Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نساجی در ورزشگاه شهدای ساری میزبان فجرسپاسی تازه بازگشته به لیگ برتر بود که این بازی با تک گل عبدالکریم اسلامی در نیمه اول، به سود نساجی به پایان رسید.
به گزارش آریا، لیگ بیست و یکم فوتبال باشگاهی ایران با بازی نساجی - فجرسپاسی آن هم در ورزشگاه شهدای ساری آغاز شد. وطنی قائمشهر به دلیل تعمیرات و تعویض چمن هنوز در دسترس نساجی نیست و تیم شهر خسته در هفته اول کیلومترها دورتر از شهر خود میزبان فجرسپاسی تازه برگشته به لیگ برتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فجرسپاسی هم با وجود سالها دوری از لیگ برتر، در اولین هفته نمایش قابل قبولی داشت و حتی می توانست به گل هم برسد اما در یکی دو صحنه بازیکنان این تیم قدر موقعیت را نداستند.
ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، امیر مهدی جانملکی، رضا جعفری (تعویض دقیقه 89 با شاهین طاهرخانی)، ایوب کلانتری (تعویض دقیقه 90 سجاد  قلی بیگی)، حامد شیری، مرتضی منصوری، محمد قربانی، مسعود شجاعی (تعویض دقیقه 90 با محمدجواد مولا)، اکبر صادقی، حسین زامهران (تعویض دقیقه 67 با سعید غلامعلی بیگی)، عبدالکریم اسلامی (تعویض دقیقه 77 با علی آل کثیر)
سرمربی نساجی: ساکت الهامی
ترکیب فجرسپاسی: ایمان صادقی، عرفان معصومی، محمد قنبری، امید منصوری (تعویض دقیقه 75 با سجاد عبدوئی)، سیروان قربانی، سعید زارع، حمید نعمتی (تعویض دقیقه 75 با علی نبی زاده)، احمد زنده روح، میلاد احمدی، رضا آقابابایی (تعویض دقیقه 46 با اتابک زارعی)، فرزان دانا (تعویض دقیقه 62 با محمد کاظمی)
سرمربی فجرسپاسی: علی اصغر کلانتری
دو تیم نساجی و فجرسپاسی به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با یک گل به سود نساجی به پایان رسید. در این دیدار که دو تیم دیدار پایاپایی، فیزیکی و کم موقعیتی را برگزار کردند، عبدالکریم اسلامی زننده نخستین گل لیگ بیست و یکم توانست 3 امتیاز حساس را به حساب تیمش واریز کند. در دقیقه 23 این مسابقه، حرکت انفرادی و زیبای مسعود شجاعی پشت محوطه جریمه، با خطای حمید نعمتی کاپیتان فجری ها همراه شد. خود شجاعی و ایوب کلانتری پشت این توپ ایستادند که در نهایت کلانتری با شلیکی محکم و سهمگین ضربه اش را به سمت دروازه میهمان روانه کرد.
ایمان صادقی گلر فجری ها روی توپ اثر گذاشت اما به دلیل شدت این ضربه، او نتوانست توپ را یک ضرب مهار کند و توپ در ریباند مقابل عبدالکریم اسلامی قرار گرفت و این بازیکن نیز قدر موقعیت ایجاد شده را دانست و توپ را به طاق دروازه فجری ها چسباند. در ادامه نیز نساجی و فجر سپاسی فرصت های نصف و نیمه ای برای گلزنی داشتند اما هیچ کدام از دو تیم موقعیت 100 درصد گلزنی را به روی دروازه تیم مقابل خلق نکردند تا بازی با همین یک گل به سود نساجی به پایان برسد و شاگردان ساکت الهامی 3 امتیاز مهم را در گام نخست دشت کنند.
شرح گل:
نساجی یک – فجر سپاسی صفر (دقیقه 23: عبدالکریم اسلامی): خطایی پشت محوطه جریمه و پس از خطا به روی شجاعی برای نساجی به دست آمد. ایوب کلانتری بازیکن نساجی پشت این توپ قرار گرفت و با شلیکی محکم، دروازه میهمان را تهدید کرد که دفع ایمان صادقی ناقص بود و در ریباند، عبدالکریم اسلامی توپ را به تور دروازه فجر چسابند و زننده نخستین گل لیگ بیست و یکم لقب گرفت.
لحظات حساس:
دقیقه 20: ارسال مسعود شجاعی به روی دروازه با ضربه سر بازیکنان نساجی همراه شد که ایمان صادقی گلر فجر آن را مهار کرد که البته پیش از آن، داور مسابقه خطای بازیکنان نساجی را اعلام کرد.
دقیقه 26: یک کرنر برای فجرسپاسی به دست آمد که ارسال بازیکن این تیم مستقیم به سمت دروازه رفت که حقیقی آن را دور کرد.
دقیقه 46: روی اشتباه بازیکنان فجر پشت محوطه جریمه خودی، اکبر صادقی صاحب توپ بادآورده شد که شوت این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 54: پاس پشت مدافعان از فرزان دانا به میلاد احمدی رسید که شوت روی پای این بازیکن در گوشه محوطه جریمه و از زاویه ای بسته را علیرضا حقیقی به خوبی راهی کرنر کرد.
دقیقه 60: فجرسپاسی توسط حمید نعمتی صاحب یک موقعیت خوب شد که دو شوت پیاپی او را مدافعین نساجی برگشت دادند تا همچنان حساب کار یک بر صفر باشد.
دقیقه 76: عبدالکریم اسلامی روی یک پاس تو در مناسب در موقعیت خوبی قرار گرفت و این فرصت را داشت تا دبل کند اما شوت او به مدافع فجر برخورد کرد و راهی به درون دروازه پیدا نکرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نساجی فجرسپاسی شاگردان الهامی عبدالکریم اسلامی تعویض دقیقه ایمان صادقی محوطه جریمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۷۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باورنکردنی؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست!

عبدالکریم حسن ستاره قطری پرسپولیس با زدن یک پنالتی به سمت دروازه‌بان جوان پرسپولیس، باعث شکسته شدن هر دو دست این گلر شد. محمد گندمی دروازه‌بانی است که پس از درخشش در تیم‌های پایه، با تیم بزرگسالان تمرین می‌کند. گندمی از سوی حسین عبدی به اردوی تیم ملی هم دعوت شده بود، اما چند روز قبل از حضور در اردو، هر دو دست او شکسته شد.

گندمی خطاب به عبدالکریم حسن گفته بود حتما پنالتی او را مهار می‌کند و ستاره قطری هم در پاسخ به این دروازه‌بان جوان گفته "من پنالتی را به وسط می‌زنم و تو فقط آن را بگیر". عبدالکریم حسن با قدرت هر چه تمام پنالتی را به سمت دروازه گندمی شلیک کرد که باعث شد هر دو دست این دروازه‌ان از ناحیه مچ دچار شکستگی شود!

 

منبع: طرفداری

دیگر خبرها

  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • عبدالکریم، دست گلر پرسپولیس را شکست!
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • پنالتی عبدالکریم حسن، هر دو دست گلر پرسپولیس را شکست!
  • شکستن هردو دست گلر پرسپولیس با شوت حسن!
  • باورنکردنی؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست!