Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمت الله امان الهی گفت: برای کسب سهمیه در مسابقات آسیایی وپاراآسیایی 2022به صورت جدی وبا برنامه اقدام می کنیم.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ امان الهی پیش از ظهر روز سه شنبه 27 مهرماه 1400  در ستاد استانی مسابقات بازی های آسیایی وپاراآسیایی 2022 که درسالن جلسات  اداره کل ورزش وجوانان لرستان برگزارشد، اظهارکرد: ورزش لرستان امسال پس از بیست و اندی سال سهمیه المپیک را کسب کرد که باید این موفقیت را به فال نیک گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او با بیان اینکه ورزش وجوانان استان در مسیر درست خود قرار گرفته است،افزود: بسیاری از این موفقیت ها مرهون تلاش و زحمات همه همکاران در اداره کل وشهرستانها است که برنامه ها را یک همدلی و آرامش  و به دور از هیاهو وجنجال پیش می برند واین موضوع حسنی است که در ورزش استان  اتفاق افتاده و ادامه دار خواهد بود  ودر آینده نیز باتوجه به اتفاقات خوبی  که در ورزش لرستان افتاده  از موفقیت ها بیشترخواهیم شنید .

 امان الهی باتاکید برلزوم  حمایت از فعالیت هیات های ورزشی استان ، تصریح کرد: تا جاییکه بتوانیم درحمایت  از هیات ها از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد همانطورکه در همه موارد با اینکه وسع وتوان اداره کل محدود است از همه  برنامه ها واعزامها حمایت خود را نشان داده ایم.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان  توجه به همگانی کردن ورزش ها در سطح استان را یکی از برنامه های موفق اداره کل عنوان کردوگفت توجه به ورزش در سنین پایه یکی از این راه ها است  که دربسیاری از هیات ها ازجمله رشته کشتی شاهد آن هستیم که  در این خصوص شک نباید داشت در سالهای آینده از کشتی گیران نونهال  لرستان بسیارخواهیم شنید به طوریکه می توانند زودتر ورزش استان را  به مدال المپیک برسانند.

امان الهی با اشاره به  برگزاری بازی های آسیایی وپاراآسیایی درسال آینده ، یادآورشد: فرصت محدودی داریم ولازم است که در این زمینه برنامه ریزی خوبی داشته باشیم.

او ادامه داد: اگر در المپیک بخواهیم کسب سهمیه ومدال داشته باشیم   لازم است در بازی های آسیایی اقدامات خوبی انجام دهیم؛ همه تلاش ها واقدامات ما این است که ورزشکاران در میادین بین المللی وجهانی والمپیک افتخاری کسب کنند وچون در کشور هیچ برنامه ایی مانند ورزش ، فرهنگ وارزش های ما را به جهان انتقال نمی دهد باید روی این موضوع سرمایه گذاری کنیم.

امان الهی با بیان اینکه باید درجهت تعالی ورزش هم در بعد همگانی وهم قهرمانی برنامه داشته باشیم،خاطرنشان کرد: هرچه در بحث همگانی تلاش کنیم خروجی وقهرمانی در ورزش  بیشتر خواهدشد.

 مدیرکل ورزش وجوانان لرستان بیان کرد: شناسایی استعدادها جهت حضور در مسابقات آسیایی وپاراآسیایی   باید عدالت محور، بوده وبراساس معیار وشاخص ها وپارامترهای خاص هیات وفدراسیون صورت گیرد.

امان الهی با بیان اینکه هیات ها به دنبال جذب اسپانسر، ورزشکار و استعدادیابی باشند، گفت: هیات  می توانند بابرگزاری کلاس های مختلف به دنبال کسب درآمدباشند.

امان الهی با تاکید براینکه برای کسب سهمیه در مسابقات آسیایی وپاراآسیایی 2022باید  برنامه داشت وجدی بود، خاطرنشان کرد: این بازی ها مهم هستند و اگر در این بازی ها موفق باشیم در المپیک آینده نیزمشکلاتمان کمتر خواهدبود.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با بیان اینکه باید برروی   ورزشکارانی که برای کسب سهمیه در این بازی ها  آسیایی وپاراآسیایی 2022شناسایی می شوند سرمایه گذاری کنیم تا به المپیک برسند ،گفت: به هرکدام  از ورزشکاران که برای حضور دراین  مسابقات  سهمیه بگیرند ازطرف اداره کل  پاداش وحقوق تعلق می گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک آسیایی پاراآسیایی 2022 کل ورزش وجوانان لرستان بازی های آسیایی امان الهی کسب سهمیه اداره کل هیات ها بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۵۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند

گواردیولا با توجه به بازی‌های باقی مانده که از نگاه او دشوار هستند، به بازیکنان هشدار داد که منچسترسیتی نیز می‌تواند مثل لیورپول بخورد 

طرفداری | منچسترسیتی در یکی از بازی‌های معوقه خود به پیروزی دست یافت تا با یک بازی کمتر به یک امتیازی آرسنال برسد. 

شاگردان پپ گواردیولا در ورزشگاه آمکس کار چندان سختی برای پیروزی مقابل برایتون نداشتند و در پایان با گل‌های کوین دی بروین، فیل فودن و خولیان آلوارز به برتری 4-0 دست یافتند. سیتیزن‌ها که اکنون در بهترین فرمشان قرار گرفته‌اند، تنها 5 پیروزی برای دست‌یابی به چهارمین جام پیاپی خود در لیگ برتر فاصله دارند. گواردیولا در اولین واکنش مقابل دوربین اسکای قرار گرفت.

امشب با این پیروزی یک عرضه اندام داشتید. چه‌قدر پیام شما برای رقبا مهم بود؟ عرضه اندام ما 3 امتیاز بود! این تنها پیام بازی بود. ما دو صبح باید خانه باشیم و فردا به ناتینگهام سفر کنیم. پیام بازی همین بود، ما پیروز شدیم و باید ببینیم چه کاری می‌توانیم برای قهرمانی انجام دهیم.  همیشه به این نکته اشاره می‌کنید که «می‌دانید چه کاری انجام دهید». این دانش چه‌قدر برای کورس مهم است؟ 

ما قبل در چنین موقعیتی حضور داشته‌ایم اما به معنای پیروزی نیست. برای این که یک اتفاق انجام بگیرد، ما باید یه کاری انجام بدیم. برایتون تسلیم نمی‌شود، در نیمه دوم دیدید. اما در نیمه اول بازی‌خوانی کردیم، فضای خالی پیدا کردیم و در زمان درستی به گل رسیدیم. لحظاتی ما آن‌ها را مجازات کردیم. 

امروز اختلاف تفاضل گل با آرسنال را تک رقمی کردید. به آن‌ها می‌رسید؟  

رسیدن به آن‌ها سخت است. فاصله زیادی وجود دارد. آن‌ها گل‌های زیادی می‌زنند و گل چندانی دریافت نمی‌کنند. باید ادامه دهیم، فارست می‌خواهد زنده بماند. خارج از خانه با فولام و اسپرز بازی داریم. بازی مقابل اسپرز همیشه سخت است.  

کوین دی بروین اولین بار ضربه سر گلزنی کرد. نظرتان چیست؟ 

اگر او می‌خواهد گل‌های بیشتری با سر به ثمر برساند، ما استقبال می‌کنیم. 

فیل فودن هم به گل شماره 55 خود رسید. او تحت هدایت شما پیشرفت کرده است. فودن کاندید بازیکن سال خواهد بود؟ 

بله، البته. اما او فقط جام قهرمانی لیگ برتر را می‌خواهد. او در گل‌های زیادی مشارکت دارد و در این سن، جام‌های زیادی کسب کرده است. نسبت به چند بازی گذشته کمی بهتر بازی کرد. سرعت بیشتری داشت و آرام‌تر بود.  

در مورد کورس قهرمانی، هنوز هم سه تیم حاضر هستند؟ 

بله. اتقاقات زیادی می‌تواند رخ دهد. کورس قهرمانی تنها بین ما و آرسنال نیست. اتفاقی که برای لیورپول افتاد، دو شکست متوالی، می‌تواند برای ما و آرسنال هم رخ دهد. هیچکس امن نیست. احترام من به لیورپول از همیشه بیشتر شده است. هفته آینده با ناتینگهام فارست بازی داریم، این تیم برای زنده‌ماندن بازی می‌کند. در حال حاضر مهم‌ترین مسئله این است که ما در کورس حضور داریم و بازی‌های زیادی باقی مانده است. فقط می‌توانیم بابت این پیروزی خوشحال باشیم چون از برنامه سختی به اینجا رسیدیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند