Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@01:44:54 GMT

ضریب نفوذ گاز روستایی در بانه ۹۷ درصد است

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۴۹۴۸

ضریب نفوذ گاز روستایی در بانه ۹۷ درصد است

به گزارش ایرنا، اسماعیل رستم پور روز سه شنبه در جلسه کمیته سوخت شهرستان بانه با اشاره به احتمال قطعی گاز در زمستان اظهار داشت: باید شرایط برای دوگانه سوزی در ادارات فراهم شود در برخی ادارات کارکنان به صورت شبانه روزی مستقر هستند.

وی ادامه داد: با پیش بینی های انجام شده تا سال آینده گازرسانی در شهرستان بانه بجز در مناطق صعب العبور انجام می شود و امسال چند پروژه گاز رسانی اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستم پور گفت: در بسیاری از مناطق گازرسانی انجام شده اما مردم برای نصب انشعاب گاز اقدام نکردند و نفت سفید برای سوخت زمستان از درخواست کردند باید سوخت برخی از پایگاه های مرزی، مراکز بهداشتی و مدارس که تاکنون گاز رسانی نشده تامین شود.

وی با بیان اینکه روزانه بیش از ۴۰۰ نفر در بازارچه سیرانبند بانه خروج و ورود مسافر انجام می شود اظهار داشت: بازارچه سیرانبند به زودی گازرسانی می شوداین بازارچه  نقشه ای جامع دارد که براساس این نقشه بیش از ۲ هزار نفر به صورت مستمر فعالیت می کنند که باید شرایط برای انجام فعالیت در این بازارچه فراهم شود.

فرماندار اضافه کرد: باید جاهای که نیاز به نفت سفید دارند سوخت رسانی انجام شود و امادگی لازم را برای سرمای زمستانی داشته باشیم.

وی گفت: باید خبازی ها، مرغداری ها، گاوداری ها، مراکز صنعتی، شهرک صنعتی باید نسبت به تامین سوخت اضطراری اقدام کنند و بیمارستان ها، مراکز درمانی، مراکز امدادی با هماهنگی دستگاه های متولی و خانه باغ ها با تایید جهاد کشاورزی نیز باید سوخت جایگز را تامین کنند.

رییس شرکت گاز شهرستان بانه نیز گفت: امسال سه پروژه روستایی باراور، هنگه ژاله و سرسونج در دست اقدام است که بخشی از اقدامات این پروژه ها انجام شده که با اجرای این پروژه ها ضریب نفوذ گاز روستای به بیش از ۹۸ درصد می رسد.

کمال رضایی با اشاره به احتمال قطعی گاز یاد آور شد: باید سوخت اضطراری بیمارستان ها، مراکز درمانی و مرغ داری ها تامین شود.

وی  ادامه داد: براساس بررسی های انجام شده از ۱۳۰ واحد نانوایی شهر بانه ۵۶ واحد نانوایی سیستم دوگانه سوز ندارد و ۱۲۵ واحد سوخت اضطراری ندارد.

وی گفت: ۵۲ واحد صنعتی و مرغداری بررسی شده که ۲ واحد فاقد سیستم دوگانه سوز است و ۴۴ واحد صنعتی سوخت اضطراری ندارند و سال گذشته اعلام شد که ۳۰ مدرسه روستا گاز رسانی نشده که از این تعداد ۱۶ مدرسه علمک دارند.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر در ۲۷۰ کیلومتری سنندج مرکز استان واقع شده است.

برچسب‌ها گاز رسانی نفت بانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گاز رسانی نفت بانه گاز رسانی نفت بانه سوخت اضطراری انجام شده گاز رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله خرس خرابکار به کندو‌های زنبورداران در بانه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرقت ذخیره غذایی یک سنجاب توسط خرس سیاه (فیلم) بازی‌ توله خرس با دوربین تله‌ای در ارتفاعات رامسر (فیلم) صحبت کردن یک محیط‌بان با خرس قهوه‌ای با لهجه مازنی (فیلم)

دیگر خبرها

  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • حمله خرس خرابکار به کندو‌های زنبورداران در بانه (فیلم)
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • (ویدئو) حمله خرس خرابکار به کندوهای زنبورداران در بانه
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند