Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا «عبدالرحمن مرادی» روز سه‌شنبه در نشست هماهنگی برگزاری جشن‌های هفته وحدت در شهرستان کرمانشاه افزود: ای‌کاش بزرگان و علمای جهان اسلام که برای کنفرانس وحدت به ایران دعوت می‌شوند، در استان‌های مختلف از جمله کرمانشاه حضور پیدا کنند تا ببینند شیعه و سنی در همزیستی کامل و احترام و اقتدار زندگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او عنوان کرد: موضوع اختلاف شیعه و سنی بی‌معنی است و همه ما یکی هستیم و با خون خود پای برگه وحدت را امضا کرده‌ایم.

به گفته‌ امام‌جمعه اهل‌سنت کرمانشاه یکی از مهم‌ترین علت‌های دشمنی استکبار با ایران اسلامی این است که آنان از وحدت و یک‌رنگی اهل‌سنت و اهل تشییع می‌ترسند و به‌همین دلیل شبانه‌روز در حال توطئه هستند که مبادا این وحدت به ظهور امام‌زمان(عج) و عدل‌ و داد جهانی بینجامد.

او اظهار کرد که تمام هم‌ و غم نظام اسلامی این است که امت واحده تجدید شود و اگرچه برخی‌ها بنام وحدت به‌دنبال برخی اقدامات نادرست هستند اما چون نیت خوبی نداشتند به فضل الهی ناموفق بوده اند.

در این نشست که با حضور جمعی از بزرگان اهل‌سنت و تشییع شهرستان کرمانشاه برگزار شد، مقرر شد که به‌مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام صلی الله و امام جعفر صادق علیه‌السلام مراسم‌ها و جشن‌های مختلفی در شهر کرمانشاه، بخش کوزران و بخش بیلوار برگزار شود.

برچسب‌ها اهل سنت وحدت اسلامی هفته وحدت کرمانشاه هفته وحدت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اهل سنت وحدت اسلامی هفته وحدت اهل سنت وحدت اسلامی هفته وحدت کرمانشاه هفته وحدت هفته وحدت اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۷۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند

سردار نوری گفت:در کشور همه اقوام و عقاید اعم از ترک، بلوچ، عرب و فارس، شیعه، سنی و زرتشت و دیگر اقوام و مذاهب یکی هستند و همه ما با وحدت کامل برای استقلال و اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو سردار روح الله نوری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در مراسم معرفی فرمانده جدید تیپ دوم صاحب الزمان (عج) سیرجان اظهار داشت: در کشور همه اقوام و عقاید اعم از ترک، بلوچ، عرب و فارس، شیعه، سنی و زرتشت و دیگر اقوام و مذاهب یکی هستند و همه ما با وحدت کامل برای استقلال و اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند.

او افزود: برای همین همدلی و همراهی بیش‌از ۴۵ سال به اهداف خود که همان اقتدار، استقلال و استکبار ستیزی بودند رسیدیم و اقتدارمان جهانی شد. 

وی تاکید کرد: باید بدانیم راهبرد انقلاب اسلامی صلابت است.

سردار نوری افزود: ما در مکتب خود امروزه از هر آدمی دفاع می‌کنیم و به هر ظالمی می‌تازیم.

فرمانده اسبق سپاه استان کرمان با بیان اینکه برای دفاع از اسلام و امت اسلامی و این ملت امروز باید همانند حاج قاسم مرد میدان بود تاکید کرد: باید غفلت نکنیم و کار امروز را به فردا نیندازیم، زیرا هم امت و انسان‌های فداکاری داریم و هم ثروت‌های خدادادی، که در مجموع و با نعمت‌های خدادادی می‌توانیم عملکرد بیشتر و بهتری داشته باشیم و همانند حاج قاسم عمل کنیم.

در پایان این مراسم از خدمات شش ساله سردار روح الله برخوری فرمانده تیپ دوم صاحب الزمان سیرجان تجلیل و سرهنگ پاسدار امیدعلی امیری به عنوان فرمانده جدید این تیپ معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • اعزام ۸ کاروان حج تمتع از کرمانشاه به سرزمین وحی