Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:16:07 GMT

کلوب‌بروژ ۱-۵ سیتی؛ بردی به راحتی آب خوردن

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۹۸۰۳

کلوب‌بروژ ۱-۵ سیتی؛ بردی به راحتی آب خوردن

منچستر سیتی در یک بازی آسان موفق شد با نتیجه 5-1 کلوب بروژ را شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا مهمان کلوب فروش بود که نهایتا مسابقه دو تیم با نتیجه 5-1 به سود شاگردان پپ گواردیولا خاتمه یافت.

 

مطابق انتظار منچسترسیتی کار را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 10 نزدیک بود دروازه کلوب بروژ با یک گل به خودی باز شود اما توپ با اختلاف کم به بیرون رفت، هر چند که کمک داور مسابقه قبل از آن پرچم خود را بالا برده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در دقیقه 13 منچسترسیتی توانست توسط هافبک اسپانیایی خود یعنی رودری به گل اول دست پیدا کند اما این بازیکن در موقعیت آفساید گلزنی کرد و داور آن را مردود اعلام کرد.

 

در دقیقه 30 بالاخره حملات منچسترسیتی نتیجه داد و این تیم توانست به گل برتری دست پیدا کند. پاس استثنایی فیل فودن با کنترل فوق العاده ژائو کانسلو همراه شد و این بازیکن در مصافی تک به تک دروازه کلوب بروژ را باز کرد و نتیجه 1-0 شد.

 

 

 

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد منچسترسیتی توانست گل دوم را هم به ثمر برساند. خطا روی ریاض محرز باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد، خود این بازیکن پشت توپ ایستاد و موفق به گلزنی شد تا نتیجه 2-0 شود.

 

در ثانیه‌های پایانی نیمه اول منچسترسیتی می‌توانست گل سوم را هم به ثمر برساند اما این بار ضربه ریاض محرز با واکنش خوب سیمون مینیوله همراه شد تا نیمه اول با همان نتیجه 2-0 تمام شود.

 

 

 

 

منچستر سیتی در نیمه دوم نیز شروع خوبی داشت و توانست در دقیقه 53 به گل سوم دست پیدا کند. پاس فوق‌العاده کوین دی بروین با ضربه تمام کننده کایل واکر همراه شد تا شاگردان پپ گواردیولا فاصله را به سه گل افزایش دهند.

 

در دقیقه 67 منچسترسیتی توانست گل چهارم را هم به ثمر برساند. کول پالمر روی پاس رحیم استرلینگ و  با یک ضربه فنی دروازه کلوب بروژ را باز کرد تا نتیجه 4-0 شود.

 

 

 

 

در دقیقه 77 رحیم استرلینگ می‌توانست در دو مرحله دروازه کلوب بروژ را باز کند اما ضربه اول او توسط مینیوله مهار شد و شوت دومش نیز به بیرون رفت.

 

در دقیقه 79 کلوب بروژ تا آستانه جبران کردن یکی از گل‌های خورده پیش رفت اما ضربه چارلز دی‌کتلائر با واکنش فوق‌العاده ادرسون به کرنر فرستاده شد. با این حال بروژ در دقیقه 81 موفق به باز کردن دروازه سیتی شد؛ جایی که ضربه هانس واناکن به تور دروازه سیتی چسبید تا نتیجه 4-1 شود.

 

 

 

 

بلافاصله منچستر سیتی موفق شد دوباره فاصله را به چهار گل افزایش دهد. ریاض محرز روی پاس فرناندینیو و در مصافی تک به تک تک دروازه کلوب بروژ را باز کرد تا نتیجه 5-1 شود.

 

در ادامه نیز منچسترسیتی توپ و میدان را کنترل کرد و بازی با همان نتیجه 5-1 خاتمه یافت تا شاگردان پپ گواردیولا موقتا و پیش از دیدار پاری سن ژرمن برابر لایپزیش به صدر جدول گروه صعود کرده باشند.

کلوب بروژ منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کلوب بروژ منچستر سیتی منچستر سیتی تا نتیجه نتیجه 5 1

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۹۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!

به گزارش "ورزش "، فودن تحت هدایت گواردیولا به یکی از بازیکنان درخشان و کلیدی منچسترسیتی تبدیل شد و روز گذشته توانست به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال انگلیس از سوی انجمن نویسندگان و خبرنگاران ورزشی انتخاب شود که جایزه ارزشمندی برای او است.

بسیاری از خبرنگاران در نشست خبری روز گذشته گواردیولا که پیش از دیدار برابر ولورهمپتون برگزار شد سوالاتی را درباره این جازه اهدایی به ستاره سیتی و موفقیت و عملکرد او مطرح کردند که یکی از این سوالات با واکنش جالب سرمربی این تیم همراه شد.

خبرنگار از او پرسید که آیا فیل فودن پس از بازنشستگی بهترین بازیکن تاریخ سیتی خواهد بود و این سرمربی اسپانیایی گفت:« فودن هنوز جوان است، پس چرا تا پایان دوران حرفه‌‌ای فوتبالش صبر نکنیم و بعد ببینیم؟»

خبرنگار در واکنش به این پاسخ اظهار داشت:« چون شما تا آن زمان سرمربی منچسترسیتی نخواهید بود، پس چطور می‌توانیم چنین سوالی را از شما بپرسیم؟»

در اینجا بود که گواردیولا با طنز خاص و همیشگی‌اش مدعی شد:« خب، یادداشت کن. من شماره‌ام را به تو می‌دهم و بعدا با من تماس بگیر.»

دیگر خبرها

  • بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!
  • جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی
  • منچسترسیتی با پوکر هالند گرگ‌ها را سلاخی کرد
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • شبی که رئال معجزه را معنا کرد! (عکس)
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!