Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، قدرت الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت:‌ استان در آخر هفته شاهد هوایی  سرد خواهد بود.

وی اظهار کرد: بنا بر هشدار زرد صادره از سازمان هواشناسی، از ظهر امروز تا اواخر وقت پنج شنبه ۲۹ مهرماه با ورود یک توده هوای سرد، در اغلب نقاط استان، بویژه مناطق سرد سیر شاهد کاهش محسوس دمای هوا، وزش باد نسبتاً شدید، احتمال مه گرفتی و بارش در ارتفاعات خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به  زنبورداران، دامداران، واحدهای پرورش طیور  و گلخانه‌داران توصیه می‌شود تدابیر لازم را جهت ذخیره‌سازی سوخت کافی و تنظیم دمای واحدهای تولیدی انجام دهند.

این مسؤول عنوان کرد: به کشاورزان محترم هشدار داده می‌شود نسبت به جمع‌آوری باقیماندهٔ محصولات کشاورزی  خود اقدام نمایند. علاوه بر این به عشایر نیز توصیه می‌شود نسبت به اسکان دام در فضای مسقف اقدام کنند.

مهدیخانی تأکید کرد: مقتضی است هم استانی‌های محترم هشدارهای صادره را جدی گرفته و به علت لغزندگی مسیرها در رانندگی احتیاط نموده و در ارتفاعات تردد نکنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین هشدار زرد کاهش دما در قزوین سرما مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی پایدار و آفتابی تا اواسط هفته در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون آفتابی است گفت: هوای استان تا دوشنبه پایدار و آسمان صاف و آفتابی است. 
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: رگبار بهاری باران و مه صبحگاهی در جلگه دوراز انتظار نیست.
وی با اشاره به شرایط دریا اضافه کرد: دریا در این مدت برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب است.
محمد دادرس به دمای فعلی رشت مرکز استان اشاره و تصریح کرد: دمای رشت در حال حاضر ۲۲ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۶۸ درصد است.
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته دیلمان با دمای ۴ درجه سلسیوس و لوشان با دمای ۳۰ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان این مناطق
  • ۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد
  • پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد
  • برآورد اولیه خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی
  • آسمانی پایدار و آفتابی تا اواسط هفته در گیلان
  • پساب شهری در کرمانشاه جایگزین آب مصرفی صنایع شد
  • ورود سامانه‌ ناپایدار به کرمانشاه
  • هشدار زرد هواشناسی مدیریت بحران اصفهان را به حال آماده باش درآورد
  • اردیبهشت گیلان بهاری و آفتابی
  • آخرین خبرها از سیلاب زیرکوه/کنکوری ها با کمک ارتش به آزمون رسیدند