Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی، مراسم قرعه‌کشی اولین دوره لیگ ورزش‌های سنتی برگزار شد. - اخبار ورزشی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، امیری خراسانی رئیس فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی در مراسم قرعه‌کشی اولین دوره لیگ ورزش‌های سنتی با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش و هفته وحدت، گفت: خوشحالیم که در این دو مناسبت مبارک اولین دوره لیگ ورزش‌های سنتی را راه‌اندازی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همه ما اعضای یک تیم و خانواده هستیم، تصریح کرد: لیگ هفت سنگ با عنوان شهید هادی ذوالفقاری (شهید مدافع حرم) و لیگ چوب‌کشی با عنوان شهید مجید قربانخانی (شهید مدافع حرم) نام‌گذاری شده است.

خراسانی با بیان اینکه لیگ امسال در سطح یک و دو برگزار می‌شود، افزود: اگر هر استانی درخواست بیشتری هم برای حضور در لیگ داشت می‌تواند در لیگ سه فعالیت کند. به هر حال ما چند سال باید در لیگ یک، دو و سه فعالیت کنیم تا رفته رفته ماهیت حرفه‌ای بگیریم و به سمت لیگ حرفه‌ای برویم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی با تأکید بر اخلاق‌مداری در لیگ ورزش‌های سنتی گفت: برای ما اخلاق‌مداری، احیا و حفظ ورزش‌های سنتی از همه اهداف مهم‌تر است. در دیدار اخیری که مقام معظم رهبری با قهرمانان المپیک و پارالمپیک داشتند، توجه ویژه معظم له بر توجه و حفظ ورزش‌های اصیل بود.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با همکاری و هم‌افزایی همه ارکان فدراسیون و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، بتوانیم ورزش‌های سنتی و بومی ایران را گسترش و توسعه دهیم.

در این مراسم همچنین از لوگوی سازمان لیگ ورزش‌های سنتی ایران توسط دکتر امیری خراسانی رونمایی شد. اولین دوره لیگ چوب‌کشی و هفت‌سنگ آقایان و بانوان در چهار گروه و با حضور 22 تیم برگزار خواهد شد.

تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران فدراسیون روستایی عشایری

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های سنتی و بومی ورزش فدراسیون ورزش های سنتی و بومی ورزش روستایی و بازی های بومی فدراسیون ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۸۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر

همزمان با روز ملی خلیج فارس دومین جشنواره بازی‌های محلی و بومی در دو رشته بازی درا و رمازا با حضور شش تیم روستای گورزانگ شهرستان میناب استان هرمزگان به مدت سه روز برگزار شد. هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی ورزشی در کنار ایجاد نشاط اجتماعی و حفظ سنت‌های گذشته، گرامیداشت ۱۰ اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس است.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - هرمزگان

بیشتر بخوانید:

برگزاری فینال مسابقات جام رمضان در قم + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • مراسم آیینی سنتی کومسای در منطقه جهانی هورامان برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد