Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر «ابراهیم شکیبا» روز چهارشنبه به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان ایران (۲۴ تا ۳۰ مهرماه) افزود: این مناسبت فرصتی برای جلب حمایت و توجه بیشتر مردم و مسوولان به سلامت بانوان و تاثیر آن بر سلامت خانواده و جامعه است.  

وی اظهار داشت: بیش از یکسال است که همه گیری کرونا بر جنبه های مختلف سلامت سایه انداخته و علاوه بر سلامت جسمی، سلامت روانی و اجتماعی را تهدید می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: گرچه شواهد ملی و بین المللی حاکی از آن است که در همه گیری کووید ۱۹، خطر مستقیم بیشتری، سلامتی و حیات مردان را تهدید می کند، اما تاثیر طولانی مدت این همه گیری، بر سلامتی جسمی، روانی و اجتماعی زنان می تواند آسیب های جدی به خانواده و جامعه وارد نماید.

وی اضافه کرد: از این رو همانند سال گذشته موضوع سلامت بانوان در دوران کرونا محور فعالیت های این هفته قرار خواهد گرفت.

شکیبا اظهار داشت: به همین منظور، هفته ملی سلامت بانوان ایران در سال جاری به نقش مدیریتی زنان در ابعاد مختلف سلامت خواهد پرداخت.

وی گفت: جلب حمایت سیاستگزاران و مسوولان نسبت به عواقب اقتصادی اجتماعی کووید بر بانوان و افزایش همکاری های بین بخشی در این زمینه افزایش آگاهی زنان در مدیریت اطلاعات و دسترسی به اطلاعات صحیح در رابطه با کووید ۱۹ از مهمترین اهداف نام گذاری این هفته است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: همچنین افزایش آگاهی زنان در مدیریت اطلاعات و دسترسی به اطلاعات صحیح در رابطه با کووید ۱۹، افزایش آگاهی زنان در جنبه های مختلف سلامت شامل سلامت روان، سلامت باروری و سبک زندگی سالم و افزایش آگاهی زنان نسبت به عواقب کووید۱۹ در خانواده و افزایش توانمندی آنان در مدیریت این عواقب از دیگر اهداف آن است.

۵۰ درصد از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه را زنان تشکیل می دهند.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه حقوق زنان کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه حقوق زنان کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه حقوق زنان کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت افزایش آگاهی زنان سلامت بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: باشکایت تعدادی از زنان کهنسال مبنی بر سرقت طلاجات آنان توسط فردی ناشناس بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.


سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به اینکه این سارق با فریب مالباختگان پس از سرقت طلا به سرعت محل را ترک می‌کرد افزود: با شناسایی این سارق، وی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.


وی گفت: این متهم سارق به ۱۱فقره سرقت طلا جات از زنان کهنسال و کم توان اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل شد.

دیگر خبرها

  • قاسمی: استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان
  • دین اسلام مدافع اصلی حقوق زنان است
  • پیری جمعیت امنیت روانی و اجتماعی را به چالش خواهد کشید
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • شرایط جسمی و روانی زنان باید مورد توجه ویژه باشد
  • تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد