Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی قرمزها از برد تیمش در مادرید می گوید. 

یورگن کلوپ پس از برد ۳-۲ لیورپول مقابل اتلتیکو مادرید، اشاره داشت مهم ترین چیز برای او کسب سه امتیاز بوده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، لیورپول با این برد، به روند پیروزی ۱۰۰ درصدی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ادامه داد. سرمربی قرمزها در جمع خبرنگاران گفت:

بازی سختی بود که انتظارش را داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای مسابقه به طرز غافلگیر کننده ای خوب کار کردیم. آیا انتظار داشتیم آنقدر دفاعی کار کنند؟ احتمالا نه. کار راحتی نداشتیم. ما دو گل شگفت انگیز زدیم و بعد فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم. گل اول را به حریف تقدیم کردیم و گل دوم هم اگرچه حرکت خوبی بود اما خب شکافی که در خط دفاعی داشتیم... درست نبود. فکر می کنم همه در بین دو نیمه فکر کردند بازی یک طرفه ای شاهد خواهیم بود و ما هم پیش خودمان گفتیم «بیایید دوباره یک تلاش درست و حسابی انجام بدهیم». ما در یک بازی سخت که هر دو تیم فوتبالی جدی به نمایش گذاشتند، نیمه دوم خوبی داشتیم. بعد یک پنالتی نصیب مان شد، سپس کارت قرمز از راه رسید و خلاصه شرایط به سود ما تغییر کرد. 

کلوپ در مورد تصمیمات داوری گفت:

تکرار صحنه را دیدم و پنالتی ما درست بود. مورد بعدی پنالتی نبود ولی انتظارش را نداشتم. به نظرم تصمیم درستی اتخاذ شد. قطعا کارت قرمز ناشی از بدشانسی بود ولی خب، اخراج داشت. او پایش را تا صورت بازیکن بالا آورد. چنین چیزی پیش می آید. بازی سختی بود. حقیقتا نحوه برنده شدن مان اهمیت چندانی برایم نداشت! در چنین شبی، دستیابی به سه امتیاز خیلی دلچسب است. 

سرمربی لیورپول در مورد دست ندادن دیگو سیمئونه با خودش هم گفت:

ما این مورد را نپسندیدیم ولی خب، شرایط واضح بود. من می خواستم با او دست بدهم. واکنش او مثل واکنش من خیلی جالب نبود. قطعا بار بعد که یکدیگر را ببینیم، با هم دست خواهیم داد. مورد خاصی نبود. طبیعتا او عصبانی بود؛ نه از دست من، بلکه به خاطر بازی.  

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس دعوت رسمی رمال ها به فدراسیون دانش بنیان! بازرس شرکت خصوصی شهاب عزیزی خادم، مدیر هتل آکادمی؟ بونوچی: یوونتوس باید به روحیه روزهای قبل از رونالدو برگردد؛ در آستانه پیوستن به زنیت بودم پیکه: بازیکن رئال مادرید پس از شکست 6-2 در ال کلاسیکو به مهمانی شبانه رفت!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۰۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: ما تصمیم گرفتیم تیم بسازیم و به همین دلیل در چنین وضعیتی بالا و پایین داریم؛ اما بعد از چنین عملکردی به بازیکنانم تبریک می‌گویم طبیعتاً اگر گل می‌زدیم خیلی بهتر بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، مارینوس اوزونیدوس امروز _یکشنبه شانزدهم اردبهشت_ در نشست خبری پس از دیدار با شمس آذر قزوین با اشاره به اینکه همه چیز را در زمین گذاشتیم ولی برنده نشدیم، اظهار کرد: نمی‌دانم باید چکار کنیم که بازی را برنده شویم.

وی افزود: نیمه اول آن چیزی که ایده آل ما بود، نبودیم و می‌دانستیم که روبه‌روی یک تیم خیلی دونده و فعالی بازی می‌کنیم؛ نیمه اول هم سه چهار تا شانس خیلی خوب پیدا کردیم و فکر می‌کنم در نیمه دوم یکی از بهترین نیمه‌هایی بود که تا این لحظه بازی کردیم.

سرمربی گل گهر سیرجان تصریح کرد: چه می‌توانم به بازیکنانم بگویم؛ بهترینشان را گذاشتند و خیلی با تمرکز بازی کردند و خیلی شانس ایجاد کردند ولی گل نزدند؛ من به‌عنوان سرمربی ترجیحم این است که حتی اگر ببازیم یا مساوی کنیم، چنین عملکردی از بازیکنانم ببینم.

وی با اشاره به حضور فوروارد و دفاع جوان در تیم گل گهر سیرجان، گفت: برای تیم‌داری دو راه داریم؛ یکی اینکه تیم آماده را بخریم، یکی هم اینکه یک تیم بسازیم؛ ما تصمیم گرفتیم تیم بسازیم و به همین دلیل در چنین وضعیتی بالا و پایین داریم؛ اما بعد از چنین عملکردی به بازیکنانم تبریک می‌گویم طبیعتاً اگر گل می‌زدیم خیلی بهتر بود.

اوزونیدوس ادامه داد: وقتی جزو سه چهار تیم اول نیستیم، برای من مهم نیست پنجم یا ششم شویم؛ مهم این است روشی که می‌خواهیم بازی کنیم و ادامه دهیم. من به‌عنوان یک سرمربی باید به بازیکنانم تبریک بگویم که دویدند و جنگیدند و سبکی که می‌خواستیم بازی کردند.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر عدم نتیجه در دیدارهای اخیر، بیان کرد: فقط به نتیجه نگاه نکنید چون راهی که شروع کردیم، ازدست می‌دهیم. من ترجیح می‌دهم این سبک را ادامه دهیم تا اینکه به صورت شانسی یک بازی را ببریم.

سرمربی گل گهر سیرجان خواستار حمایت هواداران شد و تصریح کرد: تماشاچی‌ها باید حمایت کنند نه که اعتراض کنند؛ زمانی باید اعتراض کنند که بازیکن صددرصدش را نگذاشته باشد. این تیم باید از سمت تماشاچی‌ها حمایت شود؛ ما نمی‌خواهیم وقتی برنده‌ایم هوادار با ما باشد.

کد خبر 750949

دیگر خبرها

  • رکورد جالب سرمربی لیورپول؛ هیچ‌کسی در لیگ برتر نتوانست یورگن کلوپ را دبل کند!
  • اسلوت: اگر با کلوپ تماس نگیرم، واقعا اقدام عجیبی خواهد بود
  • مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم
  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی
  • تقابل گل‌گهر و شمس آذر برنده نداشت
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏