Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول کوهپایه زاده وکیل مدافع رضا اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:موکلم از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی به اتهام همکاری با دولت آمریکا به تحمل ۷ سال حبس محکوم شده بود که پس از اعتراض به حکم و درخواست تجدید نظرخواهی، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۳۶ دادگاه تجدید نظر استان تهران ارجاع شد و دادگاه با صدور رای قطعی مجازات حبس موکل پرونده را از ۷ سال به ۵ سال تقلیل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه علی رغم صدور رای قطعی، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های قانونی برای پیگیری احقاق حقوق موکل وجود دارد، گفت: هم به لحاظ درخواست اعاده دادسری و هم به لحاظ درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی کیفری مبنی بر آرای خلاف قانون و همچنین درخواست عفو و بخشودگی که در چارچوب ضوابط و قوانین نسبت به پیگیری و احقاق حقوق موکل؛ اقدامات قانونی انجام خواهد شد.

کوهپایه زاده تصریح کرد: با توجه به اینکه قریب به ۱۸ ماه از صدور قرار موقت و زندانی شدن موکل پرونده می‌گذرد، درخواست قانونی اهدای مرخصی را به مراجع ذی صلاح اعلام خواهیم کرد تا وی مانند سایر زندانی‌ها از این حق استفاده کند.

گفتنی است که رضا اسلامی استاد دانشگاه شهید بهشتی به اتهام همکاری با دولت آمریکا محکوم شده است.

بیشتر بخوانید

تشکیل پرونده پولشویی برای اتحادیه طلا و جواهرات تهران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه مفاسد اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۵۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای دادگاه تجدیدنظر به محکومیت کقزوی!

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، الیاس طهماسبی | شرکت استخراج و فرآوری مواداولیه شیشه (سهامی‌خاص) قصد فروش ۳.۹۸۶.۰۰۰ سهم از سهام خود را داشته که این موضوع را با انتشار آگهی مزایده در روزنامه دنیای اقتصاد مورخ ۱۱ خردادماه ۱۴۰۱ و تعیین شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت بعنوان برگزارکننده مزایده اعلام عمومی نموده است؛ امّا پس از انجام فرآیند مزایده اختلافاتی بین طرفین درباره برنده مزایده سهام پیش می‌آید تا جایی‌که حل و فصل موضوع به دادگاه کشیده می‌شود! ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J03

دیگر خبرها

  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • تهدید رژیم صهیونیستی به انتقام از دادگاه کیفری بین‌المللی
  • رای دادگاه تجدیدنظر به محکومیت کقزوی!
  • نتانیاهو: دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است | سایه اتهام ارتکاب جنایات جنگی بر سر رهبران صهیونیست
  • روسیه: آمریکا در مورد اقدام دادگاه لاهه علیه اسرائیل ریا می‌کند
  • موضع آمریکا درباره دادگاه لاهه، نشانه رویکرد دوگانه واشنگتن است
  • درخواست نتانیاهو از بایدن فاش شد
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی کنگره آمریکا
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی کنگره آمریکا درآستانه صدورحکم ضداسرائیلی
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی برخی از اعضای کنگره آمریکا