Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ رستگار یوسفی روز سه شنبه در جلسه ستاد کرونا شهرستان جوانرود به اهمیت واکسیناسیون عمومی برای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: بسیاری از خدمات عمومی در ادارات ، شرکت ها و سایر حوزه های خدمات رسان ،بانک ها  و پست بانک ها ،  تالارهای پذیرایی ، استخرها و سایر بخش ها از این پس تنها به افرادی ارائه می‌شود که واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیمارستان و مراکز درمانی جوانرود به سایر شهرستان های اورامانات خدمات ارائه می دهند، اظهار داشت : به دلیل افزایش  مراجعات و خدمات اورژانس بیمارستان نیاز به تعداد بیشتری پزشک در بخش اورژانس دارد که بایستی برای رفع این مشکل اقدام شود.

یوسفی با بیان این‌که ۵۶ هزار نفر در شهرستان جوانرود  واکسینه شده‌اند؛ بر لزوم تشویق سایرین برای تسریع در واکسیناسیون تأکید و خاطرنشان کرد: امیدواریم با افزایش تبلیغ و فرهنگسازی در موضوع واکسیناسیون بر اساس بسیج همگانی و همچنین منوط کردن ارائه برخی خدمات به تزریق واکسن، شاهد توسعه این مقوله باشیم.

جوانرود در وضعیت قرمز است

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود نیز با ارائه گزارشی به وضعیت قرمز این شهرستان اشاره کرد و گفت : در حال حاضر ۴۵ نفر در مراکز درمانی شهرستان جوانرود بستری هستند که از این تعداد ۱۶ نفر مربوط به شهرستان های روانسر و ثلاث باباجانی می باشند.

دکتر مولود حسینی به مراوده مردم شهرستان های اورامانات و شهرستان جوانرود به عنوان مرکز درمانی این منطقه اشاره کرد و افزود: در این راستا نیاز است شهرستان  های اورامانات را به عنوان یک شهرستان در نظر بگیرند تا بیش از این شاهد وضعیت قرمز در شهرستان جوانرود نباشیم.

وی اظهار داشت : تاکنون ۵۶ هزار نفر در این شهرستان واکسینه شده اند که از این تعداد پنج هزار و ۲۶۵ نفر دانش آموز هستند. 

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود یادآور شد: توصیه می‌شود مردم در صورت واکسن زدن، پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری را رعایت کنند و حتماً ماسک بزنند چرا که طبق توصیه متخصصان واکسن به تنهایی ایمنی نمی آورد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

برچسب‌ها ستاد کرونا بانک ها کرمانشاه جوانرود اورامانات سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد کرونا بانک ها کرمانشاه ستاد کرونا بانک ها کرمانشاه جوانرود اورامانات سازمان بسیج مستضعفان شهرستان جوانرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۸۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد ،در پی در خواست شهردارو رئیس شورای اسلامی شورای شهر از معاون فرماندار مبنی بر رسیدگی تربیت بدنی شهرستان به باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد، نشستی با حضور معاون فرماندار شهرستان اشکذر، مدیراداره ورزش و جوانان شهرستان، شهردار وشورای شهر وب خشدار در شهر خضراباد برگزار شد. 
در نشست رسیدگی به باشگاه ورزشی خضرآباد مقرر شد؛ تربیت بدنی شهرستان اشکذر نسبت به تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر و به احداث شبکه آب و فاضلاب و نصب کنتور آب برای باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد اقدام کند.
همچنین مقررشد؛ تربیت بدنی شهرستان نسبت به درخواست اعتبار در حدود یک میلیارد تومان جهت تعویض کف پوش باشگاه و تعمیر سقف باشگاه اقدام کند.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • کدورت آب شرب جوانرود در پی طغیان چشمه کاوات
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد