Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در کردستان روز سه شنبه در آیین افتتاح این خوابگاه دانشجویی اظهار داشت: عملیات ساخت این خوابگاه از سال ۱۳۹۶ آغاز شد و برای احداث آن بالغ بر ۵۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مهدی طالبی افزود: این خوابگاه دارای پنج هزار مترمربع زیربنا بوده که در سه طبقه و ۱۹۰ اتاق ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ظرفیت این خوابگاه را ۵۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: در این خوابگاه، امکانات لازم برای معلولان جسمی حرکتی نیز پیش بینی شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در کردستان اضافه کرد: این خوابگاه با بهترین و مدرن‎ترین مصالح ساخته شده و توان تحمل زلزله بالای هشت ریشتر را نیز دارد.

امام جمعه سنندج نیز در این مراسم اظهار داشت: دانشگاه مرکز تعلیم و تربیت و انسان سازی است که خدمت به این بخش، توسعه، پیشرفت و آبادانی را در پی دارد.

ماموستا فایق رستمی ادامه داد: استان کردستان ظرفیت ها و منابع خدادادی بسیاری را در اختیار دارد که امیدواریم دولت سیزدهم از این امکانات جهت ارتقای مراک زعلمی و آموزشی استان بهره بگیرد.

امروز همزمان با افتتاح خوابگاه دانشگاه کردستان ۲ خوابگاه دیگر متعلق به دانشگاه ارومیه و علوم پزشکی سمنان نیز که به همت بنیاد ۱۵ خرداد احداث شده بودند، با دستور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به صورت ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

دانشگاه کردستان در سال ۱۳۵۳ کار خود را با عنوان دانش‌سرای عالی سنندج وابسته به دانشگاه تربیت معلم تهران آغاز کرد و در ادامه به عنوان یکی از پردیس‌های دانشگاه رازی کرمانشاه درآمد و در سال ۱۳۷۰ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران، این مرکز آموزش عالی را با عنوان «دانشگاه کردستان» به رسمیت شناخت.

این دانشگاه هم اکنون هشت دانشکده شامل زبان و ادبیات، علوم انسانی و اجتماعی،  علوم پایه، کشاورزی، منابع طبیعی، مهندسی، هنر و معماری، علوم‌ پایه و فنی - مهندسی بیجار است و در حال حاضر ۱۱ هزار و ۲۰۰ دانشجو در ۵۶ رشته کارشناسی،  ۱۱۴ رشته کارشناسی ارشد و ۳۰ رشته دکترا در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

این دانشگاه با پذیرش بیش از ۶۰۰ دانشجوی خارجی توانسته است در بعد بین المللی هم حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

برچسب‌ها کردستان خوابگاه دانشجو سنندج دانشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان خوابگاه دانشجو کردستان خوابگاه دانشجو سنندج دانشگاه دانشگاه کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۳۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ پس از آمریکا؛ حالا دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به پاخواسته اند.
دانشگاه سوربن و ساینس پو یا همان دانشکده معروف علوم سیاسی پاریس به کانون جنبش ضدصهیونیستی دانشجویان فرانسه تبدیل شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


دانشجویان دانشکده علوم سیاسی پاریس از شب گذشته و پس از بازداشت همکلاسی هایشان دست به اعتصاب زده و در حمایت از مردم غزه کلاس‌های خود را تعطیل و در مقابل دانشکده تجمع کردند.
دانشجویان فرانسوی با در دست داشتن پرچم فلسطین و عکس‌های دانشجویان بازداشتی ضمن حمایت از ملت فلسطین؛ با شعار " اسرائیل قاتل و جنایت کار، مکرون همدست و شریک" عملکرد دولت فرانسه را به شدت زیر سئوال بردند.
روز گذشته هم گروهی از دانشجویان حامی فلسطین در جلوی دانشگاه سوربن؛ محل سخنرانی مکرون درباره اروپا و چالش‌های پیش روی آن؛ تجمع کردند که به گفته برخی رسانه‌ها تعداد زیادی از آنها بازداشت شدند.
هنوز پلیس آمار دقیق دانشجویان بازداشت شده در فرانسه را اعلام نکرده است.

دیگر خبرها

  • آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید!
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم