Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به توقف ۲۰ ماهه صدور ویزای گردشگری، از آغاز مجدد فرایند مجدد صدور این ویزا از ابتدای آبان ماه سال جاری خبر داد و گفت: برای رفع مشکلات حوزه گردشگری همه بخش‌ها باید همکاری کرده تا موانع رفع شود.

سید عزت‌الله ضرغامی سه شنبه شب در سمپوزیم یکصدمین سال گردشگری ایران با تشریح وضعیت کنونی صنعت گردشگری، گفت: گردشگری پیش از کرونا نیز در کشور وضعیت خوبی نداشت با شیوع کرونا وضعیت بدتر شد و حالا این بیمار نیاز به احیا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف با دستگاه‌های مختلف برای بهبود شرایط کنونی صنعت گردشگری طی روزهای گذشته، گفت: صدور ویزای گردشگری که ۲۰ ماه متوقف شده بود، از ابتدای آبان ماه سال جاری آغاز می‌شود البته برای رفع مشکلات حوزه گردشگری همه بخش‌ها باید همکاری کرده تا موانع رفع شود.
ضرغامی با بیان این که برای رفع مشکلات موجود باید استبدادها را کنار بگذاریم و اجازه دهیم همه حرف‌هایشان بزنند، گفت: آنچه الان شاهد هستیم این است که همه حوزه‌ها با یکدیگر مشکل دارند، حوزه میراث‌فرهنگی با بخش گردشگری، صندوق احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی با حوزه میراث فرهنگی با مشکل دارد. باید برای رونق این حوزه‌ها، استبداد بین حوزه‌ها را کنار گذاشته و با هم حرف بزنیم. دو قطبی سازی مشکلی از این حوزه‌ها رفع نمی‌کند./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: میراث فرهنگی حوزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۸۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هتل در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با حضور جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، یاسر رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، نقی کریمی، رئیس شورا و ساسان ابراهیم‌زاده، عضو شورای شهر ارومیه و تعدادی دیگر از مسئولان یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.   این هتل با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • انعقاد تفاهم‌نامه مشترک حوزه گردشگری با ۶ استان در نمایشگاه ایران اکسپو
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل
  • تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری