Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آبفای ایران، گفت: اجرای کامل طرح انتقال آب از تالوار به همدان ۱۵۰۰ میلیارد تومان، اعتبار نیاز دارد.

حمیدرضا جانباز سه‌شنبه ۲۷ مهرماه در شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان همدان، اظهار کرد: وزارت نیرو علیرغم کمبود بارش، تلاش می‌کند مشکلی متوجه مردم نشود و آب با کیفیت و کمیت در همه نقاط تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانباز تصریح کرد: ما از پنج‌ماه پیش چون بارش مناسب نداشتیم، برداشت آب از سد اکباتان را کاهش دادیم و تلاش می‌کنیم با مدیریت مخزن از چاه‌های جایگزین کمک بگیریم.

وی خاطر نشان کرد: برای اجرای کامل طرح انتقال آب از تالوار به همدان نیاز به ۱۵۰۰ میلیارد تومان، اعتبار داریم.

مدیرعامل آبفای کشور با بیان اینکه سه ایستگاه پمپاژ در مسیر انتقال آب از تالوار به همدان داریم، ادامه داد: برای این ایستگاه‌ها از مخازن پیش ساخته استفاده خواهیم کرد و ظرفیت ایستگاه پمپاژ در دو فاز و ۶۰۰ لیتر در ثانیه است.

منصور ستوده، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان نیز در این جلسه، اظهار کرد: استان همدان ۱۳ دشت دارد که همه در وضعیت ممنوعه و بحرانی قرار دارند.

ستوده تصریح کرد: وضعیت بارش استان کمتر از حد معمول است و با توجه به پیش‌بینی هواشناسی در سال جاری آبی نیز وضعیت مناسبی نداریم.

وی ادامه داد: برنامه تأمین بلند مدت حل تنش آبی همدان، آبرسانی به همدان از سد تالوار به علاوه استفاده از تصفیه خانه است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان در رابطه با مشکلات طرح آبرسانی به همدان، گفت: تعیین تکلیف قرارداد قرارگاه خاتم، تخصیص اعتبار و تأمین اعتبار از مشکلات ما در این طرح است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی تنش آبی تالوار به همدان استان همدان انتقال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۶۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی

‌به گزارش خبرگزاری مهر، امید تونی گفت: نیروهای یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست کرج مستقر در محور کرج - چالوس با همکاری مأموران منابع طبیعی نسبت به خلع ید و رفع تصرف یک هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی در محدوده روستاهای شهرستانک و سرخدره اقدام کردند و اراضی به بیت المال اعاده وضع شد.

کد خبر 6092128

دیگر خبرها

  • ایجاد ۵ هزار مترمکعب ظرفیت مخازن آب در طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های کردستان
  • وزیر کشور: انتقال پایتخت ۱۰۰ میلیارد دلار لازم دارد
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بارش‌های سنگین به کشاورزان و دامداران
  • آماده‌باش دستگاه‌ها برای بارش‌های پیش رو
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست