Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل هوادار در هفته نخست لیگ برتر فوتبال، گفت:

اصلاً دوست ندارم درباره فصل گذشته صحبت یا فکر کنم، اما برای فصل جدید تغییرات خوبی صورت گرفته است و امیدواریم با بازیکنانی که جذب کردیم شرایط خوبی داشته باشیم و نتایج خوبی بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه بازیکنان خارجی چه زمانی به استقلال اضافه می‌شوند، تصریح کرد:

هر بازیکنی آمدنش قطعی شد، اعلام خواهیم کرد.

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال پیش‌بینی‌اش از فصل پیش رو را اینطور بیان کرد:

فصل قبل همین سؤال را از من پرسیدند و یک جواب دادم و آنهم این بود که تنها چیزی که می‌توانم به هواداران قول بدهم این است که من و بازیکنانم تمام تلاش‌مان را برای موفقیت استقلال به کار می‌گیریم.

فرهاد مجیدی راجع به بازی فردای تیمش با هوادار گفت:

همانطور که گفتید هوادار به تازگی به لیگ برتر آمده است و شناخت زیادی از آنها نداریم. البته می‌دانم آنها انگیزه لازم برای بازی با استقلال را دارند و این مسئله کارمان را سخت خواهد کرد. به بازیکنانم گفتم کار راحتی برابر هوادار نداریم و باید هوشیار بوده و بازی را کنترل کنیم. در مجموع بازی سختی داریم. امیدوارم در درجه اول بازی خوبی انجام دهیم و در درجه بعدی سه امتیاز را بگیریم.

وی درباره تغییر و تحولاتی که پس از آمدن مصطفی آجورلو در استقلال انجام شده است، گفت:

قابل پیش‌بینی بود که با آمدن یک مدیر فوتبالی این تغییر و تحولات صورت بگیرد. از آجورلو تشکر می‌کنم که در مقطع زمانی کوتاه مشکلات را به حداقل رساند. پس از مدت‌ها ورزشگاهی برای تمرین داریم و می‌دانیم فردا کجا باید تمرین کنیم. اینطور نیست که تا ۱۲ شب بازیکنان در گروه واتساپی منتظر اعلام محل تمرین باشند. امروز بازیکنان درصدی از قراردادشان را دریافت کردند و باید از آجورلو تشکر کنم که در کوتاه‌ترین زمان مشکلات را به حداقل رساندند.

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد:

امیدوارم با حمایت آجورلو از سرمربی و بازیکنان تیمی در خور شأن نام استقلال داشته باشیم.

مجیدی در مورد غیبت برادرش فرزاد در تمرینات گفت:

فرزاد کسالت داشت و نتوانست در تمرینات شرکت کند. آقای کریم‌زاده هم تست کرونایش منفی شد، اما چون سرماخوردگی داشت برای اینکه به بازیکنان سرایت نکند، درخواست کردیم کنار تیم نباشد.

فرهاد مجیدی راجع به وضعیت روزبه چشمی و دیگر بازیکنان جدید برای حضور در بازی فردا هم تصریح کرد:

ابوالفضل جلالی و مهدی مهدی‌پور مصدوم هستند و سایر بازیکنانی که نام بردید در صورتی که شرایط بازی داشته باشند، از آنها استفاده خواهیم کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال ابوالفضل جلالی مهدی مهدی پور ابوالفضل جلالی استقلال فرهاد مجیدی مهدی مهدی پور فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۶۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایبان سپاهان برابر پرسپولیس

تیم فوتبال سپاهان برای دیدار با پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر قطعا یک بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. سپاهان که ۳ بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی را با برتری به پایان رسانده است کار سختی در این دیدار خارج از خانه خواهد داشت.

«ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان برای این بازی، محمد دانشگر مدافع خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و غیبت این بازیکن در ترکیب سپاهان قطعی است. فرشاد احمدزاده هم که در بازی روز گذشته برابر استقلال ملاثانی برای زردپوشان بازی کرد، دوباره مصدوم شده و امروز آزمایشات لازم را می‌دهد تا مشخص شود که آیا به دیدار با پرسپولیس می‌رسد یا خیر.

پیام نیازمند و آریا یوسفی دیگر مصدومان سپاهان در بازی‌های اخیر بودند که روز گذشته هر دو بازیکن برای این تیم در جام حذفی به میدان رفتند و برای دیدار با پرسپولیس هم مشکلی نخواهند داشت.

بازی پرسپولیس و سپاهان در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد و مورایس امیدوار است تا احمدزاده نیز به این دیدار حساس برسد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم