Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی یوسفی در جلسه علنی روز (سه شنبه، ۲۷ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، اظهار داشت: یکی از شروط مجلس انقلابی برای دولت سیزدهم، تعیین تکلیف نیروهای شرکتی در انواع وزارتخانه‌ها مانند وزارتخانه‌های نفت و نیرو بود.

نماینده مردم اهواز در مجلس بیان کرد: بسیاری از کارگران و کارمندان وزارت نیرو از جمله نیروهای طرحی و شرکتی چند ماه است که حقوق نگرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، اجرای بند ل تبصره ۱۲ قانون بودجه درباره تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری که قرار بود طی ۳ ماه توسط وزارت کشور انجام شود، در بسیاری از شهرداری‌ها از جمله شهرداری اهواز انجام نشده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علاوه بر این، تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر در اکثر وزارتخانه ها علیرغم تاکید در بند «د» تبصره ۲۰ قانون بودجه هنوز اجرا نشده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قیمت گاز تحویلی به کارخانه های آجرسازی از دیگر موضوعاتی است که متاسفانه در سال جاری با بی دقتی انجام شده است؛ برای این موضوع ۱۰ درصد قیمت پتروشیمی در نظر گرفتیم اما به آن توجهی نشده است.

یوسفی بیان کرد: در حالی که بسیاری از کارگران در تامین معیشت خود دچار مشکل هستند، از دولت می‌خواهیم در خصوص قیمت برق تجدیدنظر کند.

کد خبر 5331452 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی وزارت کشور مجتبی یوسفی مجلس شورای اسلامی وزارت امور خارجه ایران افغانستان حسین امیرعبداللهیان دولت سیزدهم سیدابراهیم رئیسی برجام صحن مجلس محمد مخبر محمد باقر قالیباف شورای نگهبان ارتش جمهوری اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران ایالات متحده امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۵۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟

به گزارش تابناک، در روزهای اخیر صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت:«همواره برخی از اعضای شورای عالی کار از تصمیمات شورا گلگی می‌کنند، به همین منظور برای برون رفت از این گلایه‌ها بهتر این است که مجلس محترم شورای اسلامی که برآمده از آحاد مختلف جامعه است و کل ملت را نمایندگی می‌کند، حداقل دستمزد را تعیین کند.» 

اظهارات مطرح شده از سوی وزیر کار با حواشی همراه شد. به عنوان مثال نایب‌رئیس فراکسیون کارگری مجلس در این باره بیان کرد که وزیر کار نباید از تعیین دستمزد شانه خالی نکند. 

به این ترتیب تابناک، ماجرا را از صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیگیری کرد. وی در پاسخ به این سوال که بالاخره  سپردن تعیین قیمت دستمزد کارگران به مجلس به کجا رسید؟ گفت: قرار شد به شکل مسبوق به سابقه سه جانیه گرایی درباره تعیین دستمزد کارگران تصمیم‌گیری شود.

دیگر خبرها

  • تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟
  • «سقف‌گذاری برای اجاره‌بها» به قانون تبدیل شد
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • دولت رئیسی می‌خواهد کارگران را از مشارکت در تعیین دستمزدشان کنار بگذارد
  • نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر
  • پروژه‌ی «دولتی‌سازیِ دستمزد»
  • دور دوم انتخابات یا تعیین رییس مجلس
  • نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • وضعیت برق مناطق اهواز به حالت عادی در آمده است