Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان یک طراح لباس زنجانی گفت: برای طراحی لباس نوجوانان ما باید توجه کنیم که این قشر چه نوع لباسی دوست دارند تا آن را با عرف و چارچوب جامعه خود تطبیق داده و یک لباس خوب طراحی کنیم.

فریبا عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با طراحی لباس برای قشر نوجوان، اظهار کرد: خلا وجود لباس مناسب و طراحی برای قشر نوجوان، نه تنها در استان ما بلکه در کل کشور احساس می‌شود و در حال حاضر تهیه لباس برای نوجوانان مخصوصا دختران نوجوان برای خانواده‌ها سخت شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وجود لباس مناسب و انتخاب درست، در شکل‌گیری شخصیت نوجوانان و مدل رفتاری آن‌ها موثر بوده، به همین دلیل طراحی لباس مناسب برای این سن مهم است و اگر این مسئله به درستی انجام نشود کم‌کم نوجوانان در انتخاب لباس از فرهنگ اصیل ایرانی دور خواهند شد.

این طراح لباس تصریح کرد: برای طراحی لباس نوجوانان ما باید توجه کنیم که این قشر چه نوع لباسی دوست دارند تا آن را با عرف و چارچوب جامعه خود تطبیق داده و با در نظر گرفتن سلیقه نوجوانان و فرهنگ جامعه، لباس را طراحی کنیم و اجازه ندهیم که نوجوانان در لباس پوشیدن از فرهنگ خودمان دور شوند.

عزیزی با بیان اینکه در حال حاضر پوشش‌های گنگ در بین نوجوانان طرفداران زیادی دارد در صورتی که این نوع لباس‌ها اصلا در تاریخ و فرهنگ ما وجود ندارد و در بسیاری از کشورها نیز توسط خانوادها ترد شده و اجازه استفاده نمی‌دهند، ادامه داد: در وهله اول برای حل مشکل لباس قشر نوجوان، باید آسیب‌شناسی کنیم و منشا وجود این مشکل را بیابیم.

وی بیان کرد: در مرحله بعدی برای تهیه لباس مناسب برای نوجوانان، باید طراحان لباس با نوجوانان و سلیقه و خواسته‌های آن‌ها آشنا شوند و یک تحقیقی در بین نوجوانان انجام شود؛ به عنوان مثال با برگزاری یک نمایشگاه که نوجوانان حضور دارند، به لباس‌های مختلف امتیاز داده و به آشنایی و ارتباط‌گیری نوجوانان و طراحان لباس کمک می‌کند.

این طراح لباس با بیان اینکه اگر نوجوانان را بشناسیم و بدانیم که چه می‌خواهند قطعا به راحتی می‌توانیم راه‌حل برای طراحی لباس‌های مناسب نوجوانان بیابیم، خاطرنشان کرد: هر تبلیغی که تدریجی صورت گیرد ماندگار است. ما نباید انتظار داشته‌ باشیم که در چند ماه اول یا سال نخست به نتیجه عالی برسیم و اگر شروع به حل مشکل خود کنیم قطعا در چند سال آینده نتیجه خوبی خواهیم‌ گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری طراحی لباس زنجان نوجوانان طراحی لباس لباس مناسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۴۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) قرنطینه مطلق برای طراحان سوالات کنکور

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: پارسینه

دیگر خبرها

  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • آیا می توان چراغ خطی را در کف نصب کرد؟
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • آموزش نصب کولر صنعتی آبی
  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” با طراحی و تولید محصولات جدید
  • (ویدئو) قرنطینه مطلق برای طراحان سوالات کنکور
  • فیلم/ قرنطینۀ مطلق برای طراحان سؤالات کنکور
  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟