساس برابر النصر به ثمر رساند. ستاره ایرانی پس از اینکه در دقیقه دهم بازی پاس خوبی را از دنیل بسا دریافت کرد، با یک شوت تک ضربه، دروازه حریف را باز کرد.

این نهمین گل قایدی برای کلباء در رقابت های ادنوک لیگ بود تا او بالاتر از آندرس وومبرگر به عنوان بهترین گلزن ببرها در رقابت های لیگ داخلی تبدیل شود. با گلی که ستاره بوشهری در دیدار روز گذشته به ثمر رساند، به رکورد جالبی رسید.

رسانه سدد امارات در این خصوص نوشت که مهدی قایدی در راه کسب عنوان بهترین گلزن ایرانی در تاریخ رقابت های لیگ امارات، توانست با ایمان مبعلی برابر شود و شمار گل هایش را به عدد سیزده رساند.

قایدی پیش از این نیز چهار مرتبه برای شباب الاهلی موفق به گلزنی شده بود و حالا با 9 گلی که تا به اینجای فصل به ثمر رسانده است، با سیزده گل و در کنار ایمان مبعلی قرار گرفت که برای تیم های الوصل، الشباب، النصر و شارجه به میدان رفته بود.

این رسانه اماراتی در ادامه با تمجید از قایدی، از مخاطبان خود پرسید که آیا ستاره ایرانی کلباء می تواند عنوان بهترین بازیکن فصل را از آن خود کند یا نه.

دیگر خبرها

  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • شیرآلات اهرمی استاندارد باید چه ویژگی‌های داشته باشند؟
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • قایدی در امارات با رکورد یک استقلالی مساوی شد
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی