Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی حدود ۱۳ سال قبل در منطقه حاشیه‌نشین حسین‌آباد شهرستان کاشمر ساخت و سازهای غیرمجازی شکل گرفت و از همان زمان اهالی این منطقه برای گازرسانی مدام تحصن‌هایی را مقابل فرمانداری داشتند که بی‌نتیجه می‌ماند اما صبح امروز فرماندار کاشمر از تعیین تکلیف نحوه واگذاری انشعاب به این منطقه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسلم ساقی در جمع خبرنگاران از تعیین تکلیف واگذاری انشعاب در منطقه حسین‌آباد با پیگیری‌های انجام شده خبر داد و گفت: با پیگیری‌های متعدد فرمانداری از طریق استانداری خراسان رضوی و وزارت کشور و همکاری اعضای شورای تأمین شهرستان به خصوص حوزه قضایی، نحوه پاسخگویی به درخواست‌های برقراری انشعابات غیردائم در منطقه حسین‌آباد تعیین تکلیف و نحوه ارائه خدمات به کلیه ادارات خدمات رسان گاز، برق، آب، فاضلاب و مخابرات ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: مشکل اساسی ممنوعیت واگذاری انشعابات در این منطقه خارج از محدوده و بعضا خارج از حریم شهر، ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی ملی و اوقافی بوده که به صورت مشاع و تاکنون تفکیک نشده است.

فرماندار شهرستان کاشمر اظهار کرد: با عنایت به قانون مجازات استفاده کنندگان غیرمجاز از انشعابات آب، برق، تلفن، فاضلاب و گاز مصوب سال ۹۶ و آئین‌نامه اجرایی آن مصوب سال ۹۷ هیات وزیران که امکان ارائه خدمات و انشعاب موقت به خانوارهای موصوف را تعیین کرده، دستگاه‌های مسئول ارائه خدمات می‌توانند با رعایت مواد یک و چهار قانون در خصوص پرداخت بهای خدمات مصرفی، جبران خسارت و سایر حقوق مربوط و نیز در صورت سپردن اقرار محضری توسط متقاضیان مبنی بر اینکه انشعاب حقی برای مشترک ایجاد نمی‌کند با دریافت هزینه‌های مربوط طبق تعرفه‌های قانونی نسبت به برقراری غیردائم خدمات عمومی موضوع قانون اقدام نمایند.

ساقی تصریح کرد: برابر ماده ۶ آئین‌نامه خدمات صرفا به ساخت و سازهایی که قبل از لازم‌الاجرا شدن قانون صورت گرفته، ارائه می‌شود. همچنین تشخیص زمان احداث مستحدثات غیرمجاز در خارج از روستاها و محدوده شهرها بر عهده دستگاه‌های اجرایی متولی اراضی و در روستاها و محدوده شهرها بر عهده مرجع صدور پروانه است.

وی با بیان اینکه تعیین اراضی کلی از طریق کمیسیون ماده ۵۶ قانون جنگل‌ها و مراتع در حال پیگیری است، تأکید کرد: به همه دستگاه‌ها در خصوص تشدید نظارت‌ها برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهرستان اوامر مقتضی صادر شده است.

بر اساس آنچه اعلام شده بیش از ۸۶۰ ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حسین‌آباد انجام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها مناطق حاشیه نشین کاشمر خبرهای شهرستان کاشمر واگذاری انشعاب تعیین تکلیف حسین آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۹۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر مطالبی درباره دخالت و اعمال نظر مدیران باشگاه پرسپولیس در تخصیص سهام ترجیحی به کارکنان و پیشکسوتان باشگاه منتشر شده است.

در این ارتباط باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای نوشت: "مطابق ماده ۱ آیین‌نامه نحوه واگذاری سهام ترجیحی، حداکثر ۵ درصد از سهام شرکت می‌تواند در قالب فروش سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان شرکت واگذار شود.

مواد قانونی در این ارتباط وجود دارد و در دسترس عموم است. تاکنون ۹۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس در قالب عرضه بلوکی و عرضه عمومی از محل افزایش سرمایه به بخش خصوصی واگذار شده است.

درخواست برای تخصیص سهام ترجیحی به اعضای باشگاه (حداقل دارای یک سال سابقه بیمه‌ای نزد باشگاه) نیز انجام شده است و سازمان خصوصی‌سازی سقف سهام اعطایی به هر فرد را مشخص می‌کند. در این ارتباط سازمان خصوی‌سازی افراد شاغل در باشگاه با حکم مشاور را نیز اصلا در زمره کارکنانی که به آن‌ها سهام تعلق می‌گیرد قرار نداد.

حسب اطلاع این باشگاه با توجه به حضور شرکت پیشکسوتان کهن و با تصمیم مقام‌های ذی‌ربط، امور سهام مربوط به پیشکسوتان نیز از آن طریق در حال پیگیری است و تاکنون در خصوص اسامی و نحوه شناسایی پیشکسوتان، مکاتباتی با باشگاه صورت نگرفته است.

در نهایت تصمیم‌گیری درباره سهم‌بندی و نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان، سازمان خصوصی‌سازی و هیئت واگذاری است. باشگاه پرسپولیس نیز مانند تمام مراحل قبلی، مجری دستورالعمل ابلاغی در جهت انجام تکالیف مربوط به خود خواهد بود."

دیگر خبرها

  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • تعیین تکلیف شریعتمداری برای لایحه حجاب | کنارش بگذارید، «طرح نور» پلیس کافی است