Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمد عابدی روز سه شنبه در آیین معرفی شهردار جدید شهر دیزج دیز خوی افزود: هدف طرح جامع مدیریت شهری، ایجاد هم افزایی در ساختار اداری دستگاه های اجرایی کشور بوده که این هم افزایی همراه با وحدت رویه شکل می‌گیرد و منجر به ارائه خدمات دهی خوب به مردم می شود.

وی اضافه کرد: این طرح گامی مهم در راستای ارتقای کیفیت خدمات شهرداری هاست که باید اهتمام ویژه ای برای اجرای آن داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: موضوع بودجه، یکی از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری است که این بودجه باید مطابق با ظرفیت شهرها تدوین و مصوب شود.

عابدی همچنین بر اولویت بندی اجرای طرحهای عمران شهری مطابق بودجه تاکید کرد و گفت: این امر می تواند در محرومیت زدایی و توسعه زیرساختهای شهرها بسیار مفید و موثر باشد.

به گزارش ایرنا، در این آیین فیروز احمدنژاد به عنوان شهردار جدید شهر دیزج دیز معرفی و از خدمات مرتضی سبحانوردی سرپرست سابق این شهرداری قدردانی شد.

دیزج دیز در شهرستان خوی واقع شده و بیش از هشت هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی خوی ارومیه استانداری آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی خوی ارومیه آذربایجان غربی خوی ارومیه استانداری آذربایجان غربی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی گفت: موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است و اگر وظایف اصلی آنها در پارلمان محلی به درستی انجام شود می‌توانند کمک حال خوبی برای دولت باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، نقی کریمی در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی ضمن تشکر از حمایت‌های ویژه از مدیریت شهری در مواقع مختلف که قابل توجه است، اظهار کرد: من چهار سال در دوره اول شورا شهردار ارومیه بودم، در آن زمان به ندرت جلسات کمیسیون ماده ۵ تشکیل می‌شد اما با مدیریت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری این کمیسیون در سال ۱۴۰۲ و در جهت رفع موانع و مشکلات شهری بیش از ۱۷ جلسه برگزار کرده که واقعاً قابل توجه بوده است و جای تقدیر و تشکر دارد و این نشان از حمایت و نگاه ویژه مقام عالی استان به موضوع مدیریت شهری است.

وی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی شهر توان بالایی برای کمک به مأموریت دولت دارند، گفت: امروز در تهران نگاه‌ها به شوراهای شهر نگاه تمرکزگرایی است تا تمرکز زدایی و از این رو از شخص استاندار آذربایجان‌غربی انتظار می‌رود تا پیگیر این موضوع و پیاده‌سازی آن در استان باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شوراهای اسلامی به نحو احسن در تمام زمینه‌ها استفاده کرد، یادآور شد: موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است و اگر وظایف اصلی آنها در پارلمان محلی به درستی انجام شود، می‌توانند کمک حال خوبی برای دولت باشند.

کد خبر 748634

دیگر خبرها

  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود