Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به گسترش سویه دلتای کرونا و نیاز جدی به سرعت عمل بالا در انجام تست تشخیص کرونا ضروری است. مرکز آزمایشگاهی، درمانی، مراقبتی هومکا با ارائه خدمات آزمایش کرونا در منزل، مراحل انجام یک تست کرونا در کمترین زمان ممکن و با هزینه‌ای مناسب را برای مراجعین خود فراهم نموده است.

 

افرادی که علائم مشکوک به کووید-19 دارند نیاز است که سریعا بدانند که آیا به کرونا مبتلا شده‌اند یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت مبتلا بودن به کرونا بایستی هرچه سریع‌تر زیر نظر پزشک دوره درمانی خود را آغاز کرده و ارتباط خود را با اعضای خانواده و همکاران خود محدود نمایند. بنابراین ضرورت دارد که تست کرونا بدون اتلاف وقت و تا حد مقدور بدون مراجعه جضوری به مراکز درمانی انجام شود.

چرا آزمایش در منزل در تسریع روند درمان کرونا حائز اهمیت است؟

با گسترش شیوع سویه دلتای کروناویروس در ایران، تقاضا برای ارائه سریع جواب تست کرونا افزایش یافته است. با توجه به سرعت بالای پیشروی عفونت دلتا در بدن، تشخیص زودهنگام آن می‌تواند کمک قابل توجهی به آغاز فرآیند درمان و جلوگیری از درگیر شدن ریه‌ها کند. این گونه ویروس به دلیل قدرت بیشتر در سرایت، شیوع آن به سرعت در حال گسترش است به صورتی که در برخی استان‌ها 80 درصد بیماران تست شده مبتلا به سویه دلتا بوده‌اند. از سوی دیگر، این سویه بر خلاف گونه اولیه توانایی بالاتری در آلوده کردن جوانان و نوجوانان دارد لذا همه گروه‌های سنی به خصوص بالای 12 سال در معرض ابتلا به کرونای دلتا قرار دارند. با توجه به چنین نیازی، هومکا با ارائه خدمات تست آنلاین کرونا این امکان را برای اقشار مختلف جامعه فراهم آورده است تا با کمترین قیمت و در سریع‌ترین زمان ممکن جواب تست کرونا را دریافت کنند. 

در صورت بروز چه علائمی آزمایش کرونا توصیه می‌شود؟

معمولا علائم اولیه کرونای دلتا پس از 3 تا 5 روز از اولین تماس با فرد آلوده خود را نشان می‌دهند. از این‌رو اگر یکی از علائم زیر را در خود مشاهده کردید به ویژه در صورتی‌که با فرد مشکوک به کرونا در ارتباط بوده‌اید و یا در اجتماعات و دورهمی‌ها شرکت کرده‌اید توصیه بر این است تست کرونا انجام شود.

* درد عضلانی

 * سردرد و خستگی

* گرفتگی و یا آبریزش بینی

* از دست دادن حس بویایی و چشایی

* تب و گلودرد

 

چند نوع تست تشخیصی وجود دارد و کدام یک بهتر است؟

آزمایشات تشخیصی کرونا به دو صورت هستند که دسته‌ای از آنها عفونت فعلی و تعدادی نیز عفونت قبلی را نشان می‌دهند. در خدمات آزمایش کرونا در منزل هومکا، پزشک با معاینه و بررسی شرح حال شما بهترین نوع آزمایش را پیشنهاد می‌کند:

* تست PCR  زنجیره ژنتیکی کرونا را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. این تست در تشخیص عفونت فعلی از بهترین حساسیت موجود برخورار است. در این آزمایش از حلق و یا بینی شخص یک نمونه مخاطی دریافت می‌شود. جواب تست کرونا در آزمایش PCR حدود 24 ساعت پس از نمونه‌برداری آماده می‌شود.

 * تست آنتی بادی IgM و IgG نشان می‌دهد که آیا عفونت قبلی به کرونا داشته‌اید یا خیر. لازم به ذکر است که برای تشخیص عفونت فعال نبایستی از آزمایش آنتی‌بادی استفاده کرد چراکه آنتی بادی‌هایی که بر ضد آنتی ژن کرونا در بدن تولید شده و به دفع ویروس کمک می‌کنند، چند روز تا چند هفته بعد از بروز عفونت در خون قابل شناسایی و ارزیابی خواهند بود.

آیا افرادی که واکسن کرونا دریافت کرده‌اند نیز در صورت مشاهده علائم به تست نیاز دارند؟

لازم به ذکر است که واکسیناسیون به معنای عدم ابتلا قطعی نیست و ممکن است شخصی که هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده است نیز علائم بیماری را بروز دهد. در کل قدرت اثربخشی واکسیناسیون به عوامل متعددی بستگی دارد و تفاوت‌های چشمگیری در ایمنی‌زایی واکسن‌ها در افراد مختلف شاهد هستیم. فاکتورهایی از جمله نوع واکسن، سویه‌های جهش یافته ویروس، ژنتیک فرد، بیماری‌های زمینه‌ای و سن افراد تاثیر بسزایی در اثربخشی واکسن دارند. واکسیناسیون می‌تواند از بروز علائم شدید بیماری جلوگیری کند و تا حد زیادی فرد را از تهدیدهای جدی و مرگ در امان نگه دارد اما توصیه می‌شود در صورت بروز علائم اولیه با انجام تست کرونا از پیشروی بیماری جلوگیری شود. این موضوع به ویژه در سنین بالای 60 سال که سیستم ایمنی ضعیف‌تری دارند و اثربخشی واکسیناسیون در آنها کمتر است بیشتر حائز اهمیت است.

تست رپید کرونا چیست و چه اهمیتی دارد؟

یکی از اشتباهات کاملا رایج و خطرناک افراد در هنگام بروز علائم اولیه، روی آوردن به خود درمانی است. این رویه اشتباه از آنجا ناشی می‌شود که مبتلایان، علائم را به سرماخوردگی و یا بیماری دیگری نسبت می‌دهند و با شیوه های سنتی سعی در درمان خود دارند. از آنجا که سویه دلتا سرایت بالاتر و قدرت تهاجمی بیشتری دارد دریافت فوری و در محل جواب تست کرونا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چراکه برای آغاز به موقع دوره درمانی و مهار ویروس در مراحل ابتدایی عفونت حیاتی است. هومکا در فرآیند آزمایش کرونا در منزل این امکان را میسر کرده است که افراد بتوانند تمامی مراحل تست رپید را در منزل و جواب تست کرونا را در کمتر از 15 دقیقه دریافت کنند. این تست در آزمایشگاه انجام نمی‌شود و ممکن است جواب آن دقیق و درست نباشد.

تفاوت آزمایش کرونا در منزل با آزمایش‌های حضوری چیست؟

در حالت روتین، شما برای انجام تست کرونا بایستی به یکی از آزمایشگاه های تشخیص طبی مراجعه نموده و با اخذ نوبت، در زمان تعیین شده برای انجام تست به آزمایشگاه مراجعه نمائید. همچنین یک بار دیگر لازم است که برای دریافت جواب تست کرونا نیز این مسیر را طی کنید. لذا نگاهی اجمالی به این فرایند به خوبی نشان از صرف هزینه بالا و اتلاف زمان است و از سویی دیگر ترددهای مکرر، فرد را در معرض محیط آلوده آزمایشگاه‌ها و یا وسایل حمل و نقل عمومی قرار می‌دهد. اما هومکا با خدمات تست آنلاین کرونا این امکان را فراهم نموده است تا افراد بدون نیاز به خارج شدن از منزل، تنها با مراجعه به سایت مرکز و ثبت درخواست خود، بتوانند از تمامی مراحل آزمایش در منزل بهره‌مند شوند.

 

اهمیت خدمات آنلاین هومکا در تست غربالگری سازمانها و شرکتها چیست؟

یکی از مطالعات اخیر در خصوص سرایت گونه دلتا نشان می‌دهد که بیشترین انتقال ویروس سه روز مانده به بروز علائم شروع شده و تا پنج روز پس از تظاهرات بالینی نیز ادامه پیدا می‌کند. جالب توجه است که بیش از 50 درصد انتقال در زمانی رخ می‌دهد که فرد هیچ گونه علائمی ندارد. بنابراین صرفا آزمایش گرفتن از افراد علامت‌دار برای جلوگیری از گسترش بیماری کفایت نمی‌کند. لذا مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها در تلاشند تا در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، با انجام روتین هفتگی و یا ماهانه تست غربالگری کرونا، اشخاص ناقل بدون علامت را شناسایی کرده تا از گسترش کرونا در بین پرسنل پیشگیری نمایند. برای پاسخگویی به چنین نیازی هومکا با ارائه تست آنلاین کرونا این امکان را برای سازمان‌ها و ادارات فراهم آورده است تا پس از ثبت آنلاین درخواست خود، در سریع‌ترین زمان ممکن کادری مجرب جهت انجام آزمایش به محل اعزام شود و جواب تست کرونا به سرعت در اختیار سازمان‌ها قرار گیرد.

چگونه از خدمات آزمایش کرونا در منزل هومکا استفاده کنیم؟

به منظور استفاده از تست آنلاین کرونا با مراجعه به وبسایت هومکا به آدرس www.homeca.ir درخواست خود را در بخش آزمایش کرونا در منزل ثبت نمایید. بلافاصله پس از ثبت شدن درخواست، کارشناسان مرکز با شما تماس گرفته و ثبت نام را نهایی می‌کنند. همچنین می‌توانید جهت ثبت درخواست با شماره 02191025595 تماس حاصل فرمایید. پس از نهایی شدن ثبت نام، نیروی متخصص جهت اقدامات لازم به منزل شما اعزام می‌شود و نمونه دریافتی را به معتبرترین آزمایشگاه‌های تشخیص طبی انتقال خواهند داد. همچنین جواب تست کرونا به محض آماده شدن به صورت آنلاین در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار تست کرونا آزمایش کرونا در منزل تست آنلاین کرونا جواب تست کرونا بروز علائم سازمان ها انجام تست سویه دلتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۶۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آزمایش اولین رنج روور برقی در دمای ۴۰- درجه قطب شمال

رنج‌روور اولین خودروی تمام برقی خود را در حال انجام تست در جایی در نزدیکی مدار قطب شمال به نمایش گذاشت. نمونه اولیه با طراحی تمام مشکی خود، وفادار به سبک نمادین برند خود، ظاهر شد و در عین حال کیفیت ساخت خود را به رخ کشید.

به گزارش روزیاتو، اولین آزمایش رنج‌روور برقی در دنیای واقعی به دنبال یک سال توسعه مجازی و اصلاح قطعات آن اتفاق افتاد؛ و حالا برای اولین بار رنج‌روور برقی را بدون هرگونه استتاری می‌بینیم.

لندروور ادعا می‌کند که خودرو جدیدش بی‌صداترین و پیشرفته‌ترین رنج‌رووری است که تاکنون ساخته است.

با این‌همه این خودروی جدید در ظاهر تفاوت زیادی با رنج‌روور‌های معمولی بنزینی که از سال ۲۰۲۲ در بازار هستند ندارد.

برنامه آزمایشی که برای این وسیله نقلیه در نظر گرفته شامل نمایش عملکرد قابل قبول در شدیدترین شرایط آب و هوایی است؛ از دمای منفی ۴۰ درجه در مدار قطب شمال تا دمای بالای ۵۰ درجه در بیابان‌های خاورمیانه.

جگوار لندرور (JLR) بر این باور است که رنج‌روور برقی راه را برای بهبود قابلیت پیشرانه‌های الکتریکی، بهینه‌سازی و سفر‌های لوکس باز خواهد کرد.

با این حال پیش از آنکه بتواند به فروش گذاشته شود باید از پس آزمون‌های دشوار برای ارزیابی از آن در دمای بسیار بالا یا بسیار پایین بربیاید.

اکنون آزمایش‌ها برای بهینه‌سازی پیشرانه روی دریاچه‌های یخ‌زده سوئد به پایان رسیده است.

یک نوآوری قابل‌توجه در رنج‌روور برقی سیستم کنترل کشش پیشرفته آن است که از تنظیمات سنتی متمایز است. این سیستم جدید مدیریت لغزش چرخ را به هر واحد کنترل محرک الکتریکی اختصاص می‌دهد و زمان واکنش گشتاور در هر چرخ را تا حد زیادی، از حدود ۱۰۰ میلی‌ثانیه به تنها یک میلی ثانیه، کاهش می‌دهد. موضوعی که باعث می‌شود عملکرد کم‌نظیری روی سطوح یخی یا لغزنده داشته باشد.

برد باتری آن چقدر است؟

شرکت خودروسازی بریتانیایی هنوز درباره بسیاری از جزئیات عملکرد رنج‌رور برقی اطلاعاتی منتشر نکرده است.

آنچه می‌دانیم این است که این خودرو از معماری شارژ ۸۰۰ واتی استفاده می‌کند که آن را با مواردی مانند پورشه تایکان یا شاسی‌بلند‌های EV۶ و EV۹ کیا همتا می‌سازد که ساز و کار شارژ فوق‌العاده سریعی دارند.

با توجه به معماری و اندازه بسته باتری، بسیاری انتظار دارند که رنج‌روور برقی بتواند با یک بار شارژ حدود ۶۴۵ کیلومتر را طی کند.

چقدر قیمت خواهد داشت؟

رنج روور برقی در بریتانیا در کارخانه Solihull این شرکت ساخته خواهد شد.

شرکت خودروسازی بریتانیایی لیست انتظار خودروی آینده خود را در ماه دسامبر گشود و ادعا کرد تا ماه فوریه بیش از ۱۶ هزار نفر نسبت به آن ابراز علاقه کردند.

با این حال تا زمانی که این خودرو به طور رسمی معرفی نشود، قیمت آن مشخص نخواهد بود.

با این حال، با توجه به اینکه رنج‌روور بنزینی در حال حاضر قیمتی بیش از ۱۰۰ هزار پوند دارد، مدل تمام برقی آن می‌تواند نزدیک به ۱۵۰ هزار پوند قیمت داشته باشد.

دیگر خبرها

  • آزمایش خون ممکن است ام‌اس زودرس را تشخیص دهد
  • امکان تشخیص ام‌اس زودرس با آزمایش خون
  • آزمایشگاه‌های طبی کمترین شکایت را در نظام پزشکی دارند
  • آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • آزمایشگاه‌های تشخیص طبی دارای کمترین شکایت هستند
  • آزمایشگاه های طبی کمترین شکایت را در نظام پزشکی دارند
  • آزمایشگاه های طبی کمترین شکایت را در بین حرف پزشکی دارند
  • (تصاویر) آزمایش اولین رنج روور برقی در دمای ۴۰- درجه قطب شمال
  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل