Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید کرک‌آبادی رئیس هیات جودو استان سمنان ابراز داشت: استان سمنان در زمینه رشته ورزشی جودو و در زمینه قهرمانی دارای ظرفیت‌های زیادی است، اما برای شکوفایی استعداد‌ها وجود سالن اختصاصی و استاندارد از ضرورت‌هاست.

او ادامه داد: اکنون ورزشکاران فعال استان سمنان در رشته ورزشی جودو در سالن‌های ورزشی کرایه‌ای مشغول به تمرین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: برای رشته ورزشی جودو باید سالن با ابعاد مشخص و استاندارد باشد و از تاتامی‌های خاص استفاده شود که گران‌قیمت هستند.

کرک‌آبادی تصریح کرد: رشته ورزشی جودو یکی از رشته‌های پرطرفدار در استان سمنان است و انتظار می‌رود مسوولان برای رفع کمبود‌های این رشته ورزشی بیش از پیش همراه باشند.

او بیان کرد: جمعیت ورزشکاران فعال بیمه شده استان سمنان در رشته جودو به نسبت جمعیت چشمگیر است و می‌توان گفت به نسبت جمعیت سمنان جزو سه استان اول کشور در استقبال از رشته ورزشی جودو است.

رئیس هیات جودو استان سمنان گفت: کارنامه قهرمانی بانوان استان در رشته ورزشی جودو نسبت به آقایان درخشان‌تر است.

او یادآور شد: آخرین رقابت‌های ملی برگزار شده مربوط به هفدهم و هجدهم مهر امسال با عنوان مسابقات قهرمانی جودو دختران ایران در رده سنی نوجوانان و جوانان است که عسل کلامی ورزشکار تیم اعزامی این استان در وزن منهای ۴۸ کیلوگرم رقابت‌های جودو دختران ایران در رده سنی نوجوانان مقام سوم و در رده سنی جوانان مقام اول را از آن خود کرد.

رئیس هیات جودو استان سمنان اظهار داشت: دنیا آقایی از دیگر قهرمانان جودو در کشور است که از دیار استان سمنان شکوفا شده و به مقام‌های رنگارنگ دست یافته است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی مسابقات جودو رشته ورزشی جودو استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۴۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • سمنان در اجرای سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی است
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی