Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سیدحمزه امینی نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۲۰ میلیارد تومان از این اعتبار را بانک ملی، ۱۰۰ میلیارد تومان آن را بانک تجارت و ۸۰ میلیارد تومان دیگر را نیز بانک رفاه تامین خواهد کرد.

اواظهار داشت: این طرح با سهم ۶۰ درصدی دولت و ۴۰ درصدی «خاتم‌الانبیاء و بانک سپه» اجرا می‌شود و شخصا تخصیص اعتبار دولتی برای تکمیل آن را هم در دولت قبلی و دولت فعلی پیگیری کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: با پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان از سهم دولت و نیز سهم ۲۰ درصدی بانک سپه و قرارگاه خاتم‌الانبیا (ع) طی این مرحله، شاهد تسریع در عملیات اجرایی و تکمیل بخشی از این آزادراه خواهیم بود.

 محور مراغه - هشترود که شهرستان‌های جنوبی آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی را به اتوبان پیامبر اعظم (ص) متصل می‌کند، از جاده‌های پرخطر منطقه به شمار می‌رود و تکمیل آن پس از حدود ۲۰ سال اصلی‌ترین مطالبه مردم این مناطق محسوب می‌شود.

بر همین اساس نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر نیز با جدیت به دنبال تامین اعتبار این طرح و افتتاح بخشی از آن در سریع‌ترین زمان ممکن است و روز اول مهرماه نیز با حضور در محل اجرای آن، از اخذ موافقت وزارت راه و شهرسازی و صدور دستور لازم برای تامین سهم اعتباری دولت جهت تکمیل آزادراه مراغه - هشترود خبر داده بود.

«سیدفرسید موسوی» از اعضای هیئت مدیره بانک ملی نیز مشارکت کنسرسیوم بانکی در تامین بخشی از سهم دولتی این پروژه را پیگیری کرده و در حقیقت با مشارکت مسئولان، گام بزرگی در جهت تکمیل بخشی از این آزادراه برداشته شده است.

تا جایی که «سیدعلی موسوی»، فرماندار مراغه نیز در جلسه‌ای با حضور اعضای هیئت مدیره بانک ملی گفته بود که با تشکیل این کنسرسیوم اقدامی بی‌سابقه در تامین مالی آزادراه مراغه - هشترود اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی آزادراه تخصیص اعتبار میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۵۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی

امتداد - مدیر عامل بانک مسکن گفت: در راستای اجرای تعهدات و مسئولیت های اجتماعی بانک و با هدف توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی در کشور، طی دوره فعالیت دولت مردمی به ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعا به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر حسینی با تاکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف محترم و ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی کشور و از همه مهمتر، رضایت خدا و مردم می شود.

 

 

 

از این رو پرداخت تسهیلات تکلیفی و حمایتی در سریع‌ترین زمان ممکن با لحاظ منابع در اختیار، مورد تأکید اینجانب و هیأت مدیره بانک است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد ؟
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها واگذار شد
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد؟
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت