Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@20:48:23 GMT

هتل های لوکس تهران را با پرشین هتل رزرو کنید

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۳۶۰۹

هتل های لوکس تهران را با پرشین هتل رزرو کنید

در عنوان های زیر به شرح 3 هتل لوکس تهران پرداخته ایم که شما باید با توجه به دانش و اطلاعات خود، بین این هتل های تهران، یکی را به عنوان لوکیشن فیلم گنج قارون پیدا کنید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پرشین هتل، برای رزرو هتل های مذکور می توانید به سایت epersianhotel مراجعه کرده و اطلاعاتی دقیق درباره این هتل های تهران را به دست آورید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هتل استقلال تهران، قدیمی ترین 5 ستاره پایتخت

هتل استقلال تهران یکی از هتل های 5 ستاره و مجلل از زمان های پیشین تا کنون بوده است. این هتل 5 ستاره قبل از انقلاب اسلامی به هتل هیلتون مشهور بوده است. هتل هیلتون یکی از مجموعه های هتلداری معروف در جهان می باشد که در شهرهای مختلف هتل های 5 ستاره با بهترین امکانات رفاهی را دارا می باشد.

هتل استقلال تهران از 2 بال شرقی و غربی برخوردار می باشد. سال ساخت هتل در قسمت شرقی 1341 و قسمت غربی در سال 1351 به بهره برداری رسیده است. با توجه به جدیدتر بودن بال غربی، اتاق هایی لوکس تر و البته گران تر نسبت به بال شرقی دارد. یکی دیگر از ویژگی های این هتل تهران خارج بودن از محدوده طرح ترافیک است.

هتل پارسیان کوثر تهران 4 ستاره کهن پایتخت

هتل پارسیان کوثر تهران که به هتل کوثر تهران هم شناخته می شود از دیگر هتل های تهران است. این هتل را می توان قدیمی ترین هتل 4 ستاره تهران دانست که سال ساخت آن مربوط به 1341 می شود. این هتل تهران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به یکی از زیر مجموعه های گروه هتل های پارسیان در ایران تبدیل شد.

هتل پارسیان کوثر 4 ستاره قدیمی تهران

هتل پارسیان کوثر تهران با این که 4 ستاره است اما دارای امکانات بسیار خوبی نظیر استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و ... می باشد. ضمن این که از اتاق هایی وسیع و زیبا همراه با امکانات رفاهی مطلوب برخوردار می باشد. 2 رستوران، کافی شاپ، خدمات روم سرویس و ... از دیگر امکانات این هتل تهران می باشند.

هتل پرشین پلازا تهران 5 ستاره ای جذاب

هتل پرشین پلازا تهران یکی از هتل های نوساز 5 ستاره تهران است. این هتل تهران در سال 1397 ساخته شده و دارای 97 اتاق در 6 طبقه می باشد. نمای بیرونی هتل سفید و طلایی بوده که جلوه ای شاهانه و مجلل به ن داده است. برخی از افراد قصدشان از رزرو هتل، ریلکس کردن و دوری از مرکز شهر می باشد که هتل پرشین پلازا تهران این مسئله را به خوبی فراهم می کند.

هتل پرشین پلازا تهران در منطقه عباس آباد و در مجاورت پارک آب و آتش است که دسترسی به پل طبیعت تهران را آسان می کند. از امکاناتی که در این هتل تهران وجود دارد می توان به سالن ماساژ، مجموعه آبی نظیر استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، رستوان و کافی شاپ و ... اشاره نمود. جانبازان عزیز می توانند با رزرو هتل پرشین پلازا تهران از خدماتی مخصوص به خود استفاده نمایند.

ورودی مجلل هتل پرشین پلازا تهران هتل استقلال تهران، لوکیشن فیلم گنج قارون

بله، درست حدس زده اید، محل فیلمبرداری فیلم گنج قارون هتل پارسیان استقلال تهران بوده است. پس از ساخت فیلم در هتل استقلال، سبب شد این هتل تهران بیش از پیش بر سرزبان ها بیوفتد و مورد توجه افراد برای اقامت قرار گیرد. هر چند که رزرو هتل مذکور قیمتی بسیار گران داشت.

برای رزرو هتل از چه سایتی اقدام کنیم؟

سایت هایی بسیاری هستند که برای رزرو هتل اقدامات لازم را انجام می دهند. اما مهم ترین مسئله این است که به چه سایتی اعتماد کنیم. یکی از این سایت ها که توسط گوگل شناخته شده است، پرشین هتل می باشد که در زمینه رزرو تور و رزرو هتل سابقه درخشان و ید طولایی دارد. وجود 3 دفتر در شهرهای مشهد، تهران و کیش باعث شده تا آسودگی خاطر مسافران برای رزرو، فراهم شود.

هلدینگ پرشین هتل با پشتیبانی 24 ساعته و پاسخگویی کارشناسان به طور دقیق، می تواند سفری خاطره انگیز را برای اشخاص رقم بزند. از این رو شماره های 021،43000020 و 051،31896 در اختیار شما عزیزان است تا هر زمان از شبانه روز بتوانید با کارشناسان سایت، تماس حاصل فرمایید. رمز موفقیت پرشین هتل بازدیدهای دوره ای کارشناسان از هتل های ایران است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پرشین هتل رزرو هتل لوکس رزرو هتل در تهران هتل استقلال تهران هتل پارسیان کوثر هتل تهران کوثر تهران پرشین هتل برای رزرو رزرو هتل 4 ستاره 5 ستاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۳۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با توجه به غیبت‌های غیرمجاز و مکرر بازیکن عراقی، با نظر محرم نویدکیا سرمربی محترم مس رفسنجان علی عدنان از این تیم کنار گذاشته شده و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بر این اساس باشگاه مس رفسنجان با کسر مبلغ باقیمانده قرارداد و امضای توافقنامه فسخ دوجانبه ، به همکاری با بازیکن عراقی پایان داد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900681

دیگر خبرها

  • انواع خدمات پذیرایی هتل‌ ها و تورها | از ‌‌‌BB تا UALL
  • جنجال سفر‌های هوایی لوکس دیوید کامرون
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • سفر به دنیای زیبایی و ابتکار؛ تور سوئیس با ما
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • قیمت تور لوکس استانبول در تابستان ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • رزرو هتل در آمستردام
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸