Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@03:56:04 GMT

در بازدید رئیس‌جمهور از کارخانه آزمایش چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۱۷۵۵

در بازدید رئیس‌جمهور از کارخانه آزمایش چه گذشت؟

گروه استان‌ها ـ نماینده مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس گفت: دستور اکید رئیس‌جمهور برای راه‌اندازی مجدد کارخانه آزمایش سبب شده که برای نخستین بار سهامداران کارخانه برای راه‌اندازی ۲ خط تولید قول دهند. - اخبار استانها -

جلال رشیدی کوچی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  شیراز، با اشاره به بازدید رئیس‌جمهور از کارخانه آزمایش و تاکید بر احیای کارخانه اظهار داشت: مهم‌ترین دغدغه این بود که مسئله کارخانه آزمایش را در نگاه رسانه‌ها و مجموعه تصمیم‌گیران دولت حساس کنیم که با حضور ریاست جمهوری در استان فارس و بازدید از این کارخانه این حساسیت به اوج خود رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درباره بازدید آیت‌الله رئیسی از این کارخانه گفت: رئیس‌جمهور دستور اکید دادند به وزرای مرتبط از جمله وزیر صمت و اقتصاد و استانداری فارس که مشکلات احیای کارخانه بررسی و برطرف و مشکل تا حصول نتیجه پیگیری شود. 

نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد با بیان اینکه مدیران کارخانه هم برای احیای مجدد کارخانه اعلام آمادگی کردند، افزود: درخواست آنها رفع مشکلات مالی ناشی از بدهی بوده که در دیداری که با وزیر اقتصاد داشتم این موضوع از سوی وزیر مورد توجه قرار گرفت و به معاونت بانکی خود دستوراتی برای پیگیری بدهی کارخانه داده شد. 

گزارش تسنیم از هفتمین سفر استانی| خبر خوش رئیس‌جمهور برای دامداران/ حکمت غزلیات حافظ/ پیام رئیسی از "تخت‌جمشید" به ستمگران+ تصاویر و فیلم

رشیدی کوچی با بیان اینکه مدیران کارخانه قول راه‌اندازی 2 خط تولید را داده‌اند، بیان کرد: تاکیدی که آیت‌الله رئیسی روی احیای کارخانه‌ها دارند سبب جنب و جوشی برای راه‌اندازی مجدد این کارخانه شده و دستوراتی که رئیس‌جمهور برای این منظور به مجموعه هیئت دولت صادر کردند، مهم‌ترین اقدام است. 

وی با بیان اینکه راهکارهای برون رفت از مشکل نیز از سوی نماینده مردم در مجلس و استاندار فارس در حال بررسی است، عنوان کرد: برای نخستین بار سهامداران عمده کارخانه اعلام آمادگی کردند که در صورت حل و فصل مشکلات مالی کارخانه خطوط تولید را راه‌اندازی کنند که این را باید به فال نیک گرفت. 

نماینده مردم مرودشت در مجلس با ابراز امیدواری از راه‌اندازی مجدد کارخانه آزمایش و اشتغال جوانان این منطقه تصریح کرد: به عنوان نماینده مردم پیگیر این هستم که مشکلات حل شود و هیئت دولت نیز با دستور رئیس‌جمهور بر این موضوع اهتمام دارد اما مدیران کارخانه نیز باید متعهد به احیا شوند. 

رشیدی کوچی با بیان اینکه اگر مدیران کارخانه نتوانند خط تولید را راه‌اندازی کنند اهلیت آنها سلب می‌شود، عنوان کرد: این قول و کمک از سوی مجموعه دولت داده شده که مشکلات حل شود اما مدیران کارخانه نیز باید متعهد به راه‌اندازی کارخانه شوند. 

انتهای پیام/424/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارخانه آزمایش مدیران کارخانه نماینده مردم راه اندازی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۱۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین سه شنبه شب در نشست با قائم مقام بانک صنعت و معدن کشور اظهارداشت: یکی از طرحهای اقتصادی خوبی که در استان بوشهر و شهرستان دشتی در دست اجرا است کارخانه آهک اکباتان می باشد که با توجه به اهمیت و جایگاه این طرح می طلبد هر چه زودتر فعال شود.

معاون اقتصادی استانداری بوشهر بر ضرورت تسریع در راه اندازی این کارخانه تاکید کرد و ادامه داد: راه اندازی این کارخانه زمینه اشتغال افراد زیادی فراهم می کند.

باستین اضافه کرد: شهرستان دشتی دارای نرخ بالای بیکاری در سطح استان دارد.

وی گفت: با بهره برداری از این طرح سالانه ۲۰ میلیون یورو محصولات این کارخانه صادر می شود.

کد خبر 6093647

دیگر خبرها

  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور از کدام مشکلات گفتند؟
  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور: گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل