Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:40:50 GMT

مدیرعامل جدید بنیاد علوی منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۵۲۸۰

مدیرعامل جدید بنیاد علوی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال انتصاب محسن منصوری مدیرعامل سابق بنیاد علوی به عنوان استاندار تهران، سید پرویز فتاح با صدور حکمی، وحید خاوئی را که تا پیش از این مسئولیت مدیرعاملی شرکت اسکان ایران (وابسته به بنیاد علوی) را عهده دار بود، به عضویت هیئت مدیره و مدیرعاملی بنیاد علوی منصوب کرد.

در متن حکم فتاح آمده است: با عنایت به مراتب تخصص، شایستگی و سوابق ارزنده، جنابعالی را به مدت ۲ سال به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بنیاد علوی» منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با استعانت از خداوند متعال در کمک به پیشبرد اهداف و برنامه‌های بنیاد و انجام امور محوله موفق باشید.

فتاح در نامه دیگری خطاب به محسن منصوری، مدیرعامل سابق بنیاد علوی، با تبریک انتصاب وی در جایگاه استانداری تهران، از زحمات و تلاش متعهدانه و مخلصانه وی، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 5331499

منبع: مهر

کلیدواژه: پرویز فتاح بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بنیاد علوی شورای شهر تهران شهرداری تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش کمیته امداد امام خمینی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قوه قضاییه مواد مخدر شهر تهران عزت الله ضرغامی بنیاد شهید و امور ایثارگران مهدی چمران گردشگری بازگشایی مدارس بنیاد علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۵۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری

خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی سابق شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران منتشر شده که گفته می‌شود به قتل رسیده است.   مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی سابق دادگاه ویژه زمین‌خواری در دادگاه ولنجک تهران و مرگ مشکوک وی توضیح داد.   به گزارش ایران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به عنوان مرگ مشکوک کالبدشکافی شده است. بررسی‌های لازم در این زمینه در حال انجام است که در صورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.   مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله، اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • زن خبرساز در سخنرانی رئیسی
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی