Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_همزمان با آغاز هفته وحدت نشست مشترک علما، بزرگان تشیع و تسنن مرزداران و مرزبانان و جمعی از مقامات و مسئولین استانی در شهرستان درمیان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از شهرستان درمیان، مدیر هسته مرکزی گزینش سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امروز، مهم‌ترین نیاز دنیای اسلام، وحدت و همدلی است و دولت‌های اسلامی و مسلمانان با حفظ وحدت می‌توانند نام اسلام را در جهان سرافراز نگه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام حسینی افزود: نامگذاری هفته وحدت از سوی امام خمینی(ره) هر فرصتی را از دشمنان اسلام برای ایجاد تفرقه در میان امت اسلامی گرفته است و هفته وحدت ، فرصت مغتنم و ارزشمندی برای گرامیداشت یاد پیشگامان اتحاد اسلامی از جمله معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) در جوامع اسلامی است.

وی گفت:  نامگذاری هفته وحدت و تاکید بر برگزاری جشن‌های مختلف در میان امت اسلام و ملت ایران، خود گویای اهمیت این موضوع است که باید همواره به آن عنایت خاص داشت.

حجت‌الاسلام خزاعی امام جمعه درمیان هم گفت: پیروان مذاهب اسلامی از این ایام متبرک ماه ربیع الاول به عنوان زمانی مغتنم در راستای تقویت پایه‌های وحدت و انسجام در بین کشور‌های اسلامی بهره گیرند.

 امام جمعه اهل سنت اسدیه هم از هفته وحدت به عنوان میراث ماندگار امام خمینی (ره) نام برد و گفت: از دیدگاه اهل سنت ولادت پیامبر (ص) 12 ربیع الاول و از دیدگاه تشیع 17 ربیع الاول است و این هفته به ابتکار امام خمینی (ره) به نام هفته وحدت نامگذاری شد.

امام جمعه نجف: مراسم اربعین زیباترین تصویر وحدت در عراق / درخواست دارم ویزاها را حذف کنیدامام جمعه زاهدان: وحدت اسلامی در گرو یکی شدن دل‌هاستافزایش بصیرت و تقویت وحدت بین مسلمانان آبادانی و سعادت به ارمغان می‌آورد

مولوی عبداللهی افزود: حضرت امام خمینی (ره) با نامگذاری ایام ولادت رسول الله (ص) به روایت اهل سنت و جهان اسلام را متوجه بنیادی‌ترین اصل اسلام، یعنی اتحاد کرد.

انتای پیام/252/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام خمینی هفته وحدت امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۸۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه و محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه طی پیام تسلیتی ماموستا فخری امام جمعه سابق جوانرود را از علمای پیشتاز در تبیین حقایق انقلاب دانستند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

إنّا لله و إنّا الیه راجعون

خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملأ احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تألم این‌جانبان گردید.

آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.

ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.

این‌جانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نمائیم.

کد خبر 6088605

دیگر خبرها

  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است