Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- منچستریونایتد و آتالانتا برای اولین بار در لیگ قهرمانان اروپا رو در روی هم قرار می گیرند. 
به گزارش آریا، کسب تنها 2 برد طی 7 مسابقه اخیر، فشارها روی اوله گونار سولسشر را به طرز محسوسی افزایش داده است. همان طور که خود این مربی مدعی است، شیاطین سرخ زیر نظر او پیشرفت کردند ولی حالا سوال اینجاست آیا سولسشر همان فردی است که می تواند از مرحله «تیم سازی» فراتر برود و یونایتد را به عناوین قهرمانی برساند؟ در همین گیر و دار، شایعات زیادی هم پیرامون تیم ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از لینک شدن گزینه های متعدد به نیمکت تیم گرفته تا احتمال نیمکت نشین شدن برخی نام های بزرگ در بازی چهارشنبه شب. در هر حال شکی وجود ندارد که برنده شدن منچستریونایتد در بازی برابر آتالانتا و در آستانه رویارویی با لیورپول یک «باید» است.
آتالانتا در ابتدای فصل شروع کندی داشت ولی به نظر می رسد به تدریج ریتم خود را پیدا کرده است. شاگردان گاسپرینی در 4 مورد از 6 بازی اخیرشان در مجموع رقابت ها به پیروزی رسیده اند و ضمنا هنوز در بازی های خارج از خانه فصل 22-2021 نباخته اند. البته آن ها هم برای بازی پیش رو مشکلات خودشان را دارند؛ از طرفی کاپیتان رافائل تولوی و برات جیمشیتی به دلیل مصدومیت در قلب خط دفاعی غایب خواهند بود و از طرف دیگر غیبت رابین گوزنس و هانس هاتبور به دلیلی مشابه به آن معنی است که گاسپرینی باید داویده زاپاکوستا و یواکیم میله را در جناحین خط دفاعی خود به کار بگیرد. 

- از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان، بنفیکا در خانه خود میزبان بایرن مونیخ است. بنفیکا در دیدار قبلی خود در لیگ قهرمانان توانست بارسلونا را با سه گل در هم بکوبد و به همین خاطر روحیه بالایی دارد. این تیم در دو بازی این فصل خود در لیگ قهرمانان گلی نخورده و خط دفاع مستحکمی دارد اما به طور قطع کار سختی مقابل خط حمله آتشین بایرن مونیخ و روبرت لواندوفسکی خواهد داشت. از سوی دیگر بایرن مونیخ در دیدار این هفته خود در بوندس لیگا مقابل تیم رده دومی لورکوزن کار سختی نداشت و این تیم را با 5 گل در هم کوبید. آنها در هر دو مسابقه خود در لیگ قهرمانان هم به پیروزی رسیده اند و این روزها در اوج قرار دارند و بعید است نتوانند از سد بنفیکا بگذرند.

- در هفته سوم مرحله گروهی فصل 22-2021 لیگ قهرمانان اروپا، تیم های زنیت و یوونتوس مقابل یکدیگر قرار می گیرند. زنیت طی هفته های اخیر در لیگ روسیه به مشکل خورده و آن ها در دو بازی اخیرشان شکست خورده اند اما با این حال، هنوز صدرنشین هستند. برای صعود از گروه در لیگ قهرمانان اروپا، این بازی برای تیم روس تعیین کننده است و شکست خوردن در این بازی شانس تیم سرگی سماک برای صعود را کم خواهد کرد، به خصوص این که چلسی بازی آسانی مقابل مالمو دارد. از سوی دیگر یوونتوس که اوضاعش در لیگ قهرمانان اروپا خیلی خوب است، در سری آ هم توانسته با سامان دادن به وضعیت دفاعی اش، در مسیر پیروزی حرکت کند. 
یوونتوس الان از روحیه خوبی برخوردار است و آن ها برای کسب برد به سن پترزبورگ خواهند رفت. ماتیاس دلیخت به این بازی رسیده تا بتواند روی توپ های بلند که تخصص سردار آزمون و آرتم دزیوبا است، به خوبی خط دفاعی یووه را پوشش دهد. یوونتوس مقابل، یک آزمون مشکل خواهد داشت و البته حواس مدافعان بیانکونری باید به سردار آزمون، مهاجم تاثیرگذار این تیم هم باشد.
این سومین رویارویی تاریخ دو تیم است. زنیت و یوونتوس در فصل 09-2008 لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر هم تیمی بودند. بازی رفت در سن پترزبورگ با تساوی بدون گل به پایان رسید و در بازی برگشت، یوونتوس با سوپرگل خاطره انگیز الساندرو دل پیرو، یک بر صفر پیروز شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یونایتد آتالانتا زنیت یوونتوس بنفیکا بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۸۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم

به گزارش "ورزش سه"، این فصل آسانی برای بایرن نیست، بدون قهرمانی بوندسلیگا بعد از 11 سال و بعد از حذف در جام حذفی برابر ساربروکن، دسته سومی، تنها ریسمان امید برای نجات، لیگ قهرمانان اروپاست، جایی که آنها پس از حذف کردن آرسنال در مرحله یک چهارم نهایی، در مرحله نیمه نهایی به مصاف رئال مادرید خواهند رفت.

تقابلی که شاگردان توماس توخل بعد از سه برد متوالی برابر کلن (2-0)، آرسنال (1-0) و یونیون برلین (1-5) به آن می‌رسند و می‌توان گفت بایرن الان در بهترین فرم خودش قرار دارد.

یکی از این بازیکنان لئون گورتسکاست. او در واکنش به هفته تعیین کننده بایرن گفت: «ما بایرن مونیخیم و از هیچ تیمی هراسی نداریم. بازی با رئال مادرید حساس‌ترین بازی فصل است و قطعا دو بازی دشوار خواهیم داشت. تلاش می‌کنیم به فینال برویم و من به تیم خودمان باور دارم.»

گورتسکا همچنان امید دارد به یورو 2024 نیز برود: «در دو بازی اخیر نبودم ولی ناامید نیستم. من الان در بهترین فرم هستم و امیدوارم نظر مربی تیم ملی را جلب کنم.»

دیگر خبرها

  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم