Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نخستین جشنواره روابط‌ عمومی و مسئولیت اجتماعی، عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران موفق به دریافت نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی شد.

به گزارش ایسنا، نخستین جشنواره روابط عمومی و مسئولیتهای اجتماعی با حضور بختیاری سرپرست کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، عبداللهی رئیس اتاق تعاون، هوشمند سفیدی دبیر جشنواره و جمعی از مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها در مرکز همایش های صدا و سیمای تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این جشنواره به پاس خدمات ارزشمند و موثر عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران و فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونای کلانشهر تهران در ایام کرونا در کلانشهر تهران با اهدای لوح و نشان عالی سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی تجلیل شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، از هدف برگزاری جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی می توان به بهبود و ارتقای فعالیت مسئولیت اجتماعی در سازمان‌ها و شرکت‌ها، تقویت مولفه‌هایی مانند پاسخگویی اجتماعی، بهبود تعامل با ذی‌نفعان داخلی و خارجی، پایداری فعالیت‌های مسئولیت‌های اجتماعی و نگاه فراتر از کمک‌های خیریه‌ای اشاره کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرمانداری تهران استانداري تهران مسئولیت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۷۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت اصلی و وظایف ذاتی قوه قضاییه در اولویت است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام حسین طهماسبی در دیدار با استاندار یزد و جمعی از معاونین و مدیران کل استانداری، افزود: ضمن تلاش برای تعامل و هم افزایی حداکثری از هرگونه اقدام که موجب تداخل قوا شود پرهیز می‌شود و در این راستا جلب رضایت مردم و افزایش سرمایه اجتماعی نظام مد نظر است   وی تصریح کرد: قوانین و مقررات، وظایف و ضریب مسئولیت هر دستگاه را در امور مهم اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... مشخص کرده است و نباید با اندیشه خدمت، با تغافل از وظیفه ذاتی دستگاه خود، عهده دار مسئولیت و رسالت سایر دستگاه‌ها شد.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • کلانشهر تهران ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برقی نیاز دارد
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • رسالت اصلی و وظایف ذاتی قوه قضاییه در اولویت است
  • چهار دستورکار ضروری دولت برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • بازداشت مروج کودک همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • سفیر چین: روابط پکن و کابل در بهترین حالت قرار دارد