Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@15:27:37 GMT

راشفورد: فردا شب بهترین فرصت واکنش است

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۷۷۴۵

راشفورد: فردا شب بهترین فرصت واکنش است

مارکوس راشفورد، مهاجم جوان منچستریونایتد مدعی شد این تیم می خواهد برابر آتالانتا به شکست مقابل لستر واکنش نشان دهد.

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد پرفراز و نشیب شیاطین سرخ در فصل جاری باعث شد معدود هواداران این تیم به کسب موفقیت های بزرگ توسط این گروه امیدوار باشند. مارکوس راشفورد، مهاجم انگلیسی منچستریونایتد در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان شرکت کرده و تاکید کرد علاقه ای به صحبت در مورد مصدومیت خود و مدت زمان دوری از میادین ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مارکوس راشفورد گفت: "آتالانتا سبکی تهاجمی در زمین داشته و قطعا یک بازی سخت و پرفشار در انتظار ماست، اما این دیدار به مثابه آزمایشی است که ما می خواهیم موفق از آن بیرون بیاییم و این اتفاق رخ خواهد داد. من معتقدم در این دیدار می توانیم شاهد بهترین عملکرد بازیکنان یونایتد باشیم.

 

 

همه می خواهند قهرمان شده و جام بگیرند، اما مراحلی وجود دارد که باید انجام دهید تا به این عناوین برسید. ما نیز در گذشته به دست یابی به افتخارات نزدیک بودیم، اما حالا باید تفاوت را پیدا کنیم. در حال حاضر در مقطعی قرار داریم که تنها کسب پیروزی در مسابقه بعدی اهمیت دارد.

 

بازگشت از آسیب دیدگی؟ من واقعا نیازی نمی بیتم در مورد گذشته صحبت کنم، باید به آینده نگاه کرده و تبدیل به بهترین بازیکنی شوم که می توانم. در حال حاضر تمرکز من تنها روی بازی بعدی منچستریونایتد است.

 

شکست برابر لسترسیتی در لیگ برتر؟ در این مسابقات شما باید به صورت تیمی دفاع کنید، اما ما خیلی باز بازی کردیم و دلیل شکست نیز به همین سادگی بود.  ما بازی را برای آنها بسیار آسان کردیم و این موردی است که تجزیه و تحلیل شده است. حالا فردا شب اولین فرصت برای نشان دادن تغییرات بعد از این شکست فرا می رسد."

منچستر یونایتد مارکوس راشفورد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد مارکوس راشفورد مارکوس راشفورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۷۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید مونیخ را با نتیجه ای خوب ترک کرد و هفته بعد در برنابئو می تواند با شکست بایرن راهی فینال لیگ قهرمانان شود. بهترین بازیکن میدان وینیسیوس بود که توانست هر دو گل رئال را بزند.

او در دقیقه 24 روی پاس استثنایی تونی کروس توانست نویر را مغلوب کند و در اواخر بازی نیز از روی نقطه پنالتی بازی را 2-2 برابر کرد.

دوربین ها در این بازی چند بار فلورنتینو پرز، رئیس رئال، را روی سکوها نشان دادند که در یکی از موارد بعد از گل دوم وینیسیوس بود. پرز از جایش تکان نخورد و در چهره او نیز حس خاصی دیده نمی شد در حالی که وینی توانسته بود شب رئال را در مونیخ نجات دهد. آاس نوشته است که پرز به گل اول وینی نیز واکنش خاصی نشان نداد.

شاید در تمام سال های گذشته تنها واکنش جدی پرز به یکی از گل های رئال در فینال 2014 لیسبون برابر اتلتیکو و گل دقیقه 93 سرخیو راموس بود که مانع از شکست رئال شد. پرز از خوشحالی بلند شد و با هیجان فراوان برای راموس دست زد.

دیگر خبرها

  • توخل: نگران آینده بایرن نیستم
  • لشکر شکست ناپذیر لورکوزن، رم را هم فتح کرد/ آتالانتا در مارسی مساوی گرفت + فیلم
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن در حضور کوتاه آزمون
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند
  • اعتراف کاپیتان PSG بعد از شکست برابر دورتموند
  • یک هفته کار کردیم تا اینطور از دورتموند گل نخوریم!
  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز