Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از lifehacker؛ از سال ۲۰۱۸ که اینستاگرام به طور گسترده در جهان ارائه شد؛ بسیاری از افراد به دلیل خصوصیات جذاب این شبکه اجتماعی، آن را در گوشی‌های هوشمند‌ خود نصب کرده‌اند. اما به تازگی برخی از کاربران آن به علت تاثیر گذاری منفی بر زندگیشان تصمیم به غیر فعال کردن یا حذف این پلتفرم گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که اینستاگرام بر روی همه کاربران خود تاثیرات منفی نمی‌گذارد، اما بستر‌ رسانه‌های اجتماعی طوری طراحی شده اند که توجه‌ها را به خود جلب می‌کنند و باعث اعتیاد کاربران و ایجاد اختلالات در زندگی واقعی آنها می‌شوند. به همین علت کاربران گاهی باید به خود کمی  استراحت داده و از زندگی واقعی خود لذت ببرند.

غیرفعال کردن حساب اینستاگرام به این معنی است که عکس‌ها، نظرات، لایک‌ها و نمایه شما پنهان می‌شوند تا زمانی که پلتفرم خود را دوباره فعال کنید. این کار باعث می‌شود هر زمان که خواستید از اطلاعاتی که در اینستاگرام خود دارید استفاده کنید.

چگونه حساب خود را غیر فعال کنیم؟

برای غیرفعال کردن موقت حساب، ابتدا باید وارد اینستاگرام خود شده، سپس روی پروفایل خود ضربه بزنید و گزینه ویرایش پروفایل را انتخاب کنید. پس از انجام این مراحل به پایین صفحه ویرایش خود رفته، بعد در گوشه سمت چپ پایین گزینه غیرفعال کردن موقت حساب خود را به همراه دلیل آن انتخاب کنید. پس از اتمام مراحل، همه چیز آماده است. حساب شما دیگر قابل دسترس نخواهد بود. می‌توانید مجدداً وارد شوید تا  دوباره حساب خود را فعال کنید.

بیشتر بخوانید

از اینکه چه کسانی وارد حساب اینستاگرام شما شده‌اند، اطلاع دارید؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی اینستاگرام غیرفعال کردن فعال کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۶۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قائدی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

 

 

منبع:طرفداری 

دیگر خبرها

  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • زنانی که در دام «پیج اینستاگرام مادر» افتادند
  • ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام