Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، دریادار شهرام ایرانی در پیامی به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش در 26 مهرماه، در پیامی به حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، نوشت: تربیت بدنی واژه‌ای به وسعت رشد، تعالی و کمال ابعاد وجودی، روحانی، عقلانی و اجتماعی انسان است.

تقویت قوای جسمانی نقش موثری در کاهش فشارهای عصبی، اضطراب و افسردگی داشته؛ عامل اصلی در ارتقای سطح حافظه، خلاقیت فردی، مهارت‌های حل مسئله، تقویت روح همدلی و هم‌افزایی و نهایتاً بهبود وضعیت سلامت سرمایه‌های انسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزش وسیله‌ای برای تأمین سلامتی، نشاط، تعادل هیجانی و تربیت اجتماعی کارکنان هر سازمان است.

بی‌شک حفظ و توسعه آمادگی جسمانی و توان رزم کارکنان ولایتمدار نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران وابسته به نقش ارزنده و اقدامات اثربخش تمامی مسئولین و دست‌اندرکاران در مجموعه تربیت‌بدنی است و پر واضح است که سازمان تربیت‌بدنی تأثیر بسزایی در حال خوب سپیدجامگان دریادل ایفا می‌کند.

ضمن تبریک هفته تربیت بدنی به جنابعالی و تمامی همکاران و ورزشکاران که متولی پرشور و خستگی‌ناپذیر امر خطیر و ارزشمند توسعه و تعمیق ورزش در سطح کشور هستید، از خداوند بزرگ مسئلت می‌کنم تا در پرتو عنایات حق‌تعالی و توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و در سایه رهبری خردمندانه‌ فرماندهی معظم کل‌قوا امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) همچون گذشته شاهد توفیقات روزافزون همه همکاران در زمینه رشد و توسعه ورزش باشیم.

برچسب‌ها روز تربیت بدنی و ورزش حمید سجادی شهرام ایرانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز تربیت بدنی و ورزش حمید سجادی شهرام ایرانی روز تربیت بدنی و ورزش حمید سجادی شهرام ایرانی تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۶۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، گفت: امروز دومین مرحله مردمیاری و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز در مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف آن انجام شد.

به گزارش ایسنا،‌ ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات‌ وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیازهای اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهادها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالاهای اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالاها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی متخصص
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود