Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@03:13:50 GMT

محصولات مختلف تم تولد در فروشگاه سرزمین تولد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۴۴۱۵

فروشگاه سرزمین تولد، وسایل و ابزار مورد نیاز هر جشنی را به خصوص جشن تولد برای شما فراهم آورده است، تا با استفاده از این وسایل، تزیینات حرفه ای انجام دهید و یک دکوراسیون شیک، را برای عکس، فیلم و مهمانی خود آماده کنید. اگر در فکر دکور کردن محل جشن هستید، می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه سرزمین تولد، رنگ تمام وسایل را انتخاب نمایید و به دلیل تنوع بالا در این فروشگاه لوازم تولد، در هر نوع و رنگ موجود می باشند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروشگاه سرزمین تولد با فراهم کردن این محصولات، به فکر تسهیل نمودن شرایط خریداری برای شما مشتری عزیز بوده است. شما با گشتن میان محصولات این فروشگاه، در می یابید که چقدر تنوع و کیفیت محصولات بالا است و برای راحتی کار شما، دسته بندی از انواع تم تولد قرار داده شده است، که اگر تم خاصی مد نظر دارید به راحت ترین شکل تهیه کنید.

فروشگاه سرزمین تولد

فروشگاه سرزمین تولد با فراهم کردن محصولات متنوع، سعی بر پوشش همه سلیقه ها دارد. به صورت دقیق تمام محصولات را دسته بندی کرده و هر محصول را با دقت در دسته بندی خود گنجانده است. اگر تولد فرزند شما نزدیک است، با نشان دادن تم های داخل سایت به فرزندتان، قدرت انتخاب به او دهید تا بتواند، تم مورد علاقش را به راحتی انتخاب کند و با استفاده از لوازم تولد خاطره ای خوش، از تولد به یاد ماندنی اش به جا بماند. شما می توانید از این محصولات هم برای پذیرایی از مهمانان تان استفاده نمایید و یا اگر به دلیل شرایط خاص جشنی نگرفته اید، می توانید برای عکس و فیلم مورد استفاده قرار دهید و از زیبایی و جلوه آنها در فیلم و عکس خود لذت ببرید.

 

 

اگر به دنبال تم تولد دخترانه هستید و در بین انواع تم های تولد دخترانه سر در گم مانده اید در این مقاله ما را همراهی کنید در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در رابطه با انواع تم جشن تولد دخترانه بپردازیم در صورتی که می خواهید در مورد انواع تم تولد دخترانه اطلاعات لازم را کسب کنید یا خرید اینترنتی تم های تولد دخترانه را انجام دهید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

تم تولد دخترانه

 

در صورتی که می خواهید یک جشن تولد دخترانه برگزار کنید، حتما پیش از هر چیزی به تم تولد این جشن تولد فکر می کنید و شاید در بین مراحل برگزاری جشن تولد، سخت ترین مرحله مربوط به انتخاب تم جشن تولد دخترانه باشد چرا که حجم انبوهی از تم های تولد دخترانه وجود دارد که گاهی انتخاب بین آن ها، مشکل می شود اما نباید نگرانی زیادی در این زمینه داشته باشید چرا که با کمی مطالعه و جست و جو در سایت ما در نهایت با توجه به علاقه خود یا فرزندتان می توانید بهترین تم تولد را انتخاب کنید البته همه تم های تولد دخترانه که در سایت ما معرفی می شوند تم های جذاب و شگفت انگیزی هستند و قطعا استفاده از هرکدام از این تم های تولد دخترانه مزیت ها و ویژگی های خاص خود را به همراه دارد در ادامه به معرفی چندین تم تولد دخترانه محبوب و پرطرفدار اشاره خواهیم کرد.

 

تم تولد فروشگاه سرزمین تولد

این فروشگاه که یک تیم خلاق و ایده پرداز را در پشت صحنه دارد، با توجه به انواع سلیقه و همینطور توجه به رویا و دنیای کودکان، تم های خاص و متنوعی را خلق کرده است که تصاویری از این تم ها را در سایت ما می توانید مشاهده نمایید و در صورت مورد پسند واقع شدن، سفارش دهید. تم ها در دسته بندی های متفاوتی قرار می گیرند، تا شما با مراجعه به دسته بندی مورد نظر بتوانید طرح تم را انتخاب نمایید. از جمله این دسته بندی ها می توان به تم تولد دخترانه، تم تولد پسرانه، تم تولد یکسالگی، تم تولد دندونی و تم تولد بزرگسالان اشاره کرد. البته اگر طرح تم را پسندیدید با کمی تغییرات می توان برای دسته بندی های دیگر نیز استفاده کرد. همینطور اگر نیاز به تم ندارید، لوازم تولد مانند شمع تولد، بادکنک و ظروف یکبار مصرف طرح دار، نیز به صورت تکی موجود می باشند و شما می توانید با انتخاب طرح مورد نظر، سفارش خود را ثبت کنید.

 

تم تولد چیست؟

برای لذت بردن از جشن کارهای زیادی می توان کرد. یکی از این راه ها که به جشن جلوه ای  زیبا و شیک می دهد، استفاده از تم می باشد. تم های تولد برای ایجاد یک هماهنگی و هارمونی استفاده می شوند. تم  تولد از گذشته بسیار تغییر کرده اند و در حال حاضر در تم تولد، از بادکنک آرایی شکیل به همراه استند و میز استفاده می شود. علاوه بر زیبایی که به جشن خود می بخشید، ذوق و شوق کودکان را نیز دو چندان می کنید چرا که آن ها می توانند طرح شخصیت کارتونی مورد علاقه شان را در تم بیافزایند. پس در قدم اول، نیاز است که رنگ و شخصیت مورد علاقه کودک خود را بدانید و وسایل لازم  برای تم را به طور کامل از فروشگاه سرزمین تولد تهیه کنید. سپس  خوراکی های جشن را تهیه نمایید و شروع به چیدمان محل مورد نظر کنید. پس متوجه شدیم که تم تولد، چیدمان مناسب از بادکنک و لوازم تولد می باشد که در رنگ بندی های متفاوتی انجام می شود. تم ها باید بر پایه سن، روحیه، جنسیت و سبک زندگی فرد باشند.

 

انواع تم

به طور کلی در فروشگاه سرزمین تولد، همه تم ها شامل بشقاب، دستمال، سفره، کارد و چنگال و لیوان که برای پذیرایی هستند، را داراست. همینطور تاج، کلاه و کارت دعوت و تشکر بین مهمانان پخش می شود. برای تزیینات از بادکنک، ریسه، نورپردازی و دسته گل استفاده می شود. در همه وسایل گفته شده باید رنگ انتخابی شما برای تم لحاظ شود. همچنین شما می توانید از مهمانان درخواست کنید تا با رنگ تم هماهنگی داشته باشند و لباسشان طبق رنگ تم باشد‌. همانطور که گفته شد با توجه به طرز تفکر و سلیقه فردی که تولدش می باشد، باید این لوازم تهیه شوند. در سایت فروشگاه سرزمین تولد، تم های مختلف به همراه توضیحات هر تم و معرفی آن، موجود می باشد که شما با توجه به سلیقه فرزندتان، بهترین انتخاب را می توانید داشته باشید.

در جشن تولد کودک خود بهتر است، از رنگ های شاد استفاده نمایید تا ذوق و نشاط کودکی در جشن شما جریان یابد‌. مهم نیست که تم تولد شما شلوغ و پر زرق و برق باشد یا ساده، مهم این است که یک هماهنگی زیبا بین اجزا و حتی مهمانان ایجاد کنید و در این فضای دلنشین به جشن و پایکوبی بپردازید. اگر فرزندان شما دوقلو می باشند و سلیقه های متفاوتی دارند، می توانید به طور فرضی جایگاه تولد که میز و استند بادکنک قرار دارد را نصف کنید، یک طرف را بر حسب سلیقه یکی از آنها  و طرف دیگر را بر حسب سلیقه کودک دیگر تان  چیدمان کنید. یا می توانید سلیقه هر دو را باهم ادغام کرده و در یک تم اجرا نمایید برای مثال دو رنگ بادکنک به سلیقه هردو کودک را در استند بادکنک قرار دهید.

 

بادکنک آرایی تم

برای بادکنک آرایی، طرح مورد نظر را باید بر روی یک استند اجرا کرد. دقت کنید که پایه استند باید هم رنگ بادکنک هایی که از فروشگاه سرزمین تولد تهیه کرده اید، باشد، اگر حجم این کار برای شما زیاد است، یا وقت کافی برا این کار ندارید و یا طریقه انجام آن را بلد نیستید، کسانی هستند که در زمینه بادکنک آرایی و تم فعالیت می کنند. شما می توانید تم مورد نظرتان را نشان آن ها دهید و فرد یا گروهی که برای تزیینات آمده است، شروع به چیدمان تم کند.

 

هزینه تم تولد

از گذشته تا به حال تزیینات تولد تغییرات زیادی داشته است. امروزه تولد ها به صورت خاص تری برگزار می شوند و مانند هر چیز دیگری نیازمند پرداخت هزینه می باشند، حال شما باید به دنبال فروشگاه لوازم تولد باشید که علاوه بر کیفیت بالای محصولاتش قیمت مناسبی نیز داشته باشد. در سایت فروشگاه سرزمین تولد قیمت تک تک اجناس قید شده و حتی الامکان مقایسه با دیگر محصولات نیز دارد که به شما در انتخاب لوازم بسیار کمک می کند. پس از خرید لوازم مورد نیاز برای تم تولد، که بسیار برای شما به صرفه می باشد باید به سراغ تهیه و خرید خوراکی ها بروید که بستگی به بودجه شخص شما دارد. اگر به دنبال کاهش هزینه های تولد می باشید بهتر است وظیفه چیدمان و بادکنک آرایی را، خود بر عهده بگیرید، تا هزینه ای برای بادکنک آرایی به فرد دیگری نپردازید

 

منبع: فردا

کلیدواژه: تم تولد شما می توانید بادکنک آرایی ما می توانید لوازم تولد دسته بندی برای شما مورد نظر جشن تولد بندی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۴۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 15 افسانه پاکرو هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر تولد ۴۱ سالگی خود را جشن گرفت. او در فیلم های سینمایی دلتا ایکس، دو عروس، شبکه، شیر و عسل، زندگی شیرین، رؤیای خیس، محکومین بهشت، بیخوابی اسب‌ها و محاکمه نقش آفرینی داشته است. تصاویر این جشن را به همراه سکانس‌هایی از فیلم رویای خیس که او را مشهور کرد، می‌بینید.

دیگر خبرها

  • سهم ۲۴ درصدی محصولات کشاورزی در تولید ناخالص استان مازندران
  • پیاده‌روی خانوادگی دخترانه در بلوار ارم همدان طی دهه کرامت
  • جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو
  • به صدا درآمدن زنگ روز معلم در مدرسه دخترانه شهید امام بخش + تصاویر
  • بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (8 روش رایگان و زود بازده)
  • با ارزانترین لیبل ایران آشنا شوید
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • متفاوت ترین فروشگاه زنانه گوچی (عکس)
  • کدام بانوان گیلانی نخستین مدارس دخترانه را تاسیس کردند؟
  • دستبند دخترانه اسپرت، زنجیری، النگویی و ساده در زودیکا