Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان رسول خطیبی و رضا مهاجری در مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پدیده و آلومینیوم اراک در چارچوب لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل دو تیم خاتمه یافت.

اطلاعات بازی

هفته اول لیگ برتر خلیج فارس 1400/1401

پدیده - آلومینیوم اراک

ساعت 16:00

ورزشگاه امام رضا (ع)- مشهد

گل ها:

کارت زرد:

کارت قرمز:

ترکیب پدیده: سعید جلالی‌راد، احسان حسینی، حسام پورهاشم، ابوذر صفرزاده، آزاد جعفرزاده، امیرحسین کریمی، علی طاهران، مهرداد بایرامی، امیرحسن جعفری، محمد محمدزاده و رحمان جعفری

سرمربی پدیده: رضا مهاجری

ترکیب آلومینیوم: عرفان اسفندیاری، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، رامتین سلیمان‌زاده، مصطفی احمدی، اسماعیل شریفات، امید سینگ، علیرضا نقی‌زاده و ساسان حسینی

سرمربی آلومینیوم: رسول خطیبی

گزارش لحظه به لحظه

دقیقه 90+1: سانتر علی نژاد روی دروازه پدیده ارسال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضربه سر درودی را جلالی راد روی خط دروازه در اختیار می گیرد.

دقیقه 84: سانتر شریفات روی دروازه پدیده ارسال می شود. ضربه سر فاتح با اختلاف کم از کنار دروازه میزبان به بیرون می رود.

دقیقه 75: علی فاتح در محوطه جریمه پدیده صاحب توپ می شود که ضربه او راهی به دروازه میزبان ندارد.

دقیقه 59: سانتر صفرزاده ارسال می شود و ضربه سر بازیکن پدیده در محوطه جریمه آلومینیوم موقعیتی خوب را ایجاد می کند اما کسی نیست که از این توپ بهره ای ببرد.

دقیقه 57: روی اشتباه مدافعین آلومینیوم، معراج پورتقی صاحب توپ شد. ضربه او در محوطه جریمه آلومینیوم به شکلی خطرناک از بالای دروازه اسفندیاری به بیرون رفت.

دقیقه 53: سانتر خطرناک بازیکن آلومینیوم را جلالی راد با مشت دفع می کند.

دقیقه 45: اسماعیل شریفات در محوطه جریمه پدیده صاحب توپ و موقعیتی مناسب می شود که ضربه او پس از برخورد به مدافعین حریف راهی اوت می شود.

دقیقه 42: روی حرکت فخرالدینی در محوطه جریمه پدیده، توپ به نقی زاده می رسد که این موقعیت خوب با ضربه آرام او از دست می رود.

دقیقه 39: امید سینگ در محوطه جریمه پدیده صاحب موقعیتی خوب می شود که ضربه آرام او را جلالی راد در اختیار می گیرد.

دقیقه 24: علیرضا نقی زاده از سمت راست نفوذ خوبی انجام می دهد. پاس آرام او در محوطه جریمه به شریفات در موقعیتی خوب می رسد که ضربه شریفات با بی دقتی و با اختلاف کم از کنار دروازه پدیده به بیرون می رود.

دقیقه 16: رحمان جعفری در موقعیتی خوب پشت محوطه آلومینیوم صاحب توپ می شود ولی ضربه روی پای او با بی دقتی به بیرون می رود.

دقیقه 2: در یک موقعیت ضد حمله، پدیده در موقعیت 2 به 1 به سمت دروازه آلومینیوم حمله می کند ولی تکل لحظه آخری بازیکن آلومینیوم اجازه نفوذ را به میزبان نمی دهد.

ترکیب دو تیم

پدیده:

سعید جلالی‌راد، احسان حسینی، حسام پورهاشم، ابوذر صفرزاده، آزاد جعفرزاده، امیرحسین کریمی، علی طاهران، مهرداد بایرامی، امیرحسن جعفری، محمد محمدزاده و رحمان جعفری

آلومینیوم:

عرفان اسفندیاری، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، رامتین سلیمان‌زاده، مصطفی احمدی، اسماعیل شریفات، امید سینگ، علیرضا نقی‌زاده و ساسان حسینی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رسول خطیبی لیگ برتر آلومنیوم اراک محوطه جریمه پدیده موقعیتی خوب جلالی راد صاحب توپ نقی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۸۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟

 در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌و‌پنجم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این بازی که سردار آزمون در دقیقه ۶۸ آن به جای توماسو بالدانزی در ترکیب رم قرار گرفت، تیم میزبان توسط لوکاکو در دقیقه ۱۵ از یوونتوس پیش افتاد، اما برتری‌اش تنها تا دقیقه ۳۱ دوام داشت چرا که گلیسون برمر مدافع پیش‌تاخته بانوی پیر با ضربه سر از روی ارسال فدریکو کیه‌زا گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش بازنده به رختکن برنگردد.

در نیمه دوم یوونتوس عملکرد بهتری نسبت به نیمه دوم ارائه کرد و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف به وجود آورد، اما با درخشش دروازه‌بان رم هیچ یک از این حملات به جایی نرسید.

در نهایت در هفته‌ای که اکثر تیم‌های بالای جدول ناکام ماندند، یوونتوس و میلان هم به تقسیم امتیازات بسنده کردند. با این نتیجه یوونتوس رده سومی ۶۶ امتیازی شد، اما نتوانست فاصله پنج امتیازی خود را با میلان رده دومی کاهش دهد. رم هم ۶۰ امتیازی شد و جایگاهش را در رده پنجم جدول تثبیت کرد.

در آخر روز از هفته سی‌و‌پنجم سری A امروز سالرنیتانا میزبان آتالانتا خواهد بود (۱۹:۳۰) و ادوینزه از ناپولی پذیرایی خواهد کرد (۲۲:۱۵).

دیگر خبرها

  • لیگ‌یک / تیم رجب‌زاده فقط به دنبال لیگ برتر
  • پاری‌ سن ژرمن از پنالتی هم شانس نیاورد (عکس)
  • بدشانسی تمام‌نشدنی پی‌اس‌جی: فقط به تیرک می‌زنند
  • بدشانسی تمام نشدنی پی‌اس‌جی: فقط به تیرک می‌زنند (عکس)
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۰ دورتموند / گزارش لحظه به لحظه
  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • کامبک دراماتیک استقلال با سوپرگل‌های زوج خارجی / نکونام پا پس نمی‌کشد
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟