Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار حسین معروفی عصر سه شنبه در همایش برنامه اعتلای بسیجیان کرمان با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران در حسینیه ثارالله این شهر افزود: شاید هنگامی که امام بسیج را پایه گذاری می کرد خیلی ها همه ثمرات آن را نمی دانستند اما بسیج در جهان اسلام منشا خیر، برکت، بزرگی و عزت است.

وی اظهارداشت: بسیج ما به فرمان امام(ره) پایه گذاری شد و به فرمان امام خامنه ای در جای جای ایران اسلامی منشا خیر و صلاح است و یکی از کارهایش مبارزه با ویروس منحوس داعش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار معروفی بیان کرد: خدا را شاکریم در شرایط فعلی تحت امر ولی امر برای اعتلای اسلام درهمه زمینه های علمی و پژوهشی، اقتصاد مقاومتی، خدمات رسانی، امنیتی و دفاعی، هنر و فرهنگ و فضای مجازی با عمق دین و با نگاه حجت خدا به سلسه مراتب انجام وظیفه می کنیم.

وی گفت: امروز ویژگی بسیجیان ما همان ویژگی های بسیجیان پر افتخار دفاع مقدس در جنگ نابرابر است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به ظرفیت های بسیج در کرمان گفت: بسیج در مقابله با ویروس کرونا پا به پای نظام سلامت کشور و بعضی جاها جلوتر بوده است.

وی افزود: همچنین نیرو های بسیج برای امنیت بخشی برای مردم حرکت کردند و باور داریم بزرگ ترین کمک مومنانه کمک به سلامت مردم است.

سردار معروفی اقدامات بسیج استان در کمک های مومنانه به نیازمندان را تشریح کرد و گفت: این کمک ها با مسجدمحوری و همراهی خیران و امامان جمعه و جماعت در مناطق مختلف شکل گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به فضای مجازی و آسیب های آن بر رسالت رسانه ها و دیگر ارکان در مقابله با جنگ و عملیات روانی دشمن تاکید کرد.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان به تلاش دشمن در انتخابات اخیر نیز اشاره کرد که برای شرکت نکردن مردم برنامه و تلاش داشت و افزود: مردم بصیر اما به فرمان امامشان گوش کردند و آن حماسه را آفریدند.

وی در ادامه فعالیت های مختلف بسیج و سپاه استان را در بخش های علمی و پژوهشی، دفاعی و امنیتی و دیگر بخش ها تشریح کرد.

سردار معروفی گفت که ۲ قرارگاه محرومیت زدایی در شرق و جنوب استان تشکیل شده است.

برچسب‌ها کرمان سازمان بسیج مستضعفان سردار حسین معروفی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان سازمان بسیج مستضعفان سردار حسین معروفی کرمان سازمان بسیج مستضعفان سردار حسین معروفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در این دیدار فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت: عشایر مرزبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور افزود: عشایر ما در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی حضوری حماسی و اثرگذار داشته و دارند.

وی ادامه داد: مردم و عشایر غیور کشورمان ضمن حمایت از عملیات بزرگ وعده صادق از  سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای انجام این عملیات غرورآفرین تقدیر کردند.

در این مراسم  عشایر غیور با ندای الله اکبر،‌ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، سپاه انقلابی تشکرتشکر، مرگ براسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ برانگلیس انزجار خود را از دشمنان اسلام و قرآن اعلام داشته ومیثاق خود را با ولایت و انقلاب و شهدا اعلام داشته اند.


همچنین در این  دیدار  بااهدای لباس فاخر بختیاری و قالیچه دستباف آرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و لوح از سردار شاهوار پور تقدیر به عمل آمد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد