Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون فوتبال که دیشب در برنامه امن فوتبال برتر شرکت کرده بود، در یکی از بخش های این برنامه به رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا حمله کرد و تصمیم شیخ سلمان علیه ایران را ظالمانه خواند که البته در ظالمانه بودن آن تصمیم تردیدی نیست اما گویا دلخوری رییس فدراسیون از رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل دیگری است

 رییس فدراسیون فوتبال از رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا به شدت دلخور است چرا که در جریان بازی های مقدماتی انتخابی جام جهانی در منامه، شیخ سلمان حاضر نشد او را به حضور بپذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، شهاب عزیزی خادم که میهمان فوتبال برتر بود، در این برنامه لا به لای توجیه هایش که جای پاسخگویی و شفاف سازی را گرفته بود، به شکایت فدراسیون فوتبال از کنفدراسیون فوتبال آسیا به دادگاه حکمیت ورزش اشاره کرد و گفت کنفدراسیون با تصمیم ظالمانه حق میزبانی را از ما گرفت و ما را برای برگزاری بازی به بحرین برد. در این که تصمیم رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه تیم ملی ما ظالمانه بود شکی نیست اما داستان دلخوری شهاب عزیزی خادم از رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا به اتفاقات منامه برمی گردد.

ماجرا از زمانی شروع شد که رییس فدراسیون فوتبال ایران به تصمیم کنفدراسیون اعتراض کرد و شیخ سلمان در ایمیلی به او اعلام کرد می تواند با هزینه کنفدراسیون به کوالالامپور بیاید و رودررو با او حرف بزند اما شهاب عزیزی خادم که گویا در صحبت به زبان انگلیسی مشکل دارد، این دعوت را نپذیرفت و به رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت نیازی به ارسال تنها یک بلیت برای خودش از سوی کنفدراسیون نیست و او می خواهد با هیات همراه و یک گروه چند نفره راهی مالزی شود که این بار رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا شاکی شد و اعلام کرد اصلا در کوالالامپور فرصتی برای ملاقات با او و هیات همراهش ندارد.

در ادامه وقتی تیم ملی در منامه بازی داشت، شهاب عزیزی خادم دو بار تلاش کرد با شیخ سلمان ملاقات کند اما رییس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا با این که در منامه حضور داشت او را به حضور نپذیرفت.

راست و دروغش گردن راوی که می گفت؛ حتی شهاب عزیزی خادم از یکی از مسئولان رسانه ای تیم ملی که با مدیر رسانه ای تیم ملی هنگ کنگ رابطه خوبی داشت، خواست با این مقام هنگ کنگی حرف بزند تا هنگ کنگی ها او را برای تماشای بازی هنگ کنگ و عراق دعوت کنند و رییس فدراسیون فوتبال به اتفاق یکی از همراهانش که به زبان انگلیسی مسلط است به عنوان میهمان ویژه این بازی به جایگاه ویژه ورزشگاه برود و آن جا موفق به دیدار با شیخ سلمان شود که این ترفند هم با موفقیت همراه نداشت و مدیر رسانه ای تیم ملی هنگ کنگ به درخواست عضو تیم رسانه ای ایران جواب منفی داد. رییس فدراسیون فوتبال حتی به ملاقات با رییس فدراسیون فوتبال بحرین هم قانع شده بود که گویا این شخص هم موضع مشابه شیخ سلمان را اتخاذ کرد و به او وقت ملاقات نداد.

تلاش های رییس فدراسیون فوتبال برای ملاقات با شیخ سلمان به بن بست رسیده و همین مساله باعث دلخوری او از رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا شده است.

 

 همچنین بخوانید:

 شیخ سلمان عزیزی خادم را به حضور نپذیرفت؛ رییس AFC از رییس فدراسیون فوتبال ایران دلخور است

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس دعوت رسمی رمال ها به فدراسیون دانش بنیان! بازرس شرکت خصوصی شهاب عزیزی خادم، مدیر هتل آکادمی؟ بونوچی: یوونتوس باید به روحیه روزهای قبل از رونالدو برگردد؛ در آستانه پیوستن به زنیت بودم پیکه: بازیکن رئال مادرید پس از شکست 6-2 در ال کلاسیکو به مهمانی شبانه رفت!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا رییس فدراسیون فوتبال شهاب عزیزی خادم شیخ سلمان رسانه ای تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۹۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | دلخوری و ناراحتی رامین رضاییان از هواداران پرسپولیس

265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901923

دیگر خبرها

  • افغانستان نفت روسیه را به جنوب آسیا منتقل می‌کند
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • ببینید | دلخوری و ناراحتی رامین رضاییان از هواداران پرسپولیس
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران