Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلالی صحبت هایی را در مورد فوتبال ایران عنوان کرد

سرمربی باسابقه فوتبال ایران معتقد است که مسیر فعلی فوتبال ایران طوری نیست که بتوان به آینده آن امیدوار بود.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، مجید جلالی درباره شکست پرسپولیس برابر الهلال گفت:

مسئله روشن این بود که شب خوبی برای پرسپولیس رقم نخورد و مدت‌ها بود که این تیم را در چنین سطحی ندیده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد و مسئله واضح این بود که پرسپولیس به هیچ وجه در شرایط مسابقه قرار نداشت و آماده نبود تا با چنین حریفی روبه‌رو شود. قطعاً اگر پرسپولیس در کوران مسابقات رسمی قرار داشت می‌توانست کیفیت بهتری از خودش به نمایش بگذارد.

این کارشناس زبده فوتبال ایران در ادامه خاطر نشان کرد:

در بحث قرار گرفتن بازیکنان در پست‌های‌شان مسائلی وجود داشت و حتی مربیان پرسپولیس متوجه شدند که می‌توانستند تصمیمات بهتری بگیرند. طبیعتاً اگر پرسپولیس چند بازی رسمی انجام می‌داد کادر فنی می‌توانست چینش بهتری داشته باشد و مطمئناً برخی از زوج‌سازی‌ها نیاز به این داشت که پرسپولیس بازی رسمی انجام دهد، ولی متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

جلالی در پاسخ به این سؤال که «آیا قبول دارید بازیکنان خارجی در تیم‌های عربی و شرق آسیا تفاوت‌ها را رقم می‌زنند؟»، تصریح کرد:

اگر دقت کرده باشید نزدیک به 50 سال است که المپیک نرفته‌ایم یا 40 سال است در جام ملت‌های آسیا قهرمان نمی‌شویم و چند دهه است که باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا قهرمان نمی‌شوند. مطمئناً این موضوع دلایل مشترکی دارد که می‌توان آنها را مورد بررسی قرار داد و این دلایل مربوط به مسیری است که طی می‌کنیم. مسیری که فوتبال ما می‌رود چیزی نیست که ما را به آینده امیدوار کند تا بتوانیم این را بگوییم که آینده به ما تعلق دارد. ما به دلیل نیروی انسانی و استعدادهای فوق‌العاده‌ای که داریم هر از چند گاهی موفقیت‌های زودگذر به دست می‌آوریم، ولی فکر می‌کنم خیلی از پارامترها را برای تصاحب آینده نداریم.

وی در پایان با اشاره به آینده پرسپولیس گفت:

در حال حاضر پرسپولیس در یک دوراهی مهمی قرار دارد. شکست برابر الهلال می‌تواند دوباره یک شروع پرقدرت برای پرسپولیس باشد و از طرفی می‌تواند بعد از چند سال یک شروع نزولی برای این تیم دارد این بستگی به نوعی رفتار بازیکنان، مربیان، مدیران، رسانه‌ها و هواداران پرسپولیس دارد که شرایط را چگونه رقم بزنند. این باخت مثل یک زلزله بود که می‌تواند پس‌لرزه‌های آن پیامدهای منفی برای پرسپولیس داشته باشد، ولی به هر حال نوع برخورد با چنین شکست‌هایی بسیار مهم است.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس شهاب عزیزی خادم غیر مستقیم همکاری با امیر اسکندری را تایید کرد فدراسیون فوتبال توپ تل آویو را به زمین نهادهای امنیتی شوت کرد محمد صلاح برای تمدید قرارداد با لیورپول خواهان دستمزد هفتگی 400 هزار پوندی است ماجرای جدایی وندا نارا از مائورو ایکاردی؛ مچ گیری با استخدام کارآگاه خصوصی!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۳۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است

امیرحسین اعظمی

لیگ برتر ایران به حساس‌ترین روزهای خود رسیده و در فاصله ۶هفته مانده به پایان این مسابقات، ۲تیم استقلال و پرسپولیس رقابتی نزدیک برای رسیدن به‌عنوان قهرمانی دارند. خداداد عزیزی، بازیکن و مربی سابق تیم ملی تأکید می‌کند که هر دو تیم شانس برابری برای قهرمانی دارند و تیمی قهرمان خواهد شد که در این هفته‌های حساس گاف ندهد. عزیزی در گفت‌وگو با همشهری به سؤالات پاسخ می‌دهد.

رقابت میلی‌متری پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی لیگ را چطور می‌بینید؟

تنها جذابیت لیگ ایران همین رقابت نزدیک ۲تیم پرسپولیس و استقلال است. من غیر از این چیز خاصی در لیگ نمی‌بینم.

یعنی کیفیت فنی لیگ ایران خوب نیست؟

آقای گل فعلی لیگ برتر چند گل زده است؟ اگر اشتباه نکنم ۱۴گل. بازی‌های لیگ پرگل نیست و اگر هم تیمی برنده می‌شود با حداقل اختلاف است. خیلی از تیم‌ها زور بردن و حمله‌کردن را ندارند و پرسپولیس، استقلال و سپاهان تنها قطب‌های فوتبال هستند. تراکتور هم هر از ‌گاهی عرض‌اندام می‌کند ولی لیگ ما کیفیت فنی بالایی ندارد. تیم‌ها هم اکثرا دولتی هستند و در هزینه‌کردن مشکل دارند و فقط ۳، ۴تیم خصوصی در لیگ داریم. تیم‌های خصوصی هم به‌نوعی دولتی هستند یا همان «خصولتی». الان می‌گویند استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شده‌اند ولی این بخش‌ها هم دولتی هستند. آیا پتروشیمی خلیج‌فارس یا بانک‌ها دولتی نیستند؟ ما سال‌هاست که با این کارها AFC را فریب می‌دهیم ولی امیدوارم بالاخره فوتبال ایران شرایط مطلوبی پیدا کند.

شانس قهرمانی استقلال بیشتر است یا پرسپولیس؟

هر دو تیم شرایط خوبی دارند و نتیجه هم می‌گیرند. پیش‌بینی خیلی سخت است و باید دید کدام تیم در بازی‌های آینده کمترین اشتباه را خواهد داشت. در این ۶بازی هر تیمی لغزش داشته باشد، کارش سخت خواهد شد.

شانس هر دو تیم را برابر می‌دانید؟

استقلال یک امتیاز بیشتر دارد و به‌نوعی دست بالا را دارد. همین یک امتیاز شانس آنها را کمی بیشتر می‌کند چون سرنوشت قهرمانی دست استقلال است ولی پرسپولیس هم تیم خوبی است و منتظر این است که استقلال امتیاز از دست بدهد.

برخی از سبک بازی استقلال انتقاد می‌کنند، نظر شما چیست؟

هیچ جای دنیا نمی‌بینید که این صحبت‌ها مطرح شود ولی بعضی‌ها به تلویزیون می‌آیند و از اصطلاحات خارجی استفاده می‌کنند که واقعا خنده‌دار است. وقتی تیمی نتیجه بگیرد حرفی باقی نمی‌ماند، استقلال هم نتیجه گرفته و این از هر چیزی مهم‌تر است.

از نظر شما شیوه بازی پرسپولیس بهتر است یا استقلال؟
پرسپولیس بهتر بازی می‌کند. آنها بعد از انتخاب اوسمار به‌عنوان سرمربی جدید، فوتبالی تهاجمی ‌به نمایش می‌گذارند.

چرا سپاهان از کورس قهرمانی جا ماند؟
نمی‌دانم چه باید بگویم. آنها امسال و پارسال تیم خوبی داشتند ولی نمی‌دانم چرا قهرمان نشدند.

کد خبر 847414 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • حذف پرسپولیس از جام حذفی فوتبال ایران
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • ویدیو/ مجید جلالی: برنامه ۱۴۱۴ فوتبال ایران را منتشر می‌کنیم