Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@00:49:02 GMT

مهاجری: لطفا تیم را وارد دعواهای سیاسی نکنید

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۸۶۹۳

مهاجری: لطفا تیم را وارد دعواهای سیاسی نکنید

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو خراسان قدردانی ویژه‌ای از عملکرد شاگردانش در مقابل آلومینیوم اراک داشت و گلایه‌ای نسبت به حواشی پیرامون تیمش داشت.

به گزارش "ورزش سه" رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو که امروز به دلیل عدم صدور کارت مربیگری‌اش روی سکوها حضور داشت و دستیار هادی عقیلی روی نیمکت بود، در نشست خبری پس از بازی مقابل آلومینیوم که با نتیجه بدون گل به پایان رسید، در گفتگو با خبرنگاران از زحمات شاگردانش در مسابقه امشب قدردانی کرد و گفت: دیروز درگیر ثبت قراردادها بودیم و به همین دلیل نتوانستم در نشست خبری شرکت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چیزی ندارم درباره شرایط و تیم‌مان بگویم. شروع کار ما، آن چیزی که کار کرده بودیم و انتظار داشتیم نبود. هر چقدر که بچه‌ها کار کرده بودند، باید به غیرت و تعصب آنها آفرین گفت و دست‌شان را بوسید.

 

مهاجری با اشاره به پیشنهادی که از نفت آبادان داشته گفت: شرایط ما به لحاظ میزبانی با اراک تفاوتی نداشت و بچه های ما در این زمین تمرین نکرده بودند. من از نفت آبادان هم پیشنهاد داشتم، اما مدیون فوتبال شهرم هستم  و آمدم که کمک کنم.

 

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو در واکنش به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی تیم پاسخ داد: پنجره تیم الان بسته است، ما سه بازیکن را در پست های غیر تخصصی به کار گرفتیم و تنها یک گلر داشتیم.  در حال حاضر پنجره تیم بسته است و باید جلسه بگذاریم و در این خصوص صحبت کنیم. من فردا به تهران می‌روم و با حمیداوی جلسه خواهم داشت. ساختار باشگاه ایراد دارد و نمی‌خواهم کسی را تبرئه کنم و فقط دلم برای فوتبال شهرم می‌سوزد.

 

او با اشاره به حضور عقیلی در کادرفنی تیم شهر خودرو توضیح داد: شما حساب کنید عقیلی از کجا و برای چه به مشهد آمده است؟ به خاطر احترامی که به من قائل بود، آمد. خود من هم نمی خواستم قرارداد ببندم، اما دیدم عقیلی به تنهایی می‌خواهد چه کار کند. آمدم و امروز هم اگر بازی نمی‌کردیم 3 بر صفر می‌شد. در این میان چه کسی ضرر می‌کرد، غیر از فوتبال مشهد.

 

مهاجری درباره اختلافات میان هیات فوتبال و مدیریت باشگاه گفت: فوتبال ابومسلم یا سیاه جامگان که با چه تلاشی آن را به لیگ برتر آوردیم، الان کجا هستند؟ اختلافی که بین مالکیت وجود دارد باید کدخدامنشانه حل شود. متاسفانه برخی آتش بیار معرکه هستند. تیم به مالکیت گذشته بازگشته است. یا نباید بدهید و یا وقتی دادید، باید مشکلات حل شود. این خودزنی است.

 

وی افزود: تیمی که امروز بازی کرد، یک بازی تدارکاتی هم نداشت. در 14 بازیکن امروز 2 نفر با مصدومیت 70 درصد بازی کردند. آنها به پیراهن تیم شان عرق دارند. من نیامده ام که وارد دعواهای سیاسی شوم و دلم برای فوتبال می‌سوزد؛ اعتبار فوتبال خراسان این نیست. نباید با تیم هایی که هم تراز ما هستند از تساوی در شهرمان راضی و خوشحال باشیم. باید خودمان را قویتر کنیم. فوتبال نه برای من است و نه هیات فوتبال، بلکه برای مردم شهر است. غر زدن و ایراد گرفتن خیلی راحت است، اما با چه دیدگاهی نقد کنید، مهم است.

 

محمدرضا مهاجری در بخش پایانی صحبت‌های خود با درخواست پایان دادن به اختلافات و حواشی گفت: به جای تحقیر یکدیگر به هم کمک کنیم. بازیکنی که قرارداد دارد چرا باید خودش را سرباز کند؟ این دقیقا ضعف فدراسیون فوتبال است. مگر ما چقدر ظرفیت داریم که بازیکنان به این شکل بروند؟ رضا جبوری کجاست؟ من روی آنها حساب کرده بودم که آمدم. تیمی که من بستم سقف شان یک میلیارد است.

پدیده مشهد رضا مهاجری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده مشهد رضا مهاجری فوتبال شهر شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۸۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، رم در بازی هفته سی و چهارم سری A در دیداری حساس به مصاف ناپولی‌ رفت و به تساوی 2-2 دست پیدا کرد.

رم در این بازی بعد از گل پائولو دیبالا با دو گل عقب افتاده بود که با گل دقیقه 88 تامی آبراهام به تساوی رسید و از شکست در خانه حریف جلوگیری کرد.

دانیله ده‌روسی در پایان بازی با اسکای اسپورت صحبت کرد و گفت: "نباید نتیجه را دست کم بگیریم، اما این نتیجه دلخواه ما نبود. ناپولی‌ بسیار قوی است، ما می‌توانستیم کمی بهتر باشیم اما باید هنگام مالکیت توپ تمرکز بیشتری از خود نشان می‌دادیم. آن‌ها همیشه در جریان بازی خطرناک بودند، ما خیلی وقت‌ها توپ را از دست دادیم. آن‌ها شوت‌های زیادی زدند و بازی خوبی ارائه کردند. حالا باید خوب ریکاوری کنیم چون بازی بسیار سختی پیش‌رو داریم."

لئاندرو پاردس خسته بود؟

ما هافبک وسط‌‌های زیادی نداریم، باید بهتر از این کار کنیم. بازی‌های زیادی انجام داده‌ایم، اما هنوز بازی‌های سخت زیادی پیش‌رو داریم. اگر الان به خستگی فکر کنیم، تاثیر بدی روی تیم خواهد داشت.

عملکرد ایوان اندیکا چطور بود؟

او در تمام بازی یک مهاجم 150 میلیونی را دنبال می‌کرد و همراه او به همه‌جا می‌رفت. ما به همه نیاز داریم: برای گل تامی خوشحالم چون او از دوران سختی بازگشته است. ما دو بازیکن هم داریم که مصدوم بودند و کنار ما نیستند. ما امیدواریم که کریس اسمالینگ و روملو لوکاکو را برای بازی پنج‌شنبه داشته باشیم. فکر می‌کنیم آن‌ها می‌توانند در این بازی حضور داشته باشند.

عملکرد جانلوکا مانچینی؟

فکر می‌کنم در نهایت ما مانند ناپولی توپ را حفظ کردیم، همه چیز بستگی به این دارد که با توپ چه کار می‌کنیم. مالکیت توپ کمی برای من جالب است، گاهی اوقات می‌توان از آن برای خنثی کردن ویژگی‌های حریف استفاده کرد. او مثل بقیه بازی کرد، ما بهترین نسخه از خودمان نبودیم اما او روی عملکرد جمعی تاثیری نداشت. بازی کردن هر 3 روز یک بار آسان نیست، او همیشه حتی در شرایطی که ایده‌آل هم نیست، بازی می‌کند."

رناتو سانچز چطور بود؟

او به این دلیل وارد زمین شد که از ویژگی‌های فنی و دریبلینگ برخوردار است. او در پنالتی بدشانس بود، اما به نظرم خوب وارد زمین شد و می‌تواند به ما کمک کند.

دیگر خبرها

  • تجهیزات VAR از چین وارد می‌شود | مشکلی در قرارداد شمسایی نیست
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • عضو کمیته استیناف: حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!
  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • تحلیلگران سیاسی درباره «وعده صادق» چه گفتند؟