Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@08:48:26 GMT

۸۳۴ شهرک صنعتی و منطقه اقتصادی در کشور فعال است

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۵۵۵۱

۸۳۴ شهرک صنعتی و منطقه اقتصادی در کشور فعال است

به گزارش ایرنا، علی رسولیان روز سه شنبه در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد: قانون شرکت شهرک های صنعتی در سال ۶۲ تصویب شده است که تاکنون ۸۳۴ شهرک صنعتی در سطح کشور مشغول به فعالیت هستند.

رسولیان ادامه داد: ایجاد شهرک های صنعتی در سطح کشور موفق به اشتغال ۹۵۰هزار نفر به طور مستقیم و بیش از سه میلیون نفر به صورت غیرمستقیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: احیا و راه اندازی واحدهای صنعتی راکد کشور در طرح پایش واحدهای صنعتی استان ها و تقویت زیرساخت های بخش صنعت از جمله اهداف مهم است و تاکنون موفق به احیای ۸۳۰ واحد شده ایم.‪

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: بهره مندی از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و پارک علم و فناوری استان سمنان با ارائه امکانات و تامین ساختمان در جهت اشتغالزایی  و بهبود شرایط صنعت مورد توجه است.
رسولیان خاطر نشان کرد:  تامین ۴۰ درصدی برق مورد نیاز شهرک های صنعتی و تامین آب از مهمترین برنامه های پیش رو برای تقویت زیرساخت های اشتغال و صنعت استان است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز بیان کرد: با توجه به رونق صنعت‌ در استان لازم است بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی هر چه سریع تر حل شود.

وی افزود: با توجه معضل اساسی کم آبی استان سمنان ایجاد صنایع کم آب بر باید مورد توجه قرار گیرد.
مطیعی تصریح کرد: از ظرفیت نخبگان و جوانان استان در رونق صنعت و حل مشکلات باید استفاده شود همچنین با تغییر سیاست ها و شناسایی سرمایه گذاران و  جذب سرمایه گذاران برای توسعه و رشد صنعت اقدام شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: با حل مشکل اشتغال در جامعه بسیاری از معضلات فرهنگی و اجتماعی حل خواهد شد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در سفری ۲ روزه از واحدهای تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان از غرب تا شرق این استان بازدید و یک طرح توسعه و یک واحد تولیدی را بهره برداری می کند./

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت سمنان جهش تولید شهرک صنعتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها وزارت صنعت معدن و تجارت سمنان سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها وزارت صنعت معدن و تجارت سمنان جهش تولید شهرک صنعتی استان سمنان شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۵۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان

با حضور رئیس ثبت اسناد کشور آئین واگذاری ۴۵۶۶ هزار سند شهرک‌ها ونواحی صنعتی و واحدهای تولیدی استان هرمزگان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، در جریان سفر حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد واملاک کشور به استان هرمزگان ، آیین واگذاری 4566 هزار سند شهرک‌ها و نواحی صنعتی و واحد‌های تولیدی استان هرمزگان با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد.

 این اسناد حدنگاری در 31 شهرک و نواحی صنعتی و برای 4566 هزار قطعه و با مساحت 4368 هکتار صادر شده‌اند.

 اسناد حدنگاری مشاور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان در این آیین به صورت نمادین توسط حسن بابایی رئیس سامان ثبت اسناد واملاک کشور تحویل داده شد.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • عدم وجود سایت مدیریت پسماند ویژه در شهرک‌های صنعتی
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • عزم جدی برای فعال شدن واحدهای تعطیل/لزوم تامین امنیت شغلی کارگران
  • صدور سند مالکیت شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است