Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@00:03:49 GMT

اجاره خودرو سعادت رنت با بهترین شرایط

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۴۳۵۸

اجاره خودرو سعادت رنت با بهترین شرایط

اجاره خودرو سعادت رنت با بهترین شرایط با ارائه ماشین های متنوع و با کیفیت سفر را برای شما لذت بخش تر می کند.

به گزارش برنا، امروزه یکی از آسان ترین راه ها برای مسافرت و انجام کارهای شخصی و اداری رنت ماشین می باشد.با توجه به هزینه های گزاف بلیط های مسافرتی ،راحترین و مطمئن ترین راه با شرایط آسان و قیمت مناسب ،اجاره ماشین با راننده و بدون راننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجاره ماشین بدون راننده

همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم ، یکی از آسانترین راه ها  برای اجاره ماشین ، اجاره خودرو بدون راننده است.

با اجاره ی خودروی بدون راننده، شما میتوانید به راحتی ماشینی ارزان و اقتصادی را اجاره و به کارهای روزمره و مسافرت های خود بپردازید.

شرایط اجاره ی خودرو بدون راننده

برای اجاره خودرو بدون راننده بهتر است قبل از اقدام به رزرو اتومبیل درخواستی خود کلیه ی شرایط و مدارک سایت مورد نظر را برسی و پس از آن برای رزرو اتومبیل خود اقدام کنید.

برای اجاره خودرو در ابتدا شرکتی را انتخاب کنید که از اولین مرحله (مرحله ی رزرو) تا مرحله ی عودت خودرو شما را بدون استرس و با آرامش کامل همراهی و مراحل انجام کار را برای شما قدم به قدم توضیح دهد.

شرایط اجاره خودرو با راننده

یکی دیگر از شرایط آسان و به صرفه برای اجاره خودرو،اجاره خودرو با راننده است.این گزینه بهترین و ایده آل ترین راه برای راحتی سفر و انجام دادن  کارهای روزانه خود می باشد.در این حالت،دیگر نیازی به هیچ نوع مدارکی نیست و تمامی خسارات وارد شده بر اتومبیل به عهده ی شرکت است.به طور مثال، شما برای سفر با دوستان و خانواده ی خود میتوانید ازون استفاده کنید. اجاره ون همراه با راننده یکی از بهترین راه ها برای مسافرت دسته جمعی می باشد.

اجاره ماشین در شهر های مختلف

ایران کشور گوناگونی هاست و یکی از بی نظیرترین کشورهای جهان است از این رو مردمان بیشماری برای مسافرت به داخل ایران وبازدید از منابع طبیعی و گردشگری اقدام می کنند.

امروزه شرکت های بسیار معتبری برای راحتی سفر شما تأسیس شده اند.یکی از این شرکت ها،شرکت سعادت رنت می باشد. این شرکت با ارائه ماشین های متنوع و با کیفیت سفر را برای شما لذت بخش تر می کند. سعادت رنت در بیشتر شهرهای ایران دارای نمایندگی فعال می باشد.یکی ازاین نمایندگی ها در شهر آزاد و توریستی کیش قرار دارد. اجاره ماشین در کیش یکی از بهترین راه ها برای بازدید از جاذبه های گردشگری و لذت بردن از سفر خود بدون خستگی رانندگی در طی ساعت های متوالی می باشد.

در آخر به یاد داشته باشید؛ برای بالا رفتن امنیت سفر خود تمامی بند های قرار داد را به خوبی خوانده و ماشین رزرو شده با نام خود را به کسی امانت ندهید.با رعایت شرایط ذکر شده در قرارداد خود با شرکت منتخب،نهایت استفاده از سفر و ماشین رنت شده ی خود را به خوبی ببرید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اجاره خودرو سعادت رنت اجاره ون اجاره ماشین در کیش بدون راننده اجاره خودرو اجاره ماشین سعادت رنت راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۴۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان از انجام چهار ماموریت ویژه پلیسی طی روز دوشنبه در استان خبر داد و ابراز داشت: کشف محموله تاغ و سوخت، دستگیری سارق و بازگشت پول به حساب شاکی از مهمترین این رویدادها است.

وی ضمن بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی پلیس بخش بسطام سارق سیم و کابل برق حین سرقت روی دکل دستگیر شد، افزود: این سارق سابقه‌دار غیر بومی به انجام ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل با انگیزه تهیه مواد مخدر اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه بیش از دو هزار لیتر گازوئیل قاچاق توسط مأموران انتظامی مهدیشهر شناسایی شد، ابراز داشت: این محموله از استان های شمالی بارگیری و به مقصد سیستان بلوچستان در حرکت بود که خروجی حوزه استحفاظی این شهرستان توقیف و راننده دستگیر شد.

موقوفه ای ضمن بیان اینکه ۵۰۰ کیلوگرم چوب تاغ قاچاق از خودرو سمند در حوزه شهرستان سمنان کشف شد، تصریح کرد: پس از تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

وی از عودت وجه ۳۰۰ میلیون ریالی به حساب شهروندی که نرم افزار جعلی همراه بانک نصب کرده بود خبر داد و افزود: قرار بود این مبلغ به کارت فرد دیگری واریز و از کارت دوم وجه های مسروقه به رمز ارز تبدیل و سپس به حساب صرافی های خارجی منتقل شود که با هوشمندی و اقدام به موقع مهندسان سایبری، با دستور قضایی حساب صرافی مسدود و کمتر از ۴۸ ساعت وجه بازگشت.

کد خبر 6092520

دیگر خبرها

  • (ویدئو) یک ایرانی این خودروری یک و نیم میلیون دلاری را نابود کرد!
  • چپ‌کردن عجیب ماشین چینی توی کوچه! (فیلم)
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • سیستم‌های صوتی XTRIM VX | تجربه حضور در یک کنسرت اختصاصی
  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • قرارداد رهن و اجاره برای افغانستانی‌ها در این استان سفت و سخت می‌شود
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6
  • هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است
  • راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد