Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمد علی قهرمانی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: ۱۴ طرح و پروژه ورزشی برای دانش آموزان فارسی و اعزام کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی به مناطق کمتر برخوردار در هفته تربیت بدنی و ورزش افتتاح می‌شود و در این هفته، شاهد افتتاح طرح‌ها و پروژه ورزشی شامل ۴ باب زمین چمن مصنوعی، پیست دوومیدانی، یک باب زمین چمن طبیعی و ۴ کلاس درس تربیت بدنی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: افتتاح ۴ مدرسه پویا و همچنین برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی، کوهپیمایی و مسابقات ورزشی ویژه کارکنان و فرهنگیان، افتتاح طرح سواد حرکتی و تجلیل از معلمان تربیت بدنی در استان از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در آموزش و پرورش فارس است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: برای این طرح‌های ورزشی اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

او همچنین گفت: با هدف تامین سلامت و نشاط دانش آموزان و از محل اعتبارات معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت متبوع این تجهیزات و امکانات ورزشی و بهداشتی شامل تاتامی، تشک، میز پینگ پنگ، توپ فوتسال، بسکتبال، والیبال، راکت بدمینتون، طناب، تخت معاینه و ... دراختیار ادارات نواحی و شهرستان‌ها و مناطق برای استفاده دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

قهرمانی گفت: این تجهیزات با اولویت مدارس کم برخوردار توزیع خواهد شد که انتظار می‌رود این امکانات به شکل مناسب و مطلوب استفاده شود و باعث ارتقای سلامتی و ایجاد شادابی در بین دانش آموزان شود.

او افزود: برای این تجهیزات ورزشی و بهداشتی اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش فارس تجهیزات ورزشی هفته تربیت بدنی تربیت بدنی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان بهترین الگو برای دانش آموزان خود باشند

 به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام «نادعلی رضا نژاد» در خطبه های این هفته نماز جمعه مصلای شهر گالیکش ضمن تبریک هفته معلم و اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان، اظهار کرد: معلمان عزیز باید مراقب اخلاق، رفتار و گفتارشان باشند چون دانش آموزان آنها را به عنوان الگوی خود می پذیرند.
 
به گفته وی؛ آموزش و پرورش برای رسیدن به اهداف مورد انتظار هم تلاش زیاد می‌ خواهد هم همت مضاعف، معلم باید دانش آموزان را هم تعلیم دهد و هم تربیت، معلم در کنار آموزش و تعلیم باید دانش آموزان را تربیت کند، مدرسه خانه دوم است، اگر دانش آموزی در خانه تربیت نشده است باید در مدرسه با همت و تلاش و زحمات معلم تربیت شود.
 
امام جمعه شهر گالیکش با بیان اینکه جامعه و به ویژه خانواده ها از معلمان انتظارات زیادی دارند، تصریح کرد: پرورش هویت و تربیت دانش آموزان، امید آفرینی در بین دانش آموزان، تشویق آنها به مشارکت در فعالیت های اجتماعی ومهارت آموزی از جمله انتظارات از معلمان است.
 
وی افزود: معلم، مربی، دانشمند و عالم می‌ تواند جامعه را هدایت کرده و به خوشبختی و سعادت برساند.
 
حجت الاسلام رضا نژاد با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، ابراز کرد: امام صادق علیه السلام حق بزرگی به گردن ما دارد چون آنچه الان در دست ماست از معارف دین، احکام و تفسیر قرآن از وجود امام صادق علیه السلام است.
 
وی ادامه داد: صبر و استقامت، امانتداری و صداقت، ادب و اخلاق و ساده زیستی از ویژگی های شیعیان امام صادق علیه السلام است.
 
امام جمعه شهر گالیکش مسئله فلسطین را مهمترین مسئله دنیای امروز دانست و گفت: امروزه می بینم که دانشجویان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم فلسطین و علیه رژیم صهیونیستی قیام کرده اند؛ اما پلیس آمریکا و کشورهایی که مدعی حقوق بشر هستند با برخورد وحشیانه با دانشجویان مقابله می کنند.
 
وی در پایان با گرامیداشت هفته صلیب سرخ و هلال احمر خاطر نشان کرد: نیروهای خدوم و زحمتکش هلال احمر همیشه در خط مقدم رفع مشکلات ناشی از اتفاقات و حوادثی که در کشور رخ می‌دهد بوده و برای رفع این مشکلات تلاش می‌کنند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • معلمان بهترین الگو برای دانش آموزان خود باشند
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری
  • حدود ۳ هزار نفر جذب آموزش و پرورش البرز می شوند
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان تجهیزات به هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • تلاش‌های زوج فرهنگی در عرصه تعلیم و تربیت دانش آموزان هندورابی