Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم انلاین اصفهان؛ سیدعلی معرک نژاد در این نشست با بیان اینکه تغییر و تحول در حوزه روابط عمومی می تواند در زمینه های مختلف انجام گیرد، اظهار کرد: تغییر و تحول به عنوان یک سنت الهی باید شکل بگیرد و تداوم داشته باشد چراکه در غیر اینصورت به فرموده مقام معظم رهبری یا گوشه گیر و منزوی شده یا به سمت نابودی پیش می رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تغییر و تحول و تعالی می تواند در حوزه های مختلف از جمله ساختارها،  فرآیندها، تکنیک ها و ابزارهای تولید محتوا و منابع انسانی باشد و ما ناگزیریم از روش های جدید به بهترین نحو استفاده کنیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان با ذکر برخی از اصول و ارزش های حاکم بر این اداره کل حفظ کرامت انسان ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: فارغ از هرگونه نگاه و سلیقه ای که افراد دارند باید شأنیت و شخصیت آنها حفظ شده و این موارد را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه همفکری، مشورت و حرکت به صورت عالمانه، دخالت دادن مردم در برنامه ریزی و اجرای برنامه ها و استفاده از ظرفیت حلقه های میانی را در دستور کار قرار می دهیم، اضافه کرد: مخاطب شناسی در حوزه رسانه و ارتباطات یکی از مهمترین اصولی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. باید نیازهای مخاطب، شناسایی شده و بر اساس آن نیاز و توجه به افق و چشم انداز ترسیم شده در گفتمان شورای محترم اسلامی شهر یعنی "شهر زندگی" تولیدات و خدمات خود را ارائه دهیم.

معرک نژاد لزوم توجه به موضوع نظم و انضباط را مورد تاکید قرار داد و گفت: هر کاری در هر حوزه ای که قرار است انجام شود اگر نظم و انضباط نداشته باشد آن کار به سرانجام مطلوب نمی رسد، ما مسئولان ارتباطات در برنامه ریزی ها، رفت و آمدها و برنامه های اجرایی خود باید بتوانیم نظم و انضباط را در سطح اعلا به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه روابط دوستانه و دلسوزانه با یکدیگر داشتن از اصول مهم کاری در حوزه روابط عمومی است، تاکید کرد: باید به یکدیگر کمک کرده تا بتوانیم به سرمنزل مقصود برسیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان افزود: در حوزه ارتباطات و رسانه باید تاثیراتی را در حوزه شهروندان داشته باشیم، نباید بلندگوهای یک طرفه سازمان خود باشیم بلکه باید نگاه خود را بر مبنای تعاملات دوسویه قرار دهیم زیرا در غیر اینصورت به سمت منزوی شدن حرکت می کنیم.

وی با بیان اینکه فعالیت و آگاهی بخشی باید با نگاه امیدآفرینی به مردم باشد، خاطرنشان کرد: مطابقت بیانات حضرت آقا، مشکلات باید نشان داده شود اما مردم را نیز باید امیدوار کرد، در آگاهی بخشی های خود امیدبخشی را سرلوحه کار خود قرار می دهیم تا افزایش مشارکت شهروندان را در حوزه مدیریت شهری داشته باشیم.

معرک نژاد تاکید کرد: نباید آگاهی بخشی تنها یک سویه باشد بلکه باید مردم و مشکلات آنها را نیز دید و مردم این احساس را داشته باشند که حوزه روابط عمومی و رسانه شهرداری یک پل ارتباطی بین آنها و مدیران شهری است.

وی با بیان اینکه باید امانتدار مردم بوده و پل ارتباطی بین شهروندان و مسئولین باشیم گفت: مدیران شهری با ابزار رسانه و ارتباطات باید شفافیت و پاسخگویی داشته باشند. این راه باید تسهیل شود و برای آن برنامه ریزی کنیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان ادامه داد: محیط شهری و تبلیغات محیطی، تاثیرگذاری زیادی روی روحیه مردم دارد، یکی از مؤلفه های شهر اسلامی بحث محیط کالبدی شهر است، تبلیغات محیطی، نمادها، المان ها و نشانه هایی که به صورت موضوعی و ثابت در شهر استفاده می شود باید معرف شهر اسلامی باشد و ترویج کننده و تقویت کننده هویت دینی، انقلابی ما باشد. مردم باید نمود اصفهان شهر عالمان و شهیدان را در محیط شهری دیده و روح حاکم بر شهر بر اساس آن جاری گردد.

وی اضافه کرد: این موارد امکان پذیر نیست مگر اینکه قسمت های مختلف از جمله حوزه های فرهنگی اجتماعی، خدمات شهری، سازمان ها و معاونت های دیگر با یک گفتمان همگرا در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند، به همین دلیل میز فرهنگ و رسانه با نگاه همگرا کردن حوزه های مختلف تشکیل شده است.

معرک نژاد تاکید کرد: لازم است با مدل های مختلف صدای مسئولین به مردم و صدای مردم به مسئولین رسانده شود، باید معرفی خدمات در راستای شفاف سازی به مردم اطلاع رسانی شود تا با مشارکت آنان امید به حل مشکلات بیشتر گردد.

گفتنی است در این جلسه، مسئولان ارتباطات بخش های مختلف شهرداری اصفهان به بیان دغدغه ها، مسائل و پیشنهادهای خود در این حوزه پرداختند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شهرداری اصفهان شهیدان عالمان شهرداری اصفهان معرک نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۶۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه، ۱۵ استان، ۴۷ فرمانداری و ۸۱ بخشداری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، محسن اسلامی، با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح روز ۲۱ اردیبهشت، اظهار کرد: این انتخابات در ۲۲ حوزه، ۱۵ استان، ۴۷ فرمانداری و ۸۱ بخشداری برگزار می‌شود و ۹۰ نامزد برای ۴۵ کرسی باقی مانده مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند. این انتخابات در ۸ حوزه به صورت الکترونیکی خواهد بود.

وی در ادامه افزود: بازه زمانی تبلیغات داوطلبان از روز ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و در ساعت ۸ صبح روز ۲۰ اردیبهشت تمام می‌شود. به ستادهای انتخابات استان‌ها تاکید کرده‌ایم که میادین شهری برای تبلیغات آماده شوند. فضای مجازی هم برای تبلیغات فراهم شده است. دستورالعملی برای تبلیغات در نظر گرفته شده که مبنای کار تبلیغات است. به ستادهای انتخاباتی داوطلبان تاکید کرده‌ایم که حتما براساس همین دستورالعمل برای تبلیغات اقدام کرده و به هواداران خود توصیه کنند که مبنای قانون، تبلیغات کنند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به برگزاری دو مانور انتخاباتی، گفت: مانور شبیه‌سازی شعب اخذ رأی و راه اندازی شعب و تست دستگاه‌های احراز هویت و صندوق‌های رای برگزار شده و اشکالات و نواقص احتمالی مورد بررسی قرار گرفته است.

این مانورها با حضور اعضای هیات‌های نظارت و ناظرین شورای نگهبان برگزار شده است. روز یکشنبه هم در استان تهران صندوق‌های الکترونیکی را زیر بار می‌بریم و شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک را اجرا می‌کنیم. از سویی آموزش عوامل اجرایی انتخابات هم انجام شده و ما آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را داریم.

اسلامی خاطرنشان کرد: با معاونین سیاسی و انتخابات و معاونین امنیتی ۱۵ استان که انتخابات مرحله دوم در آن استان‌ها برگزار می‌شود، جلسه داشته‌ایم و موارد لازم برای برگزاری انتخابات را بررسی و هماهنگ کرده ایم. به آن‌ها تاکید کردیم که حتما با داوطلبان نشست داشته باشند و مورادی که لازم است را به اطلاع داوطلبان رسانده و آن‌ها را توجیه کنند.

وی در ادامه گفت: ۱۱هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رای داریم که ۶۵ درصد آن مربوط به انتخابات الکترونیکی است. تاکید داریم که در ۸ حوزه انتخابیه که انتخابات الکترونیکی است، آموزش‌های لازم به مردم داده شود. مردم هم می‌توانند سوابق داوطلبان را از طریق سامانه «انتخاب ایران» که در اینترنت موجود است، بررسی کنند.

اسلامی درباره واجدین شرایط رای اظهار کرد: کسانی که در مرحله اول رای نداده باشند، می‌توانند در هر حوزه‌ای رای دهند. کسانی که در مرحله اول در یک حوزه انتخابیه رای داده باشند، فقط در همان حوزه می‌توانند در مرحله دوم رای بدهند. متولدین ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند.

دبیر ستاد انتخابات کشور درباره چگونگی رای دادن در انتخابات الکترونیکی، گفت: فرد با یکی از اصل مدارک کارت ملی، شناسنامه، گواهینامه، گذرنامه یا کارت پایان خدمت وارد شعبه می‌شود. در ابتدا احراز هویت به صورت الکترونیکی انجام شده و اگر فرد واجد شرایط رای دادن باشد، به او کارت تعرفه داده می‌شود.

رای دهنده، کارت تعرفه را بر روی مکانی که روی صندوق الکترونیکی است، قرار می‌دهد و وقتی صندوق اجازه رای دادن را داد، لیست اسامی و کد و تصاویر داوطلبان در اختیار فرد رای دهنده قرار می‌گیرد و و فرد کد داوطلبان را در محل مشخص شده به صورت دستی وارد کرده و رای خود را می‌دهد. در این انتخابات دیگر تعرفه رای کاغذی وجود ندارد و تعرفه‌ای هم داخل صندوق انداخته نمی‌شود. بعد از اینکه فرد رای خود را داد، کارت تعرفه را برمی گرداند و مدرک شناسایی خود را پس می‌گیرد.

اسلامی در پایان با بیان اینکه در حوزه‌های الکترونیک تلاش می‌شود با تایید هیات نظارت، نتایج در اسرع وقت اعلام گردد، گفت: البته فرایندهای اعتراض و شکایت در هیات‌های اجرایی و نظارت هم پیش بینی شده و طبق قانون انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی تجلی حضور مردم در حکمرانی هستند
  • استاندار اصفهان: امسال باید سال امیدآفرینی در استان باشد
  • نشست زمین برای چهارمین بار در خیابان شهیدان کاظمی + عکس
  • تکرار نشست زمین در خیابان شهیدان کاظمی/عمق فرونشست ۴ متر است
  • نشست زمین و ترکیدگی لوله در خیابان شهیدان کاظمی
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها در اصفهان به بالای ۱۰ درصد رسید