Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه دانشگاه شاهد کامیار ثقفی رییس این دانشگاه گفت: هدف از برگزاری این مراسم به پاس قدر شناسی بابت مجاهدت بیش از دو دهه  حجت الاسلام و المسلمین هادوی به عنوان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شاهد و اعلام همراهی و تعمیق برادری و همکاری مضاعف با جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسینی تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: حجت الاسلام هادوی به جهت اینکه عضو هیات علمی دانشگاه است  تغییر در مسئولیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شاهد نگرانی برای ما و دانشگاه ایجاد نخواهد کرد چرا که  از حضور او همچنان بهره مند خواهیم بود.

ثقفی ادامه داد:‌ دانشگاه شاهد خود را موظف، مکلف و معتقد به همکاری کامل با نهاد مقام معظم رهبری می داند و ماموریت های این نهاد را ماموریت های خود دانسته و این تعامل و همسویی را وظیفه ی اصلی دانشگاه در حوزه فرهنگی و دینی  می داند. و آمادگی کامل  جهت تعامل بین دانشگاه و نهاد مقام معظم رهبری جهت تحقق این ماموریت ها وجود دارد.

 حجت الاسلام و المسلمین  حسینی نیز گفت‌:‌  نهاد رهبری هم متعلق به یک جریان و فکر خاص نیست و بدنبال ان هستیم که دانشگاه اسلامی تحقق یابد و  در این مسیر اسلامی شدن دانشگاه نگاه سطحی و دیدن تنها ظواهر اسلامی کافی نیست، بلکه اولویت های خیلی مهم تری وجود دارد که یک دانشگاه بخواهد به عنوان دانشگاه اسلامی محقق بشود.

در این مراسم از  حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی اصغر هادوی قدردانی و تجلیل شد و حکم مسئولیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شاهد به حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید حامد حسینی تقدیم شد.

 حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید حامد حسینی  هم اکنون عضو هیات علمی گروه فقه و حقوق اسلامی دانشکده علوم انسانی دانشگاه شاهد نیز هست.

برچسب‌ها دانشگاه شاهد مراسم معارفه تکریم و تجلیل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه شاهد مراسم معارفه تکریم و تجلیل دانشگاه شاهد مراسم معارفه تکریم و تجلیل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه حجت الاسلام و المسلمین المسلمین دکتر دانشگاه شاهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۹۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم

دوره توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی به‌میزبانی سپاه لرستان با حضور ۱۰ استان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، اقتصاد مقاومتی با هدف تأمین رشد پویا و بهبود شاخص‌های مقاومت همواره از سوی مقام معظم رهبری موردتوجه قرار گرفته‌ است.

مقام معظم رهبری ظرفیت‌هایی همچون سرمایه انسانی، جایگاه مناسب اقتصادی ایران در دنیا، موقعیت جغرافیایی ممتاز ایران، داشتن زیرساخت‌های اساسی و تجربه‌های مدیریتی متراکم را برای اجرای موفق اقتصاد مقاومتی در ایران مناسب می‌دانند.

دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری به‌همت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با حضور تسهیلگران 10 استان به‌مدت دو روز در خرم‌آباد برگزار شد.

.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • منزلت و مقام عالی معلم باید پیوسته مورد تکریم جامعه باشد
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید
  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان