Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: سه‌هزار باشگاه بیلیارد در کشور وجود دارد که یک ظرفیت است.

به گزارش قدس آنلاین، سیدحمید سجادی امروز (سه‌شنبه) در مراسم تقدیر از پیشکسوتان بولینگ و بیلیارد اظهار داشت: سه‌هزار باشگاه بیلیارد در کشور وجود دارد که این یک ظرفیت است. در کنار آن هم باید از کرسی‌های بین‌المللی تخصصی بهره‌مند شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قهرمان‌شدن سخت و قهرمان‌ماندن سخت‌تر است. این رشته ٩٩ مدال در آسیا و جهان کسب کرده که این جای خرسندی است.

وزیر ورزش در جمع پیشکسوتان گفت: اقداماتی در آیین‌نامه صندوق حمایت از پیشکسوتان در حال انجام است تا اتفاق‌های خوبی را شاهد باشیم.

در این مراسم رییس فدراسیون بیلیارد با اهدای هدایایی از وزیر ورزش و رییس کمیته المپیک قدردانی کرد. همچنین قدیمی‌ترین چوب اسنوکر با قدمت ۶۵ سال به وسیله جهانبانی قدیمی‌ترین عضو خانواده بیلیارد به موزه ورزش اهدا شد.

در حضور وزیر ورزش و رییس کمیته المپیک از پیشکسوتان این رشته تجلیل شد.

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: باشگاه بیلیارد وزیر ورزش و جوانان وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۶۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخ: کار من دخالت در سیاست نیست

توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) گفت که وظیفه او دخالت نکردن در سیاست است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از RAC 1؛ توماس باخ گفت: کار من دخالت در سیاست نیست. من با بسیاری از سران کشورها صحبت می‌کنم، اما IOC باید در نقش خود باقی بماند. ما با امکانات کم خود بهترین کار را انجام می‌دهیم. متأسفانه، ما نمی‌توانیم در مورد صلح تصمیم‌گیری کنیم.

رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک 2024 + عکس

رئیس کمیته بین المللی المپیک در پاسخ به این پرسش که چرا ورزشکاران روسی از شرکت در رژه ورزشکاران در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک 2024 پاریس منع شدند، اظهار داشت: روس‌ها خودشان مقصر هستند. این نتیجه نقض منشور المپیک توسط کمیته ملی المپیک روسیه است که منطقه کریمه را از طریق یک همه‌پرسی ضمیمه خاک خود کرد. بنابراین ما مجبور شدیم عضویت روسیه را به حالت تعلیق در آوریم. ما نمی‌توانیم ورزشکاران را تنبیه کنیم، بنابراین به آن‌ها اجازه می‌دهیم که به صورت انفرادی و نه به صورت تیمی مسابقه دهند. به همین دلیل است که آنها نمی‌توانند در رژه ورزشکاران شرکت کنند.

بازی‌های المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • پاداش برای تیم هاکی بانوان در صورت کسب سکو قهرمانی آسیا
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن