Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان رتبه اول در سرانه زیربنا در استان همدان را متعلق به کتابخانه‌های عمومی این شهرستان دانست و اظهار کرد: ۹ کتابخانه شهری و روستایی در شهرستان تویسرکان به جامعه هدف خود خدمات ارائه می‌دهد.

وی از اهدای حدود ۷ هزار جلد کتاب از ابتدای سال تاکنون به کتابخانه‌های عمومی تویسرکان خبر داد و افزود: از این تعداد کتاب ۴ هزار و ۳۰۰ نسخه توسط خیر نیک‌اندیش خلیل‌الله بیات به کتابخانه بعثت روستای سید شهاب هدیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه تاکنون یک‌هزار و ۳۵۰ نفر از تویسرکان در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند گفت: این جشنواره در دو بخش فردی و خانوادگی و در رده سنی کودک، نوجوان و جوانان از ۲۲ خردادماه با محوریت فضای مجازی آغاز شده و فرصت نهایی برای شرکت نیز یکم آبان است.

وی به کسب رتبه برتر کشوری به عنوان برگزیده نخستین جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان با عنوان «دوست من کتاب» توسط اعضای کتابخانه بامداد اشاره کرد و برگزاری پویش معرفی کتاب توسط کتابداران «هر کتاب، یک کتابخوان» مسابقه کتابخوانی کتاب «خاطرات ایران»، تجهیز سه کتابخانه به وای‌فای رایگان، تجهیز کتابخانه رضی‌الدین آرتیمانی به پایگاه مگاپیپر به عنوان میز مرجع مجازی، مسابقه «دوست من کتاب، دوست من طبیعت» را برخی از فعالیت‌های این نهاد عنوان کرد.

کریمی با اشاره به اهدای زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع برای کتابخانه عمومی روستای اشترمل از سوی مردم، از احداث این کتابخانه توسط بانک پاسارگاد خبر داد و گفت: پیگیرها برای ساخت کتابخانه عمومی در شهرک قائم سرانجام به نتیجه رسید و این پروژه در کمیته برنامه‌ریزی مصوب و برای طرح اولیه آن هم بودجه دیده شد.

وی با اشاره به رونمایی از پنج کتاب نویسندگان بومی در آینده نزدیک خاطرنشان کرد: برنامه روستاگردی در روستاهای محروم با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و برگزاری جشن نیم قرن تلاش کتابخانه‌ای در شهرستان تویسرکان در بیست و نهمین دوره هفته کتاب انجام خواهد شد.

انتهای پیام/89010

منبع: فارس

کلیدواژه: کتابخانه های عمومی احداث کتابخانه عمومی اهدای کتاب به کتابخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۶۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نوری در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی که ظهر روز گذشته در محل میدان فرشید شهرستان تویسرکان بین ۵ نفر رخ داد، بلافاصله مأمورین انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با شگردهای پلیسی موفق به کنترل اوضاع و متوقف کردن درگیری و در نهایت شناسایی و دستگیری عوامل ایجاد درگیری شدند که پس از دلالت آنها به مقر انتظامی و در باز جویی های به عمل آمده صراحتاً به بزه ارتکابی معترف و اعلام داشتند بدلیل اختلاف ملکی و با استفاده از چوب و قمه با یکدیگر درگیر شده‌اند.

نوری ضمن تصریح اینکه در این درگیری ۲ نفر از عوامل اصلی به شدت مصدوم شدند، بیان داشت: که در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان دستگیرشده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی تویسرکان در خاتمه گفت: یادگیری مهارت کنترل خشم و پیگیری اختلافات از طریق معتمدین و متنفذین محلی و در نهایت مشاورین انتظامی و مراجع قضائی مانع از وقوع نزاع و درگیریهای اینچنین می‌شود.

کد خبر 6096683

دیگر خبرها

  • ۲۸ پروژه نیمه‌کاره حوزه کتابخانه‌های عمومی در مازندران
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • ساخت شهرک شیلات در شهر غیرساحلی ایران
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد