Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@01:39:35 GMT

وزیر ورزش نگاه ویژه‌ای به نجف‌آباد داشته باشد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۳۶۴۰

وزیر ورزش نگاه ویژه‌ای به نجف‌آباد داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، سید محمد طباطبایی صبح امروز در آیین افتتاح پروژه‌های ورزشی نجف‌آباد اظهار کرد: خدا را شاکریم در کنار نگاه مذهبی در مسجد به ورزش جوانان هم نگاه شده است، در سال ۹۴ بیش از ۴۰ مسجد در نجف‌آباد به فضای ورزشی تجهیز شده که باعث تعجب وزیر ورزش وقت و الگوی خوبی برای کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: در شهرهای دیگرمان هم از چنین فضاهایی استفاده کردیم ولی فرزندان نجف‌آباد از حداقل فضاها برای ورزش و فرهنگ‌سازی استفاده کردند، مشکل کاربری‌های ورزشی در شهرستان وجود دارد که امیدواریم شهرداری نجف‌آباد همچون گذشته تعامل خوبی داشته باشد.

وی شهرستان نجف‌آباد را مهد ورزشکاران خواند و گفت: شهرهای شهرستان نجف‌آباد قهرمانان زیادی در همه رشته‌های ورزشی دارد که باید حمایت و دیده شوند، از خیران تقاضا می‌کنیم با نگاه ورزشی در کنار اداره ورزش و جوانان، شهرداری و ورزشکاران باشند چون شهرستان نجف‌آباد استراتژیکی‌ترین شهرستان ورزشی استان است.

طباطبایی تصریح کرد: در سال ۹۳ شهرستان نجف‌آباد ۴۰ مدال قهرمانی جهانی و کشوری کسب کرد و حقش را به کشور ادا کرد، حالا مسؤوولان باید پای کار باشند و سرمایه‌ها را برای جوانان جذب ورزش کنند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش نجف‌آباد یعنی سرمایه‌گذاری برای نظام جمهوری اسلامی، در این شهرستان باید از ورزش محرومیت‌زدایی شود و امید داریم که وزیر ورزش هم نگاه ویژه‌ای به شهرستان نجف‌آباد داشته باشد.

به گزارش فارس، همزمان با روز تربیت بدنی و با حضور سید محمد طباطبایی، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و مدیران ارشد شهرستانی، ۶ پروژه ورزشی در شهرستان نجف‌آباد افتتاح شد.

۶ پروژه شامل سکوی سنگ‌نوردی، پیست شمشیربازی، ۲ سالن بدنسازی، سالن جلسات هیأت بدنسازی و راه‌اندازی استخری آزادی در پساکرونا است که به همت اداره ورزش و جوانان، هیأت‌های ورزشی و خیران ساخته و تجهیز شدند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۹/ح/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی ورزش استان اصفهان جوانان نجف آباد شهر طلایی ورزش سید محمد طباطبایی اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۳۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام والمسلمین احدی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه سفر به خوزستان و بازدید از مشهد شهدا، شلمچه گفت: خداوند را شاکریم با جمعی از منتخبین جامعه ورزش در مناطق عملیاتی جنوب حضور پیدا کنیم.

احدی افزود: امروز فضای معنوی را در شلمچه در منطقه عملیاتی کربلای پنج پشت سر گذاشتیم و همه نسل‌های ورزشی از پیشکسوتان ورزش و جوان‌ترها حضور داشتند.

وی همچنین گفت: همین پیوند نشان می‌دهد که جامعه ورزش در کنار ۳هزار شهید ورزش کشور که در دفاع از کشورمان جان خود را فدا کردند، خواهند ماند و برای پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام از جان و شرفشان مایه می گذارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است