Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جرارد پیکه، مدافع ۳۴ ساله اسپانیایی که در پیروزی ۶-۲ بارسلونا مقابل رئال مادرید در سال ۲۰۰۹ موفق به گلزنی شد، یک خاطره جالب از آن دیدار بیان کرد.

جرارد پیکه در مصاحبه با مارکا درباره رفتار جالب یکی از بازیکنان رئال مادرید پس از شکست ۶-۲ در ال کلاسیکو و صحبت های جدید بارتومئو، حرف های جالبی زد:

از پیروزی ۶-۲ مقابل رئال مادرید در برنابئو، یک خاطره خیلی جالب دارم که البته مربوط به یکی از بازیکنان رئال مادرید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اسم آن بازیکن را نمی گویم. یکی از بازیکنان رئال مادرید پس از آن شکست، به مهمانی شبانه رفت. شما وقتی شکست می خورید طبیعتا نباید به مهمانی شبانه بروید. با این حال مردم هم باید متوجه شوند که بازیکنان فوتبال، زندگی شخصی هم دارند.

او درباره منتفی شدن انتقال وینیسیوس جونیور و انتخاب برنده توپ طلا گفت:

اخیرا در توییتر خواندم که بارتومئو دوباره صحبت کرده است. چیزی نمی خواهم در این مورد بگویم زیرا اگر بخواهم در این باره حرف بزنم، منفجر می شوم. با وینیسیوس جونیور برای انتقال به بارسلونا صحبت کرده بودم اما او به مادرید آمد و در آخرین لحظه تصمیم گرفت پیشنهاد رئال مادرید را بپذیرد چرا که پیشنهاد آن ها دو برابر بارسلونا بود. با توجه به معیارها، توپ طلا باید به لیونل مسی برسد. اگر بخواهیم بهترین بازیکن جهان را انتخاب کنیم، آن شخص لیونل مسی است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی بارسلونا جرارد پیکه لیونل مسی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۴۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس

باواریایی‌ها به دنبال راهی برای شکست دادن کهکشانی‌ها پس از 7 بازی ناکامی هستند.

طرفداری | از آخرین شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ 12 سال می‌گذرد.

کم‌تر از 2 ساعت دیگر تا آغاز دیدار حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده‌است. دو باشگاه بزرگ اروپا پس از 6 سال دوباره یکدیگر را ملاقات می‌کنند و آلیانتس آرنا، آوردگاه نبرد اول است. پیرامون تقابل هیجان‌انگیز بایرن مونیخ و رئال مادرید، نکات آماری جالبی نیز دیده می‌شود که یکی از آن‌ها شکست‌ناپذیری کهکشانی‌ها مقابل باواریایی‌ها برای بیش از یک دهه است.

از آخرین پیروزی بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید 12 سال می‌گذرد. باشگاه آلمانی آخرین‌بار در نیمه‌نهایی فصل 12-2011 لیگ قهرمانان اروپا با گل‌های فرانک ریبری و ماریو گومز رئال را از پیش رو برداشت و از آن پس برابر حریف اسپانیایی طعم برد را نچشیده‌است. از آن تاریخ به بعد، بایرن مونیخ در 7 تقابل بعدی خود با رئال مادرید موفق به پیروزی نشده‌است (6 شکست و یک تساوی) و باید دید امشب این طلسم شکسته خواهد شد یا رکورد کهکشانی‌ها ادامه خواهد داشت. 

گفتنی است رئال مادرید در هر سه جدال اخیر خود در آلیانتس آرنا موفق به پیروزی شده‌است.

6 شکست و 1 تساوی، حاصل عملکرد بایرن مونیخ در 7 جدال اخیر با رئال مادرید.

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • بایرن - رئال: در این‌جا همه‌چیز با شکوه‌ است
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • وقتی بازیکنان رئال مادرید، طرح های نقاشی شده چهره خود را مشاهده می کنند / فیلم
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • سردرگمی بایرنی‌ها: چرا هوینس به توخل حمله کرد!
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!