Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@03:46:23 GMT

با انعکاس اخبار صحیح و شفاف پاسخگو خواهیم بود

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۵۹۰۰

با انعکاس اخبار صحیح و شفاف پاسخگو خواهیم بود

در مراسمی با حضور شهردار بندرعباس و مدیران روابط عمومی مناطق و سازمان‌های شهرداری، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل این شهرداری معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نوبانی در این جلسه اظهار کرد: انعکاس رسانه‌ای و اجتماعی فعالیت‌های بخش‌های مختلف شهرداری از سوی روابط عمومی‌ها یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار بندرعباس با تاکید بر رصد مجموع رسانه‌های مجازی، مکتوب و خصوصاً فضای مجازی، گفت: در شرایطی که رسانه حرف اول همه محافل را می‌زند، در این حوزه نیازمند فعالیت و جدیت بیشتر هستیم.

نوبانی ادامه داد: تمام شهروندان باید نسبت به تلاش‌های شهرداری مطلع شوند که وظیفه آن بر عهده روابط عمومی‌هاست.

شهردار بندرعباس با اشاره به ضرورت تعامل با همه رسانه‌های استان، بزرگان رسانه‌ای و فعالان این عرصه، عنوان کرد: با هیچ رسانه‌ای مشکل نداریم و در برابر رسانه‌های منتقد جبهه نمی‌گیریم. روابط عمومی‌ها نیز باید با همین شیوه عمل کنند و در برابر انتقادات، تنها با انعکاس اخبار صحیح و شفاف پاسخگو خواهیم بود.

وی اظهای کرد: رضایت جامعه هدف که همان شهروندان هستند و ایجاد آرامش با عملکرد مثبت و مسئولانه باید در دستور کار همه بخش‌های شهرداری باشد.

شهردار بندرعباس با تاکید بر توجه ویژه به حوزه روابط عمومی و تقویت امکانات و تجهیزات، تصریح کرد: شهرداری باید از روزمرگی خارج شود و روابط عمومی در این مسئله نقش مهمی دارد.

وی از روابط‌عمومی‌ها به عنوان بازوی مهم شهرداری یاد کرد و افزود: آموزش تخصصی کارکنان روابط عمومی و توجه به بسته‌های تشویقی نیز باید جزو برنامه‌های مدیر جدید این حوزه باشد.

مریم پاسالار، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس نیز در این نشست اظهار کرد: بکارگیری نیروهای متخصص و نیرو سازی صورت گرفته در حوزه روابط عمومی شهرداری نتیجه تلاش مدیران سابق این حوزه است.

وی با تاکید بر تعامل با رسانه‌ها تاکید کرد: احساس وظیفه در حوزه روابط عمومی باعث حفظ آبروی مجموعه می‌شود.

به گزارش ایمنا، در این جلسه ضمن قدردانی از حامد رضوانی سرپرست سابق مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، مریم پاسالار به عنوان سرپرست جدید این حوزه معارفه شد.

کد خبر 529941

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بندر عباس شهرداری کلانشهر مهدی نوبانی شهرداری بندرعباس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهردار بندرعباس روابط عمومی ها رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۵۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد دادستان کل کشور در جریان بازدید از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس، ضمن مشاهده روند رسیدگی‌ها در شعب مختلف، از سوی مسؤولان مربوطه در جریان آمار ورودی پرونده‌ها و عملکرد این مجتمع قضائی قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد در جریان این بازدید، بر لزوم دقت نظر در روند تحقیقات، تسریع در رسیدگی و اجرای احکام و پرهیز از اطاله دادرسی تأکید کرد.

وی همچنین ضمن دیدار صمیمانه و رو در رو با قضات و کارکنان دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس، دستورات لازم را به‌منظور تسریع در روند رسیدگی‌ها و رفاه حال مراجعان صادر کرد.

شایان ذکر است در جریان این بازدید، عارف اکبری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان، گزارشی از عملکرد، دستاوردها و برنامه‌های دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس ارائه کرد.

کد خبر 6095270

دیگر خبرها

  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک سنندج
  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است
  • (ویدئو) سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس با پرواز عمومی
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان تجهیز می شود